سامسونگ همراه با دیگر oem ها, تمدید ضمانت نامه در بسیاری از محصولات خود را با توجه به COVID-19 بحران حدود یک ماه پیش. با مراکز خدمات بسته شده و این شرکت مجبور به جبران آن مشتریان به نحوی بنابراین هر کسی که با یک دستگاه سامسونگ با انقضای گارانتی بین 20 مارس و آوریل 30 خواهد بود قادر به تعمیر تلفن خود را تا مارس 31. امروز سامسونگ کرواسی است که گسترش آن دوره و حتی بیشتر.
پس از این مدت طولانی است که کمی متفاوت بسته به بازار تاریخ جدید برای کرواتی سامسونگ صاحبان عقب رانده ژوئیه 15. در ابتدا مشتریان در کشور در حال ضمانت نامه خود را تمدید تا 15 ژوئن. در حال حاضر هر کسی با یک محصول سامسونگ با ضمانت نامه پایان بین مارس 15 و 15 ژوئن است و قابل تمدید تا ژوئیه 15.
حتی اگر کرواتی شعبه اول دوباره تمدید دوره گارانتی دیگران احتمالا به دنبال کت و شلوار به زودی به اندازه کافی به عنوان بحران در برخی از نقاط جهان کرد.
منبع (در کرواتی)
tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
مقالات مشابه
- Asus ROG تلفن 3 اولین در هند در تاریخ 22 ژوئیه
- عمده فروشی اینترنتی
- پنج سوال شما در واقع می خواهید به درخواست خود را در تماس های تصویری
- مرکز تخصصی بازیابی اطلاعات هارد دیسک آی بیت
- بهترین سشوار را انتخاب کنید
- مواد شیمیایی صنعتی و آزمایشگاهی
- میدان نقدی جزئیات برنامه چگونه به استفاده از آن پرداخت مستقیم از ویژگی های برای دسترسی به محرک بودجه
- ایران چاپ ایران چاپ مرجع بزرگ چاپ و تبلیغات ایران 09199146800
- Online freshers’ week includes drunken Zoom sex with weird guy from course
- ایران ظرفیت غنی سازی اورانیوم را علیرغم مذاکرات برای نجات توافق هسته ای افزایش می دهد