سامسونگ همراه با دیگر oem ها, تمدید ضمانت نامه در بسیاری از محصولات خود را با توجه به COVID-19 بحران حدود یک ماه پیش. با مراکز خدمات بسته شده و این شرکت مجبور به جبران آن مشتریان به نحوی بنابراین هر کسی که با یک دستگاه سامسونگ با انقضای گارانتی بین 20 مارس و آوریل 30 خواهد بود قادر به تعمیر تلفن خود را تا مارس 31. امروز سامسونگ کرواسی است که گسترش آن دوره و حتی بیشتر.
پس از این مدت طولانی است که کمی متفاوت بسته به بازار تاریخ جدید برای کرواتی سامسونگ صاحبان عقب رانده ژوئیه 15. در ابتدا مشتریان در کشور در حال ضمانت نامه خود را تمدید تا 15 ژوئن. در حال حاضر هر کسی با یک محصول سامسونگ با ضمانت نامه پایان بین مارس 15 و 15 ژوئن است و قابل تمدید تا ژوئیه 15.
حتی اگر کرواتی شعبه اول دوباره تمدید دوره گارانتی دیگران احتمالا به دنبال کت و شلوار به زودی به اندازه کافی به عنوان بحران در برخی از نقاط جهان کرد.
منبع (در کرواتی)
tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
مقالات مشابه
- How a team of NASA engineers developed a ventilator for COVID-19 patients in just a month
- بالا 10 روند های همراه از هفته 20
- نیسان بار کاشانی تهران، کرایه با نرخ دولتی 🚚 09126952940
- WSJ: iPhone 12 mass production delayed by 1 month
- اخبار فناوری GHacks
- Amazfit Band 5 announced with an AMOLED screen, blood oxygen monitor, and Amazon Alexa support
- شرکت صادرات و واردات کالاهای مختلف از جمله کاشی و سرامیک و ارائه دهنده خدمات ترانزیت و بارگیری دریایی و ریلی و ترخیص کالا برای کشورهای مختلف از جمله روسیه و کشورهای حوزه cis و سایر نقاط جهان - بازرگانی علی قانعی
- چگونه می توان یک مشاوره فروش خوب را شناخت؟
- Huawei MatePad 10.4 رونمایی شود در آوریل 23
- باربری بلوار تعاون - اتوبار بلوار تعاون - 20% تخفیف - 44440426