افزایش بازدهی با تبلیغات هوشمند در اینستاگرام2023-02-05
تبلیغات هدفمند اینستاگرام تبلیغات 100% هدفمند و واقعی با بازدهی بالا در اینستاگرام افرا
مثلاً وقتی کاربری مشغول خواندن یک مقاله درباره طرز تهیه غذای موردعلاقهاش است، تبلیغهایی درباره ظروف آشپزخانه، قابلمههای باکیفیت و سوپرمارکتهای آنلاین برای خرید مواد غذایی مشاهده خواهد کرد. در حالی که تبلیغات پولی میتواند در مدت زمان کوتاهی ترافیک سایت شما را دو برابر کند، تکنیکهای سئو نیاز به زمان دارند. اگر بهدنبال رشد سریع فروش هستید، تبلیغات پولی گزینهی ایدهآلی برای شماست. از آنجایی که هر دو استراتژی، اهداف متفاوتی دارند، نمیتوان گفت که کدام یک برتر از دیگری است. شما میتوانید بهجای انتخاب یکی از این روشها با ترکیب هر ۲ استراتژی با هم، از مزیتهای بیشتری هم بهرهمند شوید. برای مثال سایت آل اسپرت با راهاندازی فروشگاه اینترنتی خود و فعالیت در بخش بلاگ، تبلیغات پولی را هم از طریق خدمات یکتانت انجام داده است.
برای طراحی بنر تبلیغاتی یا حتی تیزر ویدیویی نیاز به یک برنامه دارید! اگر تبلیغات شما حرفهای است، پیشنهاد میکنیم با کمک نرمافزارهای تخصصی این کار را انجام دهید. البته باز هم نیاز دارید تا با اصول طراحی آشنا باشید که ابزار به شما اصول را یاد نمیدهد. زیرا شما با کمترین هزینه میتوانید کمپینی اجرا کنید که در آن بهترین نتیجه را بگیرید.
گاهی اوقات کاربران تنها به تعداد فالوور دقت میکنند اما خرید فالوور فیک کاری ندارد! در کمتر از چند روز میتوانید میلیونها فالوور فیک به صفحه خود اضافه کنید. این همان کاری است که بسیاری از صفحات انجام میدهند تا بزرگ به نظر برسند اما واقعاً بزرگ نیستند.
تنها کاری که باید برای استفاده از این روش تبلیغات در اینستاگرام انجام دهید، جمع کردن 600 – 700 فالوور فعال و هدفمند است. یک زمینه پیدا کنید که این افراد به آن علاقمند باشند و همان را هدف قرار دهید؛ کار شما تمام است. اگر اکانت شما توسط اینستاگرام تایید شده یک فرصت عالی پیش روی شماست و آن قرار دادن دکمه call to action یا افزودن لینک به استوری های اینستاگرام است. دکمه call to action به مخاطبین این امکان را می دهد تا در مورد یک محصول اطلاعات بیشتری به دست آوردند. این کار میزان مشارکت مردم در استوری ها را افزایش می دهد و در نتیجه منجر به افزایش اینگیجمنت اینستاگرام شما می شود.
موضوعات
سایت رشد گرام دارای نماد اعتماد الکترونیکی میباشد و برای تمام خدمات خود یک گزارش کامل برای شما ارسال میکند و تمام دغدغه های شما را رفع و مرتفع میکند. اما در هر صورت به شما پیشنهاد میکنم مقاله “اصول گام به گام تبلیغات” که درسی کامل و جامع هست را هم از دست ندهید. نکاتی که در مطلب جمع آوری کردیم، در اوج سادگی بسیار ساده فراموش میشوند.
با تولید محتوای خلاقانه و جذاب, میتوانند توجه بیشتری به خود جلب کنند و فالوورهای بیشتری را به سوی خود جذب کنند. تبلیغات در اینستاگرام برای افرادی که به دنبال افزایش سریع فالوورهای خود هستند و توان مالی برای پرداخت هزینههای تبلیغاتی دارند, یک گزینه عالی است. این روش به خصوص برای کسبوکارهای بزرگ و برندهای معتبر کارآمد است که میتوانند با سرمایهگذاری مناسب, فالوورهای هدفمند و با کیفیت جذب کنند. هدف اصلی این نوع تبلیغات, افزایش آگاهی برند و در نتیجه افزایش فروش است. استفاده از اینفلوئنسرها یکی از مؤثرترین روشهای تبلیغات در اینستاگرام است.
فروشگاه اینترنتی لوتوس با حدود ۱۰ سال سابقه فعالیت های اینترنتی و ۸ سال سابقه در بستر فروشگاههای اینترنتی دارای سابقه درخشان در این زمینه میباشد. ما دارای نماد اعتماد الکترونیکی و تاییدیه رسانه های دیجیتال می باشیم. برای آشنایی بیشتر با این نوع از تبلیغات پیشنهاد میکنیم مقاله تبلیغات بنری چیست؟ را مطالعه فرمایید. اگر مردم آنجا احساس راحتی نکنند یا امکانات شرکت در مسابقه فراهم نشده باشد، همهٔ زحمتهایی که برای کشاندن مردم تا محل مسابقه کشیدهاید، میسوزد.
این شرکت با تحلیل دقیق دنبالکنندگان و تاثیرات اینفلوئنسرها، همکاریهای هدفمندی را ترتیب میدهد که موجب افزایش شناخت برند و تعامل با مخاطبان میشود. محتوای ویدئویی به عنوان یکی از موثرترین ابزارهای تبلیغاتی در اینستاگرام شناخته میشود. با توجه به الگوریتم اینستاگرام که تعامل کاربران با محتوا را به شدت مورد توجه قرار میدهد، ویدئوها میتوانند به افزایش نرخ تعامل (engagement) و دیده شدن بیشتر تبلیغات کمک کنند. البته گاهی اوقات چنین صفحاتی راه ارتباطی قرار نداده اند که باید سعی کنید از طریق دایرکت و با پیج کاری ارتباط برقرار کنید. فراموش نکنید که این صفحات به درد افرادی می خورد که نیاز به فالوورهای عمومی دارند.
از سال 2015، هر کسی میتواند با اکانت اینستاگرام برای کسبوکار خود تبلیغات اینستاگرام ایجاد کند. با این روش شما کنترل کاملی بر تبلیغات، نحوه نمایش آنها و اینکه چه کسی آنها را میبیند، دارید و این تبلیغات معمولا بهطور مستقیم از حساب شخصی شما پست میشود. تبلیغات اینستاگرام یک سرویس پولی است که کسبوکارهای کوچک و بزرگ برای تبلیغ محصولات و خدمات خود از آن استفاده میکنند. در سال 2015، اینستاگرام امکانات و ویژگیهای لازم برای تبلیغات در این پلتفرم را برای همه مشاغل فراهم کرد و تا سال 2017 یک میلیون تبلیغکننده در این پلتفرم داشت. اگر بنابر پرسونایی که برای کسبوکار خود تعریف کردهاید، مخاطبان شما در اینستاگرام فعال هستند، تبلیغات مناسب میتواند توجه آنها را جلب کند، منجر به جذب بیشتر مشتری شود و درنهایت درآمد شما را افزایش دهد.
سایت رشد گرام تنها با مبلغ 170 تومان، 1000 نفر را زیر پست شما منشن میکند و نیازی نیست که شما دیگه برای اینکه افراد دوستانشان را زیر پست شما منشن کنند، جایزه های میلیونی و سنگین بدهید. تبلیغات در اینستاگرام به طور معمول مزاحمتی برای کاربران ایجاد نمیکند. این پلتفرم به تبلیغدهندگان این امکان را میدهد تا تبلیغات خود را به صورت طبیعی و غیر مزاحمتآمیز به نمایش بگذارند، که این موضوع میتواند به افزایش کارایی تبلیغات و جلب توجه بیشتر کاربران کمک کند. شما باید بهترین زمان را برای انتشار تبلیغات در اینستاگرام انتخاب کنید.
مثلاً اگر شما برندی در زمینه رب گرجه دارید، تبلیغات از طریق اینفلوئنسری که در زمینه آشپزی فعالیت میکند، مطمئناً بازدهی بالایی دارد. با توجه به اینکه ۸۸.۰۲ درصد از جستجوهای کاربران در آسیا در گوگل انجام میشود ( Statcounter)، تبلیغات در این پلتفرم میتواند تأثیر بسزایی داشته باشد. گوگل با توجه به هزینه و کیفیت تبلیغ، جایگاه آن را در نتایج جستجو تعیین میکند. در این روش، تبلیغات با موضوعات مرتبط با محتوای سایت نمایش داده میشوند.
شما میتوانید با تحلیل دادههای مربوط به رفتار مخاطبان، بهترین زمان برای نمایش تبلیغات خود را مشخص کنید. از هشتگهای مناسب و مرتبط استفاده کنید، محتوای جذاب و باکیفیت ایجاد کنید، به طور منظم پست بگذارید و با فالوورها تعامل کنید. حتی اگر هر روز هم پست و استوری منتشر کنید، در حالی که بیهدف، بدون منظور و تارگت خاصی صرفا برای پر کردن محتوای پیج خود این کار را انجام دهید، به بازخورد لازم از طرف کاربر نخواهید رسید. فراموش نکنید حوزه فعالیت کسب و کار شما هر چقدر رقابت بیشتری داشته باشد، کار ما برای تبلیغات دشوارتر میشود. بنابراین رقابت هم میتواند یک عامل تعیین کننده بر روی قیمت تبلیغ اینستاگرام باشد.
مثلاً یک ویدیویی را ساخته اند و در مورد یک محصولی صحبت می کنند، اما پس از گذشت چندماه، هنوز هم برای تبلیغات خود از این ویدیو استفاده می کنند. این کار، کاملاً اشتباه است، حتی اگر این تبلیغ، برای بار اول یا دوم بازدهی خوبی داشته است، نباید آن را تکرار کرد، یعنی نباید از محتوای تکراری استفاده کرد. اگر چندبار از آن محتوا استفاده کرده باشید، حالا دیگر درصد زیادی از کاربران، با دیدن ویدیو، می دانند که یک تبلیغ است و به آن توجهی نمی کنند، جز درصد کمی.
شما باید تمام توان خود را برای محتوای خود صرف کنید تا آنها save و share شوند و با کمترین انرژی ممکن تعامل بگیرند. مشکل اینجاست که شما به ورودی فالو آنفالو و کامنت نیاز دارید تا سریع رشد کنید. برای رد شدن از این مرحلهی حساس توصیه میکنیم مقالهی ربات تبلیغات اینستاگرام را مطالعه کنید تا با خیالی راحت به راه خود ادامه دهید. در مراحل اولیه و زمانی که فالوور ندارید، کامنتهای محبوب بگذارید تا لایک بخورد. این کار را زیر پستهای مرتبط به زمینهی کاری خود انجام دهید تا اثرگذار باشد.
آژانس تبلیغات نکسوس با تیمی متخصص در طراحی گرافیک, تولید محتوا و کپیرایتینگ, به خلق محتوای خلاقانهای میپردازد که نه تنها توجه مخاطب را جلب میکند, بلکه او را به تعامل و اقدام ترغیب میکند. در آژانس تبلیغات نکسوس, با تیمی متخصص در بازاریابی دیجیتال و تجربهای غنی در مدیریت کمپینهای تبلیغاتی, به شما کمک میکنیم تا تبلیغاتی اثربخش, متناسب با نیازهای کسب وکارتان طراحی و اجرا کنید. اگر به دنبال نتایج واقعی و ماندگار هستید, مشاوره تخصصی ما مسیر رشد برندتان را هموار میکند. یکی از الزامات اصلی برای موفقیت در تبلیغات اینستاگرام, تعیین هدف دقیق و واضح است. در مقایسه با سایر پلتفرمهای اجتماعی مانند فیسبوک و توییتر، اینستاگرام نرخ تعامل بالاتری دارد. به طور متوسط، اینستاگرام با نرخ تعامل 4.21 درصدی، کاربران را به مشارکت بیشتر با محتوای تبلیغاتی ترغیب میکند.
- {
- اگر رشد صفحه زیاد باشد، می توانید به آن صفحه تبلیغ بدهید اما اگر هیچ فالووری به آن صفحه اضافه نشده باشد، نشان دهنده ضعف آن صفحه است. |}{
- اگر مخاطب محتوای تولید شده توسط شما را بپسندد با پست شما ارتباط برقرار خواهد کرد همین مورد موجب افزایش بازدهی پیج اینستاگرام شما خواهد شد. |}
- کسانی که در اینستاگرام به شهرت رسیده اند و تعداد مخاطبان زیادی هم دارند.
- یکی دیگر از مسائلی که روی هزینه تبلیغات تاثیر بسیار زیادی دارد، عمومی یا تخصصی بودن صفحه است!
- زمان شما محدود است و بهتر است به جای اینکه سالها منتظر بمانید و تلاش مداومی انجام دهید، از تبلیغات اینستاگرام بهره ببرید. {
- اینفلوئنسرها با تاثیرگذاری خود میتوانند برند و محصولات شما را به فالوورهایشان معرفی کنند. |}
می توانید آنها را با ارائه یک داستان کنجکاو کنید، ممکن است بخواهید حس ترس را در آنها ایجاد کنید. می توانید به یک مشکل بزرگ آنها اشاره کنید و با ارائه راه حلی برای برطرف کردن آن مشکل، حس امید را در آنها تداعی کنید. می توانید از موضوعی صحبت کنید که بیشتر مردم در مورد آن اطلاعاتی ندارند و با شنیدن آن کاملا غافلگیر می شوند.اینکه در مورد چه موضوعی صحبت می کنید کاملا به خودتان بستگی دارد.
تبلیغات هدفمند اینستاگرام یک ابزار قدرتمند برای رساندن پیام به مخاطبان خاص و بهینهسازی کمپینهای تبلیغاتی است. با استفاده از قابلیتهای هدفمندسازی اینستاگرام، برندها و کسب و کارها میتوانند به طور دقیق و دقیق تر تبلیغات خود را به جمعیت هدف خود هدایت کنند. با تحلیل دادههای کاربران، اینستاگرام قادر است تا به صورت دقیقتری مشتریان مورد نظر را شناسایی و تبلیغات را بر اساس علایق، رفتارها و ویژگیهای دیگر هدفمند کند. این به تبلیغ دهندگان این امکان را میدهد تا تبلیغات خود را بهترین شکل ممکن به نمایش بگذارند و بازدهی بالاتری را از تبلیغات خود بدست آورند. این تبلیغات هدفمند در اینستاگرام یک راهکار حیاتی برای رسیدن به جمعیت هدف و ارتقای برند است.
بعد از انتشار محتوا، آن را فراموش نکنید!
دانش و مهارت تبلیغ نویسی در این مرحله بسیار می تواند در طراحی یک سناریو خوب کمک کند.خلاقیت در تبلیغات حرف اول را می زند. سعی کنید حتما موضوع جدید و کنجکاو کننده ای را انتخاب کنید تا افراد را به دنبال خود بکشانید. این یک تصمیم استراتژیک است که میتواند به شما کمک کند تا به دستاوردهای مورد نظرتان در سریعترین زمان ممکن دست پیدا کنید، بدون اینکه منتظر رشد طبیعی و زمانبر بمانید. کسب و کارهایی هستند که هر از چندگاهی، کمپینهای تبلیغاتی را در اینستاگرام برگزار میکنند و معمولاً هزینه بالایی نیز برای آن پرداخت میکنند.
همچنین میتوانید لینک صفحه فرود وبسایت برند یا کسبوکار خود را هم در این بخش اضافه کنید. بنابراین چه کسبوکار بزرگی داشته باشید و چه بیزینس کوچکی را اداره کنید، میتوانید یک کمپین مقرونبهصرفه راهاندازی کنید تا مشتریان جدیدی پیدا کرده و فروشتان را افزایش دهید. قبل از اینکه بگوییم نحوه تبلیغات در اینستاگرام چگونه است؟ بهتر است با طرز کارکردن تبلیغات اینستاگرام آشنا شوید. پس میتوانیم بگوییم که اینستاگرام یک جامعه آنلاین فعال و متنوع با پتانسیل بازاریابی بالا در اختیار شما قرار میدهد.
تا چند ماه پیش، بهترین حالت همکاری بین دو پیج استفاده از استوری بود. با معرفی قابلیت پست مشترک، بسیاری از پیجهای همکار توانستند با استفاده از این قابلیت، ریچ پستهای خود را بیشتر از قبل کنند. این نوع رویدادها هم برای فالوورها و هم برای صاحبان پیج بسیار جذاب هستند. البته احتمالا خودتان این مورد را از قبل دیده باشید و روش کار آن را بدانید؛ اما بررسی اصولی آن میتواند به شما در افزایش بهره وری آن کمک کند.
برخلاف پستهای معمولی اینستاگرام، اغلب تبلیغات اینستاگرام با کمک یک لینک اجازه میدهد کاربران به وبسایت دلخواه شما هدایت شوند. ( 50تا) اما نرخ افزایش فالوور نشان میدهد تبلیغات پیج A بازدهی بیشتری داشته و بهتر بودهاست. برای تحلیل میزان رشد فالوور، در بخش اینسایت وارد your audience شده و گزینه see all را انتخاب کنید. آژانس تبلیغات نکسوس با تیمی متخصص و رویکردی دادهمحور, این اصول را به کار میگیرد تا تبلیغاتی متمایز و نتیجهگرا برای کسبوکارها طراحی و اجرا کند.
ممکن است پیجی تعداد زیادی فالور فیک داشته باشد و برای طبیعی جلوه دادن شرایط، هر بار که پستی منتشر می کند هم تعدادی لایک و ویو فیک دریافت کند. به این ترتیب تشخیص فیک بودن یا نبودن یک پیج کمی دشوار خواهد بود.بهتر است پیجی را که می خواهید در آن تبلیغات خود را به مخاطبان نشان دهید مدتی زیر نظر بگیرید. زمانی که پست جدیدی می گذارد روند لایک و کامنت گرفتن و ویو خورد آن پست را بررسی کنید.
تبلیغات به شما این امکان را میدهند که به راحتی و با کمترین زمان، به اهداف رشد خود دست پیدا کنید. مثلاً پیجی که ۱۰۰ هزار فالوور دارد، شاید تعرفه تبلیغات را ۸۰ هزار تومان تعیین کند. باز هم تأکید میکنم که اگر میخواهید تبلیغات مؤثرتری را در اینستاگرام انجام دهید، میتوانید از مشاوره رایگان ما (به صورت تلفنی، ایمیلی و …) استفاده کنید که لینک آن در قسمت بالا قرار دارد. اما یکی از قواعد صحیح تبلیغات در اینستاگرام این است که تبلیغات، باید در پیجهای مناسبی قرار گیرند، یعنی پیجهایی که از لحاظ محتوایی، به پیج شما نزدیک هستند.
وقتی بازدهی را تعریف کردیم، تازه فرایند افزایش بازدهی تبلیغات آنلاین را میتوانیم شروع کنیم. همانطور که میدانید تعامل با پیجهای مرتبط، یکی از روشهای بسیار پرطرفدار برای تبلیغات در اینستاگرام است. یک واقعیت تلخ در مورد تبلیغات وجود دارد که هرگز نباید آن را فراموش کنید. اگر از سرمایه گذاری روی کسب و کار خود غافل شوید، نه تنها پیشرفت نمی کنید و برندی نخواهید داشت، بلکه از رقبای خود هم جا می مانید. به طوری که دیگر رسیدن به آنها برایتان بسیار دشوار و پرهزینه خواهد بود.برویم سراغ پاسخ سوال.
بنابراین تبلیغتان را باید به پیجی بسپارید که مخاطبانش دارای چنین ویژگیهایی باشند. البته این فقط درصدی از کاری است که میتواند روی بازدهی شما تاثیر بگذارد و مابقی داستان به محتوای شما و نحوه فعالیت شما بستگی دارد. اگر به دنبال راهکاری سریع برای افزایش دیدهشدن و توجه به پروفایل خود در اینستاگرام هستید، تبلیغات در این پلتفرم میتواند یک گزینه مناسب باشد.
{بهترین راهنمای پروفایل اینستاگرام + 8 تکنیک نوشتن بیو اینستاگرام
|}اگر شما هم به دنبال افزایش ROI (نرخ بازگشت سرمایه)در تبلیغات دیجیتال خود هستید، کوکو بهترین گزینه برای شماست. برای بهرهمندی از امکانات کوکو، کافی است به وبسایت رسمی آن مراجعه کنید و ثبتنام نمایید. شما تنها به فالوورهایی نیاز دارید که واقعا به محتوای پیجتان علاقه داشته باشند. درغیراینصورت، حتی اگر پست شما بسیار باکیفیت و جذاب باشد، مخاطبان از آن استقبال نمیکنند چون موضوع تبلیغ و کسبوکار شما در سلیقه آنها جایگاهی ندارد. بنابراین لازم است پیجی را برای تبلیغات انتخاب کنید که مخاطبانش با فالوورهای شما علایق و سلیقههای مشترکی داشته باشند. برای مثال، تصور کنید شما فروشنده دورههای آموزشی کنکور هستید و دو پیج برای انجام تبلیغات به شما پیشنهاد میشود.
به همین منظور میتوانید از فاکتورهای معرفی شده در مقالهی بهترین پیجهای اینستاگرام برای تبلیغ استفاده کنید. اینفلوئنسرها جزء تاثیرگذار ترین افراد در اینستاگرام هستند که کسب و کارها و برندها نه به دلیل تعداد فالوورهایشان بلکه به دلیل میزان اعتماد مردم، با آنها همکاری می کنند. برای شناخته شدن برندتان و همچین معرفی و فروش محصولات خود می توانید از اینفلوئنسرها کمک بگیرید. روش هی متعددی جهت افزایش میزان نرخ تعامل و اینگیجمنت اینستاگرام وجود دارد که در نهایت همگی منجر به بالابردن بازدهی پیج اینستاگرام خواهند شد. زمانی که نرخ تعامل بالایی داشته باشید فروش شما نیز چندین برابر خواهد شد. در این آموزش 15 روش برای افزایش بازدهی پیج اینستاگرام معرفی کردیم که به خودی خود می توانند تاثیرات شگرفی به دنبال داشته باشند پس برای رسیدن به فروش بیشتر با ما همراه باشید.
اما نکته مهمتر این است که لندینگ پیج شما یا حتی صفحات معمولی وبسایت شما، باید در اصطلاح واکنشگرا باشد. اگر کسب و کار شما نیز طوری است که این کمپینها را برگزار میکنید، بهتر است که قبل از کمپین اصلی، آن را در مقیاس کوچکتر تست کنید. یکی دیگر از موارد مهم که در بحث تبلیغات در اینستاگرام باید به آن توجه کنید، این است که چه زمانی تبلیغات خود را قرار دهید. بهتر است ابتدا بررسی کنید که آیا مخاطبان پیجی که میخواهید در آن تبلیغ کنید، میتوانند جزء مخاطبان شما هم باشند یا خیر. مثلاً اگر موضوع پیج یا تبلیغ شما ورزشی است، طبیعتاً تبلیغ کردن در پیجی که محتوای آن روانشناسی است کار معقولی نیست.
تبلیغات بدون تحلیل، مانند شلیک در تاریکی است؛ شما نمیدانید آیا پیام شما به مخاطب موردنظر خواهد رسید یا خیر. بررسی نرخ تعامل، تغییرات فالوور و زمانبندی مناسب برای تبلیغات میتواند تفاوت بزرگی در موفقیت یا شکست کمپین شما ایجاد کند. ابزارهای تحلیل حرفهای این امکان را به شما میدهند که با دقت بیشتری صفحات مناسب را انتخاب کنید و هزینههای تبلیغات خود را بهینه کنید. تبلیغات پولی در اینستاگرام در ایران اغلب از طریق پنل تبلیغاتی فیسبوک قابل مدیریت است, اما با توجه به محدودیتهای دسترسی, شرکتها معمولاً به همکاری با آژانسهای تبلیغاتی معتبر روی میآورند. این تبلیغات شامل پستهای تبلیغاتی در فید (Feed Ads), استوریهای تبلیغاتی (Story Ads), ویدیوهای تبلیغاتی در Reels و تبلیغات اکسپلور (Explore Ads) هستند. هر یک از این گزینهها بر اساس اهداف بازاریابی مانند افزایش آگاهی از برند, جذب فالوور, افزایش فروش یا تعامل بیشتر انتخاب میشوند.
ممکن است عامل افزایش بازدهی تبلیغات آنلاین شما در همین مسئله پنهان باشد. منظورمان چیست؟ مثلاً وقتی در اینستاگرام تبلیغ میکنید، باید نتایج پیجهایی که تبلیغ را نمایش دادهاند، با هم مقایسه کنید. در تبلیغات همسان هم باید ببینید کدام سایتها لید ارزانتری به شما دادهاند و کمکم بهترینها را جدا کنید. مثلاً با بررسی نتایج متوجه میشوید تبلیغات در شبکههای اجتماعی یا تبلیغات همسان برای شما مناسب است؛ ولی باید ببینید در این روشها هم کدام مکان برای شما سود بیشتری دارد. برای مثال، اگر هدف افزایش فروش بوده است، نسبت فروش به هزینه را در کانالهای مختلف تبلیغاتی بررسی کنید و ببینید کدام کانال با هزینهٔ کمتر، فروش بیشتری رقم زده است.
شاید بتوان گفت یکی از مهمترین بخشهای نحوه تبلیغات در اینستاگرام، تعیین بودجه و برنامه است. بودجه و هزینههای پیش رو را تعیین کنید تا بیشتر از چهارچوبهای مشخص شده هزینه نکنید. تبلیغات اکسپلور درواقع همان تبلیغاتی هستند که همراه با بقیه پستهای اینستاگرامی برای کاربران در اکسپلور اینستاگرام نمایش داده میشوند.
تبلیغات اینستاگرام به این معنی است که صفحه شما، توسط پیج های دیگر اینستاگرام معرفی و تبلیغ شود. کسب و کارهایی هستند که عمده فعالیت شان از طریق وب سایت است و از اینستاگرام به عنوان یک ابزار بازاریابی قدرتمند استفاده می کنند. این کسب و کارها، زمانی که تبلیغاتی را در اینستاگرام قرار می دهند، سعی می کنند کاربر را به یکی از صفحات وب سایت شان که معمولاً یک لندینگ پیج است، هدایت کنند. یکی دیگر از موضوعاتی که اگر زمان داشته باشید بسیار کاربردی است، بررسی تبلیغات منتشر شده در گذشته است. در واقع هنگامی که یک صفحه تبلیغاتی منتشر میکند، شما بهتر است قبل و بعد از آن را ببینید. میزان رشد آن صفحه میتواند هشداری برای شما باشد که به آن صفحه تبلیغ بدهید یا خیر!
زمانی که پیج شما کمی قویتر و تاثیرگذارتر شد، میتوانید از کامنتهای جنجالیتر استفاده کنید. ” میتواند کنجکاوی تعداد بیشتری از کاربران را تحریک کند تا پروفایل شما را چک کنند. تاثیر تبلیغات رایگان در اینستاگرام زیاد است اما باید به اصول آن پایبند باشید.
اینجا کلیک کنید