آموزش سئو برای مبتدیان برای جذب مشتری بیشتر
برای یادگیری سئو از کجا شروع کنیم؟ آموزش سئو رایگان!
برای بک لینک سازی طبق یک اصول پیش بروید تا بتونید در آخر نتیجه را بررسی کنید. در این بخش لازم است که به یک نکته بسیار مهم نیز اشاره داشته باشیم و آن هم رعایت تعادل میباشد. اگر متن شما قرار است که 5 هدینگ داشته باشد، در این صورت شما باید بین 30 تا 40 درصد از هدهای خود را به استفاده از کلمات کلیدی اختصاص دهید. شما نمیتوانید وبسایت خود را بهینهسازی کنید بدون اینکه بدانید مشتریان شما به دنبال چه چیزی هستند. حال چگونه باید این موضوع را فهمید؟ بهترین نقطه برای شروع این است که به آنچه مشتری شما ممکن است جستجو کند خوب فکر کنید و ایدههای خود را بر روی کاغذ یادداشت کنید.
وب سایتهایی که با عنوان Site Audit شناخته میشوند، تجربه کاربری و طراحی سایت شما را از دیدگاههای مختلف نظیر سرعت سایت، مشکلات برنامه نویسی، لود فایلهای مالتی مدیا، ریسپانسیو و غیره ارزیابی میکنند. در صورتی که بهینه سازی سایت شما به درستی انجام شده باشد، که این بخش مرتبط با سئو تکنیکال است، نمرات خوبی را در ارزیابی سایت خود با کمک پلتفرمهای حسابرسی سایت (Site Audit) دریافت خواهید کرد. از جمله این پلتفرمها میتوان به Google PageSpeed و GTmetrix و Ahrefs Site Audit اشاره نمود. سئو ویدیوهای یوتیوبی تا حد بسیار زیادی شبیه به فرآیندهایی است که میتوانید آنها را در آموزش سئو نیز بیابید. یوتیوب به عنوان 2امین موتور جستجو بعد از گوگل شناخته میشود و توسط گوگل خریداری شده است.
واضح است که اگر میخواهید خود را متخصص یک حوزه به دیگران معرفی کنید، میبایست مطالب مختلفی را پیرامون آن موضوع بیان نمایید. هرچقدر جنبههای بیشتری در حوزه مدنظر شما پوشش داده شوند، قادر خواهید بود تا درک بهتری را از تسلط و تخصص خود به یک موضوع اثبات کنید. از همین رو شما میتوانید این کار را با تولید محتوای مرتبط انجام دهید. همانطور که گفته شد بک لینکها برای جذب مخاطب و خزندههای گوگل، تاثیر بسیار زیادی دارد. به طور کلی برای بک لینک دادن میتوانید به روش پولی و یا رایگان اقدام کنید.
لینک سازی داخلی شما و همچنین تمامی موارد که در داخل سایت شما انجام میشود و کاربر با آن ارتباط مستقیم دارد، باید با پارامترهای سئو داخلی همخوانی داشته باشد. ما در این بخش به بررسی، پارامترهایی میپردازیم که شما باید به آن توجه ویژهای داشته باشید. این سایت دارای پنل اختصاصی برای آنالیز سایت است و توصیه می کنیم برای تحلیل سایت خود و رقبا از آن استفاده کنید. بررسی و چک مداوم وب سایت باعث می شود تغییراتی که در سئوی خارجی انجام می شود را به خوبی درک کنید و برای آن خودتان را آماده کنید. در کنار آن، مطالبی که در وبلاگ این سایت وجود دارد، به صورت مرتب به روز رسانی شده و جدیدترین مطالبی که در حوزه سایت و سئو قرار دارد را در اختیار شما قرار می دهد. اگر نکات مربوط به آموزش سئو تصویر در سایت و حتی وردپرس را بدانید قطعا میتوانید بخشی از سئو وبسایت و صفحات خود را به خوبی پیش ببرید.
اما بهترین و جامعترین حالت آن زمانی خواهد که در سایت و شبکههای اجتماعی به صورت همزمان برندینگ شما انجام شود. در این صورت میتوانید انتظار داشته باشید که سئو سایت شما در هدفمندترین حالت ممکن انجام میشود. اگر به سئو کلاسیک علاقه داشته باشید، میدانید که الگوریتم رنک برین در سال 2015 با هدف جستجوی بهتر مخاطبین به گوگل اضافه شد. از همان سالهای اولیه صحبت از هوش مصنوعی اختصاصی برای الگوریتم رنک برین مطرح میشد. اما در سال 2024 قرار است دسترسی این الگوریتم به دیتا بهتر شود و از طرفی از هوش مصنوعی گوگل نیز که به Google Bard معروف است بهرهمند شود.
به زبان ساده، گوگل MUM، این موتور جستجو را قادر میسازد تا با درک بیش از 75 زبان مختلف، امکان درک محتوا حتی از روی تصویر، ویدیو و نیز فایل صوتی را داشته باشد. از این رو یادگیری تکنیکهای مختلف برای ایجاد بک لینک رایگان از اصلیترین نکاتی است که باید در آموزش رایگان سئو با آن آشنا شوید. جهت مطالعه بیشتر درمورد سئو کلاه سفید و یادگیری مطالب بیشتر درمورد این نوع از سئو، میتوانید به مقاله آموزش سئو کلاه سفید مراجعه کنید. به طور کلی برای آن که بتوانید از سئو خارجی مخاطبان و کاربران زیادی را پیدا کنید، باید در قدم اول سئو داخلی خود را به حد مطلوبی رسانده باشید و همچنین سایتتان دارای محتواهای غنی و پربار شده باشد. شما کاربران میتوانید برای تولید محتواهای مهم خود و رعایت سئو صددرصدی در آنها، اقدام به سفارش رپورتاژ آگهی از مجموعه SEOEDU نمایید. این مجموعه با بهرهمندی از یک تیم آموزش دیده و متخصص در سئو محتوا، آماده انجام سفارش تولید محتوای سایت شما میباشد.
به زمانی که کاربر با کلیک روی نتایج موتور جستجو وارد یک صفحه شده تا زمانی که مجدد به صفحه نتایج (همان کوئری یا کوئری مشابه) بازگردد دوئل تایم میگوییم. لینک سازی بخش مهمی از سئو آف پیج می باشد که موجب افزایش اعتبار سایت می شود. گوگل صراحتا اعلام کرده است که لینک سازی عمدی و پرداخت مبلغ به صاحبان رسانه ها جهت لینک گرفتن و افزایش اعتبار سایت تخلف محسوب شده و منجر به جریمه می شود. سئو خارجی مجموعه فعالیت هایی است که خارج از سایت جهت بهبود سئو سایت انجام می دهیم. به عبارتی هر فعالیتی که خارج از سایت ما (توسط خودمان و دیگران) انجام می شود، مثل لینک شدن سایت، صحبت از برند در سایر سایت ها و ...
شما با این کار میتوانید کیفیت ساختاری سایت خود را نیز افزایش دهید. برای مثال اولین تصویر بعد از فعالسازی سرچ کنسول برای ساتتون میبینید نمودار زیر است. قطعا وقتی یادگیری سئو و آموزش سئو رو آغاز کنید و حتی استارت سئو سایت رو بزنید باید با پنالتی سایت آشنا باشید. با یک تشبیه باهم در موردش صحبت کنیم، تو بازی فوتبال وقتی بازیکنان روی بازیکن حریف در محوطه جریمه خودشون مرتکب خطا شوند داور آنهارا جریمه خواهد کرد و اعلام ضربه پنالتی میکند برای حریف. دقیقا برای سئو سایت هم به همین صورت هست اگر شما در انجام عملیات سئو خطایی را انجام دهید که خارج از قوانین سئو و قوانین گوگل باشد، اینجا گوگل شمارا جریمه خواهد کرد. سئو به بهینهسازی ارگانیک سایت اشاره دارد، در حالی که SEM شامل تبلیغات پولی و تبلیغات در موتورهای جستجو (مانند Google Ads) است.
با توجه به میزان آشنایی شما با مفاهیم اولیه و زمان اختصاص دادهشده، یادگیری سئو ممکن است چند ماه به طول بیانجامد. به طور کلی، برای شروع میتوانید با مفاهیم پایهای مانند تحقیق کلمات کلیدی و بهینهسازی محتوا شروع کنید و سپس به تدریج مفاهیم پیچیدهتر مانند سئوی تکنیکال و سئوی خارجی را فرا بگیرید. سئو (SEO) به مجموعهای از تکنیکها گفته میشود که به منظور بهبود رتبه سایت در نتایج جستجوی موتورهای جستجو مانند گوگل استفاده میشود. هدف اصلی سئو این است که سایتها در نتایج جستجوی گوگل و سایر موتورهای جستجو، جایگاه بهتری پیدا کنند و ترافیک بیشتری جذب کنند. به زبان ساده، یعنی بهبود کیفیت و کمیت ترافیک سایتت و بیشتر دیده شدن برندت از طریق نتایج جستجوی ارگانیک (یا همون رایگان) توی موتورهای جستجو.
شما برای این که لینک سازی خارجی برای سایت انجام بدید روشهای مختلفی را در دسترس دارید اما بهترین کار این است که بهترین و مطمئنترین روش را انتخاب نمایید تا در نهایت نتیجه مطلوب را دریافت کنید. خرید بک لینکهای بیکیفیت علاوه بر این که تاثیر مثبتی را برای شما ایجاد نمیکنه در انتها ممکن است که باعث پنالتی شدن سایت شما هم بشود. زمانی که یک سایت داخل گوگل ایندکس میشود یک اعتباری را دریافت میکند ، هرچه قدر اعتبار سایت شما بالاتر باشد رتبه بالاتری را کسب میکنید. که خوب مسلما این مورد جزو یکی از موارد مهم در سئو خارجی و داخلی است. از سایت MOZ و یا سایتهای مشابه میتوانید عدد آتوریتی وبسایتها را مشاهده کنید.
بیشترین کلمات یا عباراتی که کاربران در گوگل سرچ میکنند، مشخص کننده کلمات کلیدی سایت هستند. شما با توجه به محتوای سایت خود باید با استفاده از ابزارهای گوناگون، متوجه شوید که کاربر شما، بیشتر چه کلماتی را در گوگل سرچ میکند. بسیاری از سایتها پس از انتشار مطالب با این مشکل روبهرواند که محتوای آنها در صفحات گوگل قرار نمیگیرد و یا به عبارتی Index نمیشود. از این رو مدتها طول میکشد تا محتوای شما در نتایج سرچ گوگل برای کاربران قرار گیرند. یکی از مهمترین کارهایی که باید در سئو برای افزایش سرعت بارگذاری صفحات سایت انجام دهیم، فشرده سازی فایلهای css و js است. معمولا سایتها دارای تعداد زیادی از فایلهای css و جاوا اسکریپت هستند که بارگذاری همه آنها منجر به تاخیر در لود صفحه مورد نظر میشود.
در غیر این صورت ممکن است که الگوریتم E.A.T به کیفیت محتوای شما ایراد وارد کند. سعی کنید زمانی که محتوای شما نوشته شد، یکبار آن را مطالعه کنید و ببیند که در چه بخشهایی میتوانید از کلمات کلیدی بیشتر استفاده کنید بدون اینکه برای مخاطب آزارد دهند باشد. در نهایت به یاد داشته باشید که برای کلمات کلیدی بیش از 4 کلمه شما میتوانید هر 400 تا 500 کلمه یک بار از کلمه کلیدی خود استفاده کنید. شما بواسطه هد بندی مناسب محتوای خود میتوانید با موتورهای جستجو ارتباط بهتری برقرار کنید. از این رو به شما پیشنهاد میدهم که روی این موضوع تمرکز کافی داشته داشته باشید و به آن اهمیت بدهید.
به بیان دیگر، کیفیت و کمیت بک لینک ها میتوانند جایگاه یک سایت را در نتایج جستجو بهبود دهند. البته، تمرکز بر کیفیت بک لینک ها (مثلاً لینک های مرتبط و معتبر) بسیار مهمتر از تعداد آنهاست. SSL (Secure Sockets Layer) به دلیل ایجاد ارتباط امن بین کاربر و سرور، تأثیر قابل توجهی در سئو دارد. از سال 2014، گوگل SSL را بهعنوان یکی از عوامل رتبه بندی در نظر گرفته است، بنابراین وب سایت هایی که از HTTPS استفاده میکنند، احتمالاً رتبه بهتری در نتایج جستجو خواهند داشت. این نقشه به موتورهای جستجو کمک میکند تا تمام صفحات وب سایت شما را به راحتی پیدا کنند و بررسی کنند. این فرآیند با هدف جلب نظر مخاطبان و موتورهای جستجو مانند گوگل، به منظور افزایش ترافیک، تعامل و در نهایت، دستیابی به اهداف بازاریابی( کسب رتبه های بالاتر در نتایج سرپ) انجام میشه.
از این رو برای آن که بتوان سرعت لود صفحه را افزایش داد، باید این فایلها را کاملا فشرده و تبدیل به یک فایل css و یک فایل js کرد. این امر یکی از مهمترین کارهایی است که برای افزایش سرعت سایت در آموزش سئو 0 ت 100 با آن آشنا میشوید. به طور کلی مبحث بهینه سازی کدها یکی از مهم ترین موضوعات در آموزش سئو 0 تا 100 میباشد. الگوریتم کبوتر الگوریتمی است که عبارت جستجو شدهی کاربران را در صورت آنکه اشاره به یک مکان یا کسب و کار خاص دارد، در همان منطقه نمایش دهد. مثلا زمانی که کاربر عبارت “رستوران انقلاب تهران” را جستجو میکند،گوگل به کمک این الگوریتم، کسبوکارهای رستوران در منطقه انقلاب تهران را نمایش میدهد. الگوریتمها، چهارچوبهایی هستند که طرز کار موتور جستجو و برخورد با محتوای سایت شما را کنترل کرده و در رتبه بندی، جریمه کردن یا پروموت شدن سایتتان موثر خواهند بود.
بدیهی است زمانی که سایت شما از نظر سئو بهبود یابد، رتبه کلی سایت در نتایج جستجوی کلمات کلیدی مختلف افزایش مییابد. در نتیجه کاربران بیشتری آن را مشاهده میکنند که با افزایش آمار ایمپرشن قابل مشاهده است. در سئو داخلی، بهینه سازی محتوا بسیار مهم است؛ چراکه محتوا تاثیر بسیار بالایی در تقویت سئو و کسب رتبه یک سایت دارد. بهینه سازی سایت می تواند در اولین مرحله با اصلاح عناوین و توضیحات متا انجام گردد. این کار با ترفندهای مختلفی قابل انجام است که از آن جمله میتوان به استفاده از کلمات کلیدی در تایتلها، دیسکریپشنها، به کار بردن کلمات کلیک خور مثلا صفات عالی و برترین و غیره اشاره کرد. در واقع این دو همدیگر را پوشش داده و قادرند تا به پروموت کردن همدیگر کمک کنند.
همین دلیل دیگهایه که وقتی میخوای یه متخصص یا آژانس سئو انتخاب کنی، باید خیلی محتاط باشی. اونا میلیاردها محتوا رو زیر و رو میکنن و هزاران عامل رو بررسی میکنن تا ببینن کدوم محتوا بهترین جواب رو به سوال شما میده. اگر شما بتوانید به صورت اصولی و جذاب یک توضیحات متا جذاب استفاده کنید، در این صورت احتمال انتخاب شده توسط مخاطب خود را به صورت قابل توجهای افزایش میدهید. سعی کنید در توضیحات متا به نکاتی اشاره کنید که داخل محتوای شما موجود میباشد. اگر شما صرفا از یک سرتیتر جذاب بدون پشتوانه استفاده کنید، مخاطب به سرعت سایت شما را ترک خواهد کرد. برای سئوی سایت انگلیسی کار سختی را در پیش ندارید و مراحل سئوی این چنین سایت ها همانند سئوی سایت چند زبانه است و به راحتی قابل انجام است.
شما در دوره سئو آموزش میبینید که چطور باید با ابزار ahrefs کار کرد. با این ابزار شما اطلاعاتی همانند تحلیل دقیق و کامل بک لینک های رقبا، کلمات کلیدی را میتوانید دریافت کنید که شدیدا مورد نیاز کاربران است. نسخه رایگان این ابزار یکسری اطلاعات کلی در اختیار شما قرار خواهد داد اما در نسخه پولی این ابزار شما دسترسی کاملی به تمامی بخش های این سایت خواهید داشت. به طور کلی، سئو یک فرآیند چندبخشی است که با توجه به محتوا، لینکها، تکنیکهای فنی و رفتار کاربر، وبسایتها را بهینه میکند تا موتورهای جستجو بهتر آنها را رتبهبندی کنند و در نتایج جستجو نمایش دهند. یکی از روشهای رایج کسب درآمد از سئو، ارائه خدمات مشاوره به صاحبان وبسایتها است.
به طور کلی میتوان گفت که ریپورتاژ خبری نوعی از تبلیغات متنی است که شما در یک سایت پرمخاطب قرار میدهید. این کار دو مزیت بزرگ را به همراه دارد که در ادامه به آنها اشاره میکنیم. با این حال بهترین راهکار در جستجوی کلمات کلیدی، استفاده از ابزارهای آن است. به طور کلی پلتفرمهای گوناگونی برای این امر وجود دارند که برخی پولی و برخی دیگر رایگان هستند. در بین ابزارهای پیدا کردن کلمات کلیدی، بعضی دارای دقت و کیفیت بیشتری بوده و به همین دلیل در آموزش از صفر تا صد سئو به آنها پرداختهایم. هدف از سئو سایت زمانی معنا میدهد که شما استراتژی سایت خود را مشخص و بنا نهاده باشید.
در سئو سایت آموزشی باید توجه داشت که محتوا حرف اول را میزند و داشتن مطالب ضعیف میتواند منجر به حذف شما از دایره رقابت با دیگران شود. همانطور که می دانید در دنیای آموزش سئو، موضوع ایجاد لینکهای منفی برای وبسایت شما بسیار مهم میباشد. وبسایت ما نیز مستثنی نبوده و رقبای عزیز زحمت کشیده و برای ما لینکهای مخرب ایجاد کردهاند، ممکن است این موضوع برای شما هم اتفاق بیفتد. این ابزار به طور مستقیم از Google AdWords کوئری میگیرد و از این رو دارای دقت بسیار بالایی است. به طور کلی باید گفت که Google Keyword Planner اطلاعات خود را از گوگل میگیرد و به همین میتوان آن را یکی از دقیقترین ابزارهایی دانست که میتواند برای پیدا کردن کلمات کلیدی مورد استفاده قرار گیرید.
اینکه کدهای درست و اصولی استفاده شده و قواعد سمنتیک و معنایی کدنویسی را در صفحه به درستی رعایت کرده باشند. ما در هنگام استفاده از ابزارهای سئو باید بدانیم که این موارد چگونه به سئو کاران کمک میکند. هر کسب و کاری حتی آنهایی که چندین سال است در بازار کار میکنند در آینده نزدیک مجبور به آنلاین شدن هستند و در نتیجه به سئو نیاز پیدا خواهند کرد. این روش تاثیر خوبی بر روی سئو دارد و با استفاده از آن احتمال رسیدن به صفحه اول گوگل افزایش مییابد. سایت VARZESH3 یک سایت ایرانی است که اگر اهل فوتبال و ورزش باشید، بارها به آن سر زدهاید. با خواندن URL این سایت حتی اگر تا به حال نیز وارد آن نشدهاید، میتوانید محتوای سایت را حدس زده و نام آن را نیز به یاد داشته باشید.
برای افزایش شانس نمایش در قطعههای ویژه، بلافاصله پس از مطرح کردن سوال، پاسخ آن را بهطور مختصر و شفاف ارائه دهید. از روش نوشتاری هرم معکوس استفاده کنید، به این صورت که ابتدا پاسخ کوتاه و روشن ارائه شود و سپس جزئیات پشتیبانی ذکر شوند. بسیاری از سایتهایی که در قطعههای برجسته نمایش داده میشوند، رتبه اول ندارند و معمولاً در جایگاههای دوم، سوم یا حتی پایینتر قرار دارند. نکات زیر رو با تجربه های شخصی خودم براتون تکمیل کردم خیلی کاربردی هستن حتما یادداشت کنین. تصاویر خود را به اندازه واقعی مورد نیاز در صفحه تغییر اندازه دهید. ابعاد بزرگتر از اندازه نمایش باعث افزایش حجم و کندی بارگذاری میشود.
رعایت نکات بالا در کنار نکات فرعی طراحی از جمله انتخاب رنگ سایت، رعایت استانداردهای UX/UI برای بهینه سازی تجربه کاربری و غیره میبایست در روند راه اندازی این پلتفرم درنظر گرفته شود. و در کنار آن توجه به اهمیت ساختارسازی سایت در سئو، همگی منجر میشود تا بهینه سازی سایت شما با سرعت بالاتری انجام گردد. اگر با نحوه طراحی و دیزاین سایت آشنا نیستید، یک دوره جامع با هزینهای بسیار اقتصادی برای شما درنظر گرفتهایم که میتوانید آن را در صفحه “آموزش طراحی سایت با وردپرس” مشاهده کنید. این آموزش می تواند مکمل خوبی در کنار دوره جامع آموزش سئو مستر باشد. یکی از سادهترین ابزارهایی که میتوانید برای پیدا کردن کلمات کلیدی در آموزش سئو و تولید محتوا رایگان از آن استفاده کنید، ابزار SEMRUSH است. برای پیدا کردن کلمات کلیدی میتوانید url سایت خود را وارد کنید و بهترین پیشنهادات را به دست آورید.
یادگیری سئو (Learn SEO) به عنوان یکی از مهمترین مهارتها در عرصه بازاریابی دیجیتال به شمار میآید. سئو مجموعه ای از فعالیتها و استراتژی هایی است که با هدف بهبود دیده شدن وبسایت در نتایج جستجوی ارگانیک موتورهای جستجو اعمال میشوند. از این رو، آموزش سئو شامل فهمیدن مفاهیم کلیدی همچون کلمات کلیدی، تولید محتوا با کیفیت، ساختار سایت، پیوندهای داخلی و بیرونی، و بهینهسازی برای موبایل است. یک متخصص حرفه ای با توانایی اولویت بندی و توسعه محتوای مرتبط و جذاب باید حل کننده مشکل و تصمیم گیرنده باشد. می داند که موتورهای جستجو در مورد ارزش محتوای با کیفیت اغراق می کنند، حتی اگر شما باید یاد بگیرید که چگونه محتوایی ایجاد کنید که شامل کلمات کلیدی یا عباراتی باشد که ترافیک سایت را افزایش می دهد. ویژگی های اصلی و طراحی وب سایت موتورهای جستجو، ساختار سلسله مراتبی وب سایت، سهولت پیمایش، کیفیت اطلاعات و محتوای موجود را در نظر می گیرند.
هر صفحه آرشیو ارزش و اعتبار خود را به صفحات داخلی هر مقاله یا محصول منتقل میکند. آموزش این موضوع معمولا توسط شرکت های فعال در حوزه دیجیتال مارکتینگ انجام می شود که تمامی تکنیک ها و راهنمایی های مهم در جلسات مختلف و فصلی توسط متخصصین آموزش داده می شود. سعی کنید در ابتدای سفر این سایت ها را بررسی و مطالعه کنید، به طور مرتب آنها را بررسی کنید، می توانید این سایت ها را برای مدتی از شروع آموزش به صورت هفتگی فرا گیرید. علاوه بر این، هرچه تجربه و دانش بیشتری داشته باشید، درآمد سئوی شما بیشتر خواهد بود و این امری رایج در بین افرادی است که می خواهند به شما یک پروژه سئو بدهند. یعنی اگر سئو سایتی را در آمریکا انجام می دهید باید از IP آمریکا برای دسترسی به پیشخوان سایت استفاده کنید.
موتورهای جستجو با گذشت زمان تکامل یافتند و اکنون به اندازه کافی دارای ساز و کار پیچیده هستند که صدها فاکتور را در الگوریتمهای جستجوی خود به کار میبرند. موتورهای جستجو اغلب میتوانند تمارض به دیدن شدن در نتایج جستجو را تشخیص دهند و در نتیجه سایت را در رتبهبندی (رنک) پایینتری قرار میدهند. منابع خارجی در کنار منابع داخلی یک منبع بسیار مناسب برای یادگیری شما هستند. این سایت ها به صورت مداوم در حال به روز رسانی هستند و می توانید از مطالب آن ها جدیدترین مطالب مربوط به سئو، سئوی داخلی، سئوی خارجی، تولید محتوا، بک لینک ها و… را استخراج کنید. اما همیشه داشتن منابع مفید چیزی هست که با آن دست و پنجه نرم می کنیم. سه سایتی که در ادامه آن را معرفی می کنیم، از بهترین منابع انگلیسی برای یادگیری سئو هستند.
https://daroromiekojast.ir/who-is-the-best-seo-in-urmia/