IDC: چینی پوشیدنی بازار انقباض در Q1, Huawei سبقت Xiaomi برای سرب
در حالی که جهانی پوشیدنی محموله های رشد در طول ماه های ژانویه-مارس دوره, آخرین گزارش IDC نشان می دهد که چینی ها در بازار است که در جهت دیگر آن را به عنوان قرارداد 11 ٪ در مقایسه با همان آخرین دوره سال است. همراه محموله بالغ بر 17.6 میلیون دلار در سه ماهه اول سال 2020 و Huawei بزرگ بود ذینفع آن را به عنوان موفق به سبقت گرفتن Xiaomi برای به دست آوردن نقطه بالا با 4.28 میلیون محموله.
شرکت | Q1 سال 2020 حمل و نقل (در میلیون) | Q1 سال 2020 سهم بازار | Q1 2019 حمل و نقل (در میلیون) | Q1 2019 سهم بازار | رشد سالانه |
Huawei | 4.28 | 24.3% | 3.60 | 18.1% | 18.8% |
Xiaomi | 4.14 | 23.5% | 4.17 | 21.0% | -0.6% |
اپل | 2.84 | 16.2% | 2.47 | 12.4% | 15.2% |
LifeSense | 0.78 | 4.5% | 0.45 | 2.3% | 72.9% |
BBK Electronics | 0.76 | 4.3% | 1.45 | 7.3% | -47.1% | مجموع | 17.61 | 100.0% | 19.87 | 100.0% | -11.3% |
منبع: IDC |
Xiaomi دیدم 0.6% کاهش در حمل و نقل و manged 4.14 میلیون واحد در حالی که اپل در آمد و به مقام سوم 2,84 میلیون محموله. محلی با نام تجاری LifeSense تجربه بزرگترین رشد با نزدیک به 73 درصد افزایش می دهد در حالی که BBK Electronics کاهش یافت با 47 درصد و حمل و فقط 765 هزار واحد است.
به دنبال ساعت های هوشمند ویژه, Huawei شد دوباره رهبر بازار با 1.04 میلیون محموله و 111.9% رشد سالانه. اپل تضعیف جایگاه دوم با 319 هزار واحد در حالی که Xiaomi در آمد سوم با 128 هزار محموله. Garmin (110 هزار) و Huami (98 هزار) گرد کردن به بالا-پنج علامت های تجاری. به عنوان یک کل smartwatch بازار دیدم یک 8.4 درصد افزایش نسبت به سال قبل است.
شرکت | Q1 سال 2020 حمل و نقل (در میلیون) | Q1 سال 2020 سهم بازار | Q1 2019 حمل و نقل (در میلیون) | Q1 2019 سهم بازار | رشد سالانه |
Huawei | 1.045 | 47.8% | 0.493 | 24.5% | 111.9% |
اپل | 0.319 | 14.6% | 0.285 | 14.1% | 11.9% |
Xiaomi | 0.128 | 5.9% | 0.044 | 2.2% | 189.5% |
Garmin | 0.110 | 5.0% | 0.131 | 6.5% | -16.1% |
Huami | 0.098 | 4.5% | 0.345 | 17.1% | -71.6% | مجموع | 2.184 | 100.0% | 2.015 | 100.0% | 8.4% |
منبع: IDC |
منبع (چینی)
tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im