IDC: 4.2 میلیون wearables حمل در هند در طول Q1
با توجه به آخرین IDC گزارش پوشیدنی محموله در طول ماه های ژانویه-مارس دوره در هند افزایش یافته و بیش از 80 درصد بر اساس سالانه. کل واحد حمل برای دوره بودند 4.2 میلیون نفر است. پوشیدنی محصول دسته شامل earwear گروههای مچ دست و ساعت.
شکستن محموله های محصول دسته earwear در صدر جدول با 3 میلیون واحد و به دنبال آن گروههای مچ دست که بود در 1 میلیون در حالی که سازمان دیده بان صنعت موفق تنها 200,000 محموله.
محصول دسته | Q1 2019 حمل و نقل (در میلیون) | Q1 2019 سهم بازار | Q1 سال 2020 حمل و نقل (در میلیون) | Q1 سال 2020 سهم بازار | رشد سالانه |
Earwear | 0.8 | 32.8% | 3.0 | 70.8% | 289.2% |
گروه مچ دست | 1.4 | 60.9% | 1.0 | 24.2% | -28.0% |
سازمان دیده بان | 0.1 | 6.3% | 0.2 | 5.0% | 43.3% |
مجموع | 2.3 | 100.0% | 4.2 | 100.0% | 80.6% |
منبع: IDC |
Earwear شد تا کنون بزرگترین بخش رو به رشد برای دوره با برآورد 289% افزایش سالیانه در حمل و نقل و نزدیک به 71 درصد از سهم بازار از همه wearables. در آینده در دور دوم این است که تماشای دسته که رشد 43.4% اما تنها اسیر 5 درصد از Q1 سهم بازار. مچ دست گروه حمل و نقل کاهش یافته و بیش از 28 درصد حتی اگر سهم بازار خود در ایستاده بود 24.2%.
شکستن سهم بازار توسط برندهای قایق های صوتی حفظ 23.9 درصد از سهم بازار در earwear بخش کمی جلوتر از سامسونگ که موفق 23.6%. از نظر TWS گوشی محموله های سامسونگ در وهله اول به دنبال اپل.
Xiaomi غالب بازیکن در مچ دست گروه بازار مصرف 41.9 درصد سهم خود را نزدیک ترین رقیب بود و ما بر اساس GOQii الکترونیک. در smartwatch قلمرو Huami در بالا آمد با 22.4 درصد از سهم بازار به دنبال فسیلی با 17.9 درصد و اپل با 17.7 درصد.
منبع
tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im