آمازون گزارش برنامه ریزی کاهش شدید وابسته به نرخ کمیسیون با شروع هفته آینده

آمازون در حال برنامه ریزی برای ایجاد چشمگیر کاهش به نرخ کمیسیون برای آن برنامه بازاریابی وابسته است که اجازه م

توسط BASHARIATEMROOZ در 27 فروردین 1399

آمازون در حال برنامه ریزی برای ایجاد چشمگیر کاهش به نرخ کمیسیون برای آن برنامه بازاریابی وابسته است که اجازه می دهد تا رسانه, سازمان, تجارت الکترونیکی شرکت های کوچک و مستقل کسب و کار برای دریافت یک برش از درآمد حاصل از فروش اگر یک مشتری اراضی در صفحه محصول و خرید آیتم از طریق لینک ارائه شده. کاهش برو به اثر در آوریل 21st, با توجه به CNBC و برخی از دسته بندی محصولات را ببینید قطره بیش از 50 درصد است.

به عنوان مثال نرخ کمیسیون تحت دسته بندی های صفحه اصلی بهبود (persian) مبلمان باغ و چمن و حیوان را ببینید کمیسیون نرخ 8 درصد در فروش کشویی فقط 3 درصد است. برای هدفون, محصولات زیبایی و سازهای نرخ کمیسیون را از 6 درصد به 3 درصد است. بسیاری از مقوله های دیگر — از جمله مواد غذایی, ورزش, کودک, محصولات و خارج از منزل و ابزار — همه حذف کردن به 3 یا 1 درصد CNBC گزارش از 4 درصد یا بالاتر است.

این تغییرات خواهد بود ضربه ی شدیدی به رسانه های دیجیتال سازمان های بسیاری که صرف چند سال گذشته ساختمان از بازرگانی بخش اختصاص داده شده به معرفی محصولات هستند که تا حد زیادی خریداری شده حداقل در ایالات متحده در آمازون است. دیگر خرده فروشان مانند بهترین خرید و Walmart, همچنین اجرای برنامه های بازاریابی وابسته اما آمازون باقی مانده است رهبر ما در تجارت با نزدیک به نیمی از تمام فروش آنلاین. ماه گذشته آمازون و دیگر خرده فروشان نیز شروع تعلیق اختصاصی بازرگانی بازاریابی می پردازد که در حال جدا شدن از استاندارد برنامه بازاریابی با رسانه های دیجیتال شرکت در میان COVID-19 بیماری همه گیر.

رسانه های دیجیتال شرکت هایی مانند BuzzFeed و نیویورک تایمزمتعلق به Wirecutter در میان برجسته تر تجارت ارائه دهندگان خدمات در این صنعت است. Vox Media دیگری است با مشارکت وابسته است که شامل آمازون است. (برای اطلاعات بیشتر, ببینید ما اخلاق سیاست است.)

اما نمرات از اخبار دیگر سازمان هایی که انجام همان و غیر اخبار شرکت های که چرخید تا کوچک به متوسط کسب و کار در اطراف معاملات آنلاین و محصول بررسی. به نقل از CNBC یک نفر — اجرا می شود که برخی از Facebook گروه اختصاص داده شده به اشتراک گذاری معاملات آنلاین — می گوید که "نمی توانیم" کاهش و تغییرات را "صدمه زیادی از مردم است." تغییر صدمه دیده خواهد شد نه تنها سایت بلکه برجسته معامله و تجارت الکترونیک کانال های یوتیوب و حتی مقابله پلاگین سازان و فروشگاه های مانند عسل و Rakuten.

آمازون نیست با استناد به هر یک دلیل برای این کمیسیون کاهش نرخ با توجه به آن ایمیل ارسال شده به اعضای برنامه به دست آمده توسط CNBCو این شرکت کاهش یافته است به اظهار نظر در مورد وضعیت.

آمازون یکی از معدود کسب و کار ایالات متحده که تنها تر و حیاتی در طول COVID-19 بیماری همه گیر. این شرکت با استخدام صدها هزار نفر از کارگران جدید به نگه دارید تا با تقاضا در آن انبارها و خود را برای مواد غذایی و بسته بندی تحویل سیستم عامل است.

در عین حال با وجود این افزایش تقاضا برای آمازون خدمات این شرکت در حال تلاش برای حفظ عملیات مانند آمازون تازه تحویل مواد غذایی گزینه ای که در حال حاضر در لیست انتظار برای استفاده و آشکار است توقف برخی از خدمات مانند آن نخست شربت خانه خدمات برای سفارش عمده کالاهای خانگی و nonperishables. آن را فقط دیروز گفت: فروشندگان شخص ثالث هم اکنون می توانید رزومه ارسال در غیرضروری محصولات برای حمل و نقل به مشتریان پس از شرکت محدود آن انبار حمل و نقل برای کالاهای ضروری مانند بهداشت و تمیز کردن محصولات و nonperishable مواد غذایی است.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب