آمازون در حال برنامه ریزی برای ایجاد چشمگیر کاهش به نرخ کمیسیون برای آن برنامه بازاریابی وابسته است که اجازه می دهد تا رسانه, سازمان, تجارت الکترونیکی شرکت های کوچک و مستقل کسب و کار برای دریافت یک برش از درآمد حاصل از فروش اگر یک مشتری اراضی در صفحه محصول و خرید آیتم از طریق لینک ارائه شده. کاهش برو به اثر در آوریل 21st, با توجه به CNBC و برخی از دسته بندی محصولات را ببینید قطره بیش از 50 درصد است.
به عنوان مثال نرخ کمیسیون تحت دسته بندی های صفحه اصلی بهبود (persian) مبلمان باغ و چمن و حیوان را ببینید کمیسیون نرخ 8 درصد در فروش کشویی فقط 3 درصد است. برای هدفون, محصولات زیبایی و سازهای نرخ کمیسیون را از 6 درصد به 3 درصد است. بسیاری از مقوله های دیگر — از جمله مواد غذایی, ورزش, کودک, محصولات و خارج از منزل و ابزار — همه حذف کردن به 3 یا 1 درصد CNBC گزارش از 4 درصد یا بالاتر است.
این تغییرات خواهد بود ضربه ی شدیدی به رسانه های دیجیتال سازمان های بسیاری که صرف چند سال گذشته ساختمان از بازرگانی بخش اختصاص داده شده به معرفی محصولات هستند که تا حد زیادی خریداری شده حداقل در ایالات متحده در آمازون است. دیگر خرده فروشان مانند بهترین خرید و Walmart, همچنین اجرای برنامه های بازاریابی وابسته اما آمازون باقی مانده است رهبر ما در تجارت با نزدیک به نیمی از تمام فروش آنلاین. ماه گذشته آمازون و دیگر خرده فروشان نیز شروع تعلیق اختصاصی بازرگانی بازاریابی می پردازد که در حال جدا شدن از استاندارد برنامه بازاریابی با رسانه های دیجیتال شرکت در میان COVID-19 بیماری همه گیر.
رسانه های دیجیتال شرکت هایی مانند BuzzFeed و نیویورک تایمزمتعلق به Wirecutter در میان برجسته تر تجارت ارائه دهندگان خدمات در این صنعت است. Vox Media دیگری است با مشارکت وابسته است که شامل آمازون است. (برای اطلاعات بیشتر, ببینید ما اخلاق سیاست است.)
اما نمرات از اخبار دیگر سازمان هایی که انجام همان و غیر اخبار شرکت های که چرخید تا کوچک به متوسط کسب و کار در اطراف معاملات آنلاین و محصول بررسی. به نقل از CNBC یک نفر — اجرا می شود که برخی از Facebook گروه اختصاص داده شده به اشتراک گذاری معاملات آنلاین — می گوید که "نمی توانیم" کاهش و تغییرات را "صدمه زیادی از مردم است." تغییر صدمه دیده خواهد شد نه تنها سایت بلکه برجسته معامله و تجارت الکترونیک کانال های یوتیوب و حتی مقابله پلاگین سازان و فروشگاه های مانند عسل و Rakuten.
آمازون نیست با استناد به هر یک دلیل برای این کمیسیون کاهش نرخ با توجه به آن ایمیل ارسال شده به اعضای برنامه به دست آمده توسط CNBCو این شرکت کاهش یافته است به اظهار نظر در مورد وضعیت.
آمازون یکی از معدود کسب و کار ایالات متحده که تنها تر و حیاتی در طول COVID-19 بیماری همه گیر. این شرکت با استخدام صدها هزار نفر از کارگران جدید به نگه دارید تا با تقاضا در آن انبارها و خود را برای مواد غذایی و بسته بندی تحویل سیستم عامل است.
در عین حال با وجود این افزایش تقاضا برای آمازون خدمات این شرکت در حال تلاش برای حفظ عملیات مانند آمازون تازه تحویل مواد غذایی گزینه ای که در حال حاضر در لیست انتظار برای استفاده و آشکار است توقف برخی از خدمات مانند آن نخست شربت خانه خدمات برای سفارش عمده کالاهای خانگی و nonperishables. آن را فقط دیروز گفت: فروشندگان شخص ثالث هم اکنون می توانید رزومه ارسال در غیرضروری محصولات برای حمل و نقل به مشتریان پس از شرکت محدود آن انبار حمل و نقل برای کالاهای ضروری مانند بهداشت و تمیز کردن محصولات و nonperishable مواد غذایی است.
tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
مقالات مشابه
- Samsung Galaxy A41 برای قبل از سفارش در هلند
- گفتوگویی با آقای کارشناس و مدرس سئو
- معرفی و دانلود کتاب صوتی اخبار جدید و حکایات غریب
- دلیل موفقیت بعضی آدمها در کارشون چیه؟
- Week 18 in review:Several new Xiaomi and Redmi smartphones, MIUI 12 is official
- Amazfit GTR 2 and GTS 2 to measure blood oxygen, coming on September 22
- Samsung Galaxy S8 و S8+ منتقل شد به سه ماهه به روز رسانی
- Week 38 in review: Sony Xperia 5 II is here, new iPads and Apple Watch, LG Wing
- 7 راز درباره مواد شیمیایی که هنوز از شما پنهان میکنند
- شرکت صادرات و واردات کالاهای مختلف از جمله کاشی و سرامیک و ارائه دهنده خدمات ترانزیت و بارگیری دریایی و ریلی و ترخیص کالا برای کشورهای مختلف از جمله روسیه و کشورهای حوزه cis و سایر نقاط جهان - بازرگانی علی قانعی