2020 آی فون نرم افزار های همراه به طرف تخت کوچکتر درجه یک و یک صفحه نمایش بزرگتر نوع

بلومبرگ نشان داد اپل نقشه راه برای سال 2020 در آخرین گزارش خود که مذاکرات در مورد آیفون آینده مدل HomePod, Air

توسط BASHARIATEMROOZ در 25 فروردین 1399

بلومبرگ نشان داد اپل نقشه راه برای سال 2020 در آخرین گزارش خود که مذاکرات در مورد آیفون آینده مدل HomePod, AirTag و یک میزبان از دیگر محصولات است.

شروع با اپل بلومبرگ آمده است که اپل باید چهار جدید اپل در این سال است. دو خواهد بود مدل نرم افزار که جایگزین فعلی آی فون 11 نرم افزار و آی فون 11 Pro Max در حالی که دو نفر دیگر را جایگزین فعلی آی فون 11.

Mockup by The Apple Post Mockup توسط اپل ارسال

در مورد 2020 Pro مدل جدید اپل را طراحی شبیه به iPad در حال حاضر نرم افزار مدل با طرف تخت و لبه های تیز یادآور آی فون 4 و آی فون 5 دوره طرح است. مدل های جدید نیز از ویژگی های کوچکتر شکاف از زمان اپل با این هدف که برای خلاص شدن از آن در مجموع بیش از چند سال آینده.

بالا از خط Max مدل نیز دیدن یک صفحه نمایش اندازه دست انداز از زمان 6.5 اینچ است. بلومبرگ نیست ذکر دقیق اندازه اما شایعات قبلی را تنظیم تعداد حدود 6.7 اینچ, اگر چه این شایعات همچنین پیشنهاد کوچکتر Pro مدل نیز ضربه به 6.1 اینچی که مهر ذکر نشده در گزارش خود.

مانند 2020 آی پد نرم افزار 2020 آی فون مدل نرم افزار نیز از ویژگی های LiDar سنسور بیشتر افزایش خود را آر قابلیت. قدرت پردازش در اپل نیز ضربه به بهبود علیرضا عملکرد.

Mockup by The Apple PostMockup توسط اپل ارسال

جدید اپل ممکن است کمی تاخیر در این سال با توجه به زمان جهانی همه گیر وضعیت اگر چه این گوشی هنوز راه اندازی در پاییز همان پنجره اما تنها چند هفته تاخیر در اکثر.

در حال حرکت از اپل بلومبرگ گزارش می دهد که اپل همچنین در حال کار بر روی یک کوچکتر و ارزان تر HomePod. فعلی HomePod دیده می شد توسط بسیاری به عنوان با کیفیت اما گران قیمت اسپیکر با قابلیت های محدود و به ویژه در مقایسه با رقبای خود را از آمازون و گوگل. مدل های جدید رقابت بهتر در بازار و به طور بالقوه می تواند به تقویت اپل به عنوان یک مدعی جدی در این بخش.

2020 iPhone Pro models will reportedly have flat sides, smaller notch and a larger screen variant

AirTag یک محصول است که نگه می دارد ظاهر در هر حال حاضر و پس از آن خواهد شد در نهایت انتشار این سال است. مانند دیگر محصولات در دسته بندی AirTags کوچک خواهد بود برچسب های الکترونیکی است که می تواند متصل به موارد با اهمیت و در صورتی که شما آنها را از دست دادن شما می تواند از راه دور سعی کنید به حلقه های خود برچسب و یا محل خود را بر روی تلفن. این AirTags در حال انتظار برای آمدن با یک اپل طراحی شده چرم آستین و یک keychain.

در نهایت اپل نیز گفته می شود کار بر روی نسخه های به روز شده از MacBook Pro, اپل, تلویزیون, بودجه, اپل, مدل جدید iMac اگر چه این ممکن است همه این سال آینده.

منبع • منبع تصویر



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن