معرفی و خرید اینترنتی بهترین مودم های ایرانسل - ایسنا

اینترنت ۴G برای استفاده روی دستگاه های موبایل و مودم های همراه می باشد و با سیم کارت های ۴G می توان مکالمه و ا

توسط BASHARIATEMROOZ در 23 آذر 1399

اینترنت ۴G برای استفاده روی دستگاه های موبایل و مودم های همراه می باشد و با سیم کارت های ۴G می توان مکالمه و ارسال و دریافت پیامک داشت ولی اینترنت TD-LTE در حالی که بی سیم بوده اما برای استفاده در مکان های ثابت می باشد و سیم کارت td-lte قابلیت مکامه و ارسال و دریافت پیامک را ندارد؛ بنابراین نمی توان این دو را به جای یکدیگر استفاده کرد یا از سیمکارت TD-LTE برای مودم های همراه و گوشی موبایل و از سیم کارت ۴G برای اینترنت TD-LTE استفاده کرد. شرکت ایرانسل به تازگی امکان خرید آنلاین مودم های اینترنت نسل 4 ثابت خود را با تخفیف قابل توجه برای کاربرانش فراهم نموده است. این نکته را به خاطر بسپارید که همه مودم های همراه فقط و فقط در صورتی سیم کارت را شناسایی می نمایند که پین کد آن وارد شده و یا غیر فعال گردد. بنابراین برای استفاده از مودم همراه یا همان مودم سیم کارت خور به یک دستگاه مودم و یک سیم کارت از یکی از اپراتورهای تلفن همراه نیاز است. اگر در اراتباط با مودم خود و تنظیمات آن مسئله ای دارید می توانید در کمترین زمان از کارشناسان مودم من کمک بگیرید و مسئله خود را حل نمایید.

پس از انجام مراحل، مودم خود را شارژ کنید. استفاده از دیتای تلفن همراه هم تعرفه بالایی دارد و هم سرعت کمتری را پشتیبانی میکند که همین سبب افزایش میزان مصرف شارژ باتری شده و سبب داغ شدن باتری و پردازنده میشود. نیاز شما به موارد متفاوتی مرتبط است، از میزان استفاده تا بودجه و موارد اینچنینی از نکاتی هستند که میتواند در خرید شما یا بهتر است بگوییم خرید بهترین مودم ایرانسل شما را یاری کنند. مهمتر از همه دارای باتری داخلی لیتیومیونی با میزان ظرفیت 2500 میلیآمپر، به کمک این باتری میتوان تا 8 ساعت برق مودم را تأمین نمود. در منوی بالای صفحه پنل علائم مربوط به اتصال شبکه و میزان سیگنال آنتن مودم و وضعیت باطری و … نمودار نشان دهنده ی میزان فضای استفاده شده از کارت حافظه و همچنین مقدار فضای خالی در دسترس است. یکی از مشکلات بزرگی که در هنگام استفاده از دیتای تلفن همراه پیش خواهد آمد تخلیه سریع شارژ باتری تلفن همراه است که با استفاده از مودم همراه این مشکل به تاخیر خواهد افتاد. اما مودم سیم کارت خور از طریق وای فای تلفن همراه اتصال به اینترنت را برقرار مینماید که نسبت به دیتای تلفن همراه از شارژ کمتری استفاده میکند.

انتن دهی خوبی داره که تستش کردم تو جایی که با گوشی نت ضعیفی دریافت میکردم .بعد اینکه میتونین انتن بهش وصل کنین واسه قوی تر و بهتر شدنه سیگنال دریافتی .فقط دستگاه هنگام شارژ کمی داغ میکنه که شاید طبیعی باشه .یه حسن خوبی که این مودم داره اینه جز سیمکارت ایرانسل اپراتور های دیگرو هم میتونین استفاده کنین که خودش یه امتیاز تو مودم های ایرانسل.باطری قوی داره که من با دستگاه تست کردم mAh 3000 ظرفیتشه.بعد اینکه این مدل اینترنت 4.5G رو هم ساپورت میکنه و با بروز رسانی آینده اینترنت 5G هم میتونین دریافت کنین در صورت ارایه این سرویس.خلاصه منوی ساده و کاربردی رو داره که میتونین یه اپلیکیشن های لینک هواوی رو نصب کنین و دستگاهتون رو مدیریت کنین . در نوار آدرس مرورگر خود، IP ۱۹۲.۱۶۸.۱.۱ را تایپ نموده و کلید Enter را بزنید. به همین دلیل شرکتهای تولید کننده، انواع مختلف مودم را وارد بازار نمودهاند که مودم همراه یکی از آنها میباشد.

زیرا اینترنت یکی از ضروریات زندگی امروزی است که به ندرت میتوان کسی را یافت که با آن سر و کار نداشته باشد. نکته جالب و خوشحال کننده این است که شما می توانید تعیین کنید که کاربران فقط اطلاعات را بخوانند و یا اجازه ی تغییر دادن آن ها ( حذف فایل های موجود یا اضافه نمودن فایل جدید ) را نیز داشته باشند. با انتخاب گزینه Web Share Mode می توانید اطلاعات را برای کاربران متصل شده از طریق شبکه وای فای به اشتراک بگذارید. در غیر این صورت در هنگام ورود به پنل تنظیمات مودم، اولین سوالی که مودم همراه شما از شما خواهد پرسید PIN کد سیم کارت شماست. با استفاده از مودم سیم کارت خور قابلیت استفاده از اینترنت نسل جدید که همان اینترنت 4G یا 5G هستند برای تمامی دستگاهها فراهم میشود حتی دستگاههایی که از اینترنت نسل جدید پشتیبانی نمیکنند. با توجه به بررسی خصوصیات لیست بهترین مودم همراه ایرانسل، مدل بالا یکی از گزینههایی است که با توجه به خصوصیات قابل توجهی که دارد، میتوانید انتخاب خوبی باشد. طبق اطلاعات ارائه شده توسط شرکت ایرانسل، "این مودم امکان کارکردن با سیمکارتهای عادی را ندارد"؛ اما میتوانید از سیمکارت 4G معمولی هم روی آن استفاده کنید.

برای این کار می توانید قبل از وارد نمودن سیمکارت در مودم، آن ها را بر روی یک گوشی تلفن همراه قرار دهید و از بخش امنیتی سیم کارت در تنظیمات موبایل خود، آن را غیر فعال نمایید. با استفاده از این محصول شما میتوانید اینترنت سیم کارت خود را بین ۱۰ کاربر دیگر به صورت بیسیم، به اشتراک بگذارید. بدنه این مودم کاملا پلاستیکی است اما برای ساخت پورت LAN آن از فلز استفاده شده، این دستگاه شکل ظاهری زیبایی دارد که میتواند میز کارتان را نیز زیباتر کند. با طراحی منحصر به فرد و بدنه مشکی و بسیار کوچک و شیک پلاستیکی، این مودم هم نسل ۴G,3G,2G را ساپورت می کند. در دو مقاله «نگاهی به مودم TD-LTE جدید TK-۲۵۱۰ Plus ایرانسل: چند بهروزرسانی کوچک و تعداد درگاههای بیشتر» و «تفاوت مودمهای TK۲۵۱۰ و TK۲۵۱۰ Plus چیست و کدامیک بهتر است؟ در این حالت مودم همراه ۳G یا ۴G/LTE شما در هنگام راه اندازی مجدد یا روشن شدن، سریع تر بالا آمده و این خصوصیت می تواند در حفظ عمر باتری شما موثر باشد.

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد {مشاهده|آموزش شارژ مودم ایرانسل|اینجا کلیک کنید|شارژ مودم ایرانسل|مطالعه بیشتر|بیشتر بخوانید|بخوانید|وارد شوید|بررسی کنید|کلیک کنید|اینجا|می خواهم بخوانم} لطفا به بازدید از وب سایت ما.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن