علت سرد نکردن یخچال ال جی کاردون

برای مثال یخچال‌های دو درب که درب یخچال آن در بالا و درب پایین آن مخصوص فریزر و مجزا است، برای منزل‌های آپارتم

توسط BASHARIATEMROOZ در 28 شهریور 1401
برای مثال یخچال‌های دو درب که درب یخچال آن در بالا و درب پایین آن مخصوص فریزر و مجزا است، برای منزل‌های آپارتمانی و کوچک بسیار مناسب است. بسیاری از مدل ها به نمایشگر LED مجهز هستند که بعد از اتصال به گوشی هوشمند؛ کنترل از راه دور دستگاه را امکان‌پذیر می کند و به طور مثال می توان وضعیت غذای داخل یخچال را بررسی کرد. ظرفیت کلی این یخچال668 لیتر است که معادل 30 فوت می باشد و فضایی عالی برای ذخیره ی انواع مواد غذایی در مقادیر زیاد است. این میزان ظرفیت برای خانواده هایی با جمعیت زیاد، گزینه ای عالی است. وجود طبقه های زیاد و کشوهای جادار مکانی عالی برای قرار دادن هر انوع ماده ی غذایی به وجود می آورد.
  • موتور قدیمی را خارج کرده و موتور جدید را جایگزین آن نمایید و دستگاه را وصل کنید.
  • برای رفع این مشکل باید با تکنسین تعمیر یخچال تماس گرفته شود تا در صورت خراب بودن سنسور درب یخچال، این قطعه را تعویض کند.
  • در صورت برطرف نشدن خطا، برد کنترل الکترونیکی اصلی یخچال باید تعمیر و یا تعویض شود.
نرخ تعمیر یخچال ال جی طبق اعلام رسمی اتحادیه تعمیر لوازم خانگی در صورت بروز هر گونه مشکلی متفاوت است. در این صورت باید سیم کشی دستگاه، اتصالات دستگاه و برد یخچال ال جی بررسی تا در صورت نیاز تعویض شوند. عیب یابی و تعمیر یخچال فریزر و ساید ال جی تخصص تکنسین های ماست. یخچال ساید ال جی گرمه فریزر ساید ال جی سرد side by side مشکلی که گاهی پیش میاد موارد بالا رو چک کنید. وظیفه سنسور اینه دمای یخچال ساید ال جی را اندازه می‌گیرد و این اطلاعات درجه هوای را به‌صورت به برد اصلی می‌فرستد مثل جاری میمونه که خبرها رو سریع به اون جاری میده.

مرکز تعمیرات یخچال فریزر ال جی

ممکن است گردش هوای مناسبی وجود نداشته باشد و کمپرسور را تحت فشار قرار دهد. گاهی ممکن است برخی موارد استاندارد مانند دارا بودن فاصله یخچال به دیوار پشتی که حداقل 10 سانتی متر است رعایت نشده باشد. زمانی که مواد جدید در داخل آن قرار می دهید ممکن است بروز https://www.thegoodguys.com.au/lg/fridges-and-freezers یابد. توصیه می شود که مواد جدید را در نزدیکی های درچه سرما قرار داده نشود. ممکن است این عامل به دلیل دارا بودن مقادیر زیادی از مواد در داخل آن باشد. بهتر است که تمامی میوه و سبزیجات را در جایگاه مخصوص خود قرار دهید تا در حالت مناسبی نگهداری شوند. برای ثبت درخواست سرویس و تعمیر همین الان با تعمیرگاه مجاز یخچال ال جی تماس بگیرید . کد ارور Er It به معنی اختلال و خرابی در سیستم داخلی یخ ساز یخچال ال جی است. یکی از شگفت انگیزترین مزایای نسل جدید یخچال‌های ال جی، گزارش خطا است. این سازوکار سهولت در عیب‌یابی و سرعت بخشیدن در تعمیر یخچال را بدنبال دارد.

نمایندگی یخچال ال جی در مشهد : راهکارهای تعمیر یخچال ال جی در رابطه با هر یک از این مشکلات

اگر می‌خواهید یخچالی با ظاهر مدرن داشته باشید، سرمایه‌گذاری در یخچال ال‌جی را توصیه می‌کنیم. طراحی‌های جذاب صفحه نمایش آن کمی پیچیده‌تر از مدل خانواده هاب سامسونگ است. در محفظه سبزیجات یخچال ال جی ،تکنولوژی خاصی گنجانده شده است و با آن رطوبت در حد متعادل حفظ میشود ،دمای خاصی برای نگه داری سبزیجات ارگانیک وتازه تنظیم میشود ،بنابر این غذا برای مدت طولانی تر حفظ می شود. کمپرسور تمام یخچالهای ال جی از نوع اینورتر خطی می باشد.مزیت این کمپرسورها این است که کم مصرف هستند و هر دفعه خاموش روشن نمیشود بلکه همیشه روشن می ماند ولی دور موتور کم و زیاد میشود. دمای محیط و نشت هوای سرد را بررسی کرده و درصورتی‌که مشکلی مشاهده کردید، مطمئناً مشکل از خود یخ‌ساز و یا برد کنترلی دستگاه می‌باشد، برد کنترلی دستگاه و ولتاژ خروجی را بررسی نمایید. کاربر می‌تواند اپلیکیشن را بر روی گوشی‌های هوشمند خود نصب کند و در صورت ایرادات جزئی گوشی را به دستگاه نزدیک کند تا از مشکل ایجادشده برای یخچال مطلع شود و اقدامات لازم را انجام دهد یا از راه دور یخچال خود را تنظیم و کنترل کند. برای اطلاع از هزینه تعمیرات ساید بای ساید ال جی می‌توانید درخواست تعمیرات خود را ثبت کنید؛ کارشناس پس از ثبت درخواست با شما تماس می‌گیرند و هزینه تعمیر یخچال ساید LG را به شما اعلام خواهند نمود. برای تعمیر فریزر سامسونگ در محل شما با کارشناسان ما در ارتباط باشید. Smart Diagnosis یا همان سیستم عیب یاب هوشمند به منظور رفع و اشکال یابی این یخچال ال جی در نظر گرفته شده که به وسیله‌ی آن در کوتاه ترین زمان ممکن هر نوع مشکل یخچال شناسایی و حل می‌شود. از دیگر امکانات یخچال دور این دور ال جی می‌توان به وجود آب سرد کن، یخ ساز، قابلیت صفحه‌نمایش لمسی به همراه پنل led ، کشوی حفظ رطوبت Moist Balance Crisper، قابلیت بدون برفک و انجماد سریع اشاره داشت. مزایای کلی ساید بای ساید ال جی در بخش‌های بعدی به صورت کامل شرح داده شده‌اند و اگر ما را در ادامه نیز همراهی کنید به عالی و بی نقص بودن این نوع یخچال پی می‌برید. در صورت عدم چرخش فن، احتمالاً با یک موتور معیوب فن اواپراتور مواجه خواهید شد. در صورت عدم گردش صحیح هوا، دستگاه قادر به خنک سازی هیچ یک از قسمت ها به اندازه کافی نخواهد بود. به دستگاه زمان دهید تا فرآیند خنک سازی را آغاز کند و سپس بررسی کنید که آیا فرآیند به نقل از خنک سازی را به خوبی انجام می دهد یا خیر. همیشه پیش از انجام هر نوع کاری بر روی لوازم برقی، از قطع بودن برق آن مطمئن شوید. بعلاوه، اگر یخ به طور منظم بیرون نمی آید، بخاطر این است که در زیر یخ ساز جمع و بهم چسبیده می شود و از تولید جلوگیری می کند. در این زمینه میزان باز و همچنین بسته شدن قسمت فریزر بسیار مهم می باشد. یخ هایی که در طول مدت زمان 24 ساعت تولید می شوند در مدل های مختلف متفاوت می باشد. بهتر است دستگاه را از گذاشتن کنار دستگاه های گرما زا و همچنین نور آفتاب خودداری کنید. درب يخچال سايد من چند وقتي هست كه پايين درب باز ميمونه ايراد چيه لطفا راهنمايي كنيد و هزينه تعمير حدودا چه مقداره.

نشتی یخچال ال جی به دلیل خرابی لاستیک درب یخچال

این امکان وجود دارد که لوله‌های یخچال دچار مشکل شده باشند و واشر در یخچال پاره یا فرسوده شده باشد و اجازه ندهد درب یخچال به‌خوبی بسته شود همچنین ممکن است کشوها از جای خود بیرون زده باشند و باعث ایجاد مشکل شوند. درواقع وجود مایع مبرد یا گاز در لوله‌های مارپیچی یخچال موجب بروز سرما در آن می‌شود. اگر با این مشکل مواجه شده‌اید، می‌توانید عیب‌یابی و تعمیرات تخصصی را به پین ورک بسپارید. یخچال‌‌های فریزر درب پایین با قابلیت تنظیم طبقات این امکان را به شما می‌دهند تا در فضای آشپزخانه‌ خود صرفه ‌جویی کنید و مواد غذایی درون فریزر خود را به راحتی طبقه بندی کنید. این نوع از یخچال‌ فریزرهای ال جی کم مصرف ولی قدرتمند، در انواع طراحی‌های خلاقانه نیاز هر کسی را برطرف می‌کنند.

نمایندگی مرکزی و جنوب تهران

کندانسور در پایین یخچال قرار دارد و شما باید از پشت دستگاه به آن دسترسی داشته باشید. علت گرم بودن داخل یخچال ساید بای ساید ال جی میتوان موارد بالا که برای شما شرح داده شد باشد اما اگر با این موارد نتوانستین مشکل علت گرم بودن داخل یخچال ساید باای ساید ال جی را بر طرف سازین باتعمیر یخچالتماس حاصل فرمایین. برد الکترونیکی یخچال ال جی، در مدل‌های مختلف، در محل‌های متفاوتی قرارگرفته است، اما در بیشتر موارد، شرکت LG این برد را در پشت یا بالای یخچال قرار می‌دهد (در یخچال‌های ساید بای ساید ال جی، این برد در بالای یخچال قرارگرفته است).

جلوگیری از ۱۰۲ هزار مترمربع تخلف ساخت‌وساز در تهران در تابستان ۱۴۰۱

در واقع در این قسمت ها به دلیل این که دما پایین است، معمولا سرعت رشد باکتری ها متوقف و یا کند می شود اما از بین نمی روند. برخی میوه ها از جمله سیب در صورت نگهداری در داخل یخچال گاز اتیلن تولید می کنند که موجب زود رس شدن سایر میوه ها می شود. لذا در صورتی که سیب را در کنار میوه های نرسیده نگهداری کنید موجب رسیدن آن ها می شود. لذا توجه داشته باشید که نگهداری میوه ها در حالت نیمه فریز تا 2 هفته می باشد و در دما های بالاتر معمولا 1 هفته است. امروزه سوالات بسیار زیادی در رابطه با یخ بستن یخچال های ال جی پرسیده می شود که از جمله متداول و پر تکرار ترین سوال ها می توان به موارد زیر اشاره کرد. اگر دستگاه تازه خریداری و نصب شده است، صدا های بلندی به گوش می رسد که به مرور زمان کم تر شده است. همچنین یخچال J337CSBL دارای سیستم عیب یابی هوشمند، مصرف انرژی پایین است. ابعاد یخچال هم بصورتی که در شکل زیر ترسیم شده است می باشد. ببینید دوست من اگر یخچال فریزر شما به صورتی هست که صدای تیک و تاک می دهد یعنی سه دقیقه کار می کند و بعد از سه دقیقه یک صدای تیک می دهد نشان دهنده این است که کمپرسور یخچال شما بنا به هر دلیلی بیش از حد آمپر می کشد. این اتفاق از خرابی رله استارت کمپرسور یا خود کمپرسور باشد یا داخل لوله های کاپیلاری تیوپ عملیات ؟؟؟؟؟؟ ایجاد شده باشد و کیپ شده باشد و سیکل سرمایش اتفاق نیفتد. در کل این را بهت می گم دوست عزیزم؛ اگر که یخچال فریزر شما خاموش شده و هرچند ثانیه یکبار یک صدایی از یخچال فریزر شما می یاد و مجددا خاموش میشود این مشکل برمی گرده به اینکه کمپرسور شما بیش از حد آمپر می کشد .

تعمیر یخچال آزمایش

هوشمند بودن یکی دیگر از قابلیت‌های یخچال ساید بای ساید ال جی J247 است. داشتن این قابلیت این امکان را به شما می‌دهد تا با اتصال به Wifi و نصب برنامه مخصوص عیب یابی کنترل یخچال فریزر خود را به دست بگیرید. با فعال کردن این قابلیت روی گوشی‌های هوشمند خود شما می‌توانید حتی به دور از خانه یخچال عیب یخچال فریزر را پیدا کنید و با تماس گرفتن با تکنسین مشکل یخچال خود را رفع کنید. یخچال فریزر ال جی J257 یا GC-J257CAEC رنگ نقره ای از جمله جدید ترین یخچال فریزر های 2021 ال جی می باشد. این یخچال فریزر با عنوان یخچال فریزر ساید بای ساید ال جی J257 نیز در بازار ایران شناخته می شود که مدل کامل و... به همین خاطر پیشنهاد می‌کنیم همیشه یخچال را در معرض تابش مستقیم نور خورشید قرار ندهید. سلام میخواستم بپرسم چرا ذغال بوگیر ساید بنتلی ما بعداز 5ماه اینقدر بد بو شده یکبار هم یکروز در آفتاب قرار دادیم ولی مرتفع نشد واینکه از کجا میتوانم ذغال ها را تهیه و خودم تعویض نمایم. هر دو برند به‌طور مداوم در حال نوآوری هستند و لوازم جدید بسیار خوبی تولید می‌کنند؛ بنابراین چه سامسونگ و چه ال‌جی را انتخاب کنید، می‌توانید مطمئن باشید که در کنار برخی از ویژگی‌های سرگرم‌کننده از طراحی با کیفیت هم غافل نمی‌شوید. وقتی صحبت از مقرون‌به‌صرفه بودن به میان می‌آید، سامسونگ حرف اول را می‌زند.

یخچال فریزر دو در ال جی GR-B672GBPR

یکی از علت های یخ زدن مواد غذایی در یخچال قرار گرفتن آنها در فاصله مستقیم و نزدیک، جلوی فن ها مربوط می شود. بیشتر یخچال های فریزر ساید بای ساید فن به داخل یخچال تعبیه شده است؛ که هوای سرد را قسمت یخچال هدایت می کند. بنابراین؛ سعی کنید، مواد غذایی حساس را در مقابل این فن ها قرار ندهید. ال‌جی کمپانی کره‌ای است که به عنوان یکی از بزرگترین شرکت ها در زمینه الکترونیک و فناوری مشهور است. در آب و هوای مرطوب، در هنگام باز بودن درب، هوا با خود رطوبت را به داخل https://lgparts.com/ يخچال میآورد. اگر رله استارت یخچال شما به درستی کار نکند، ممکن است در عملکرد کمپرسور نیز تاثیرگذار باشد. اگر مشکل برطرف نشد، ممکن است نیاز به تعویض موتور داشته باشید. ممکن است مشکل گاز ساید شما با یک شارژ گاز ساده رفع گردد ... در صورت نیاز به تعویض موتور فن کندانسور با مرکز تعمیر یخچال ال جی تماس بگیرید. اگر وظیفه تعمیر یخچال ال جی خود را به نمایندگی بسپارید، از 6 ماه ضمانت بهره‌مند خواهید شد.

علت سرمای بیش از حد یخچال و یخ زدن مواد غذایی داخل یخچال فریزر ال جی چیست؟

یخچال ساید بای ساید بنتلی J287 ظاهری فوق العاده شیک دارند و البته با ظرفیت 30 فوت که معادل 668 لیتر است می تواند میزان زیادی از مواد غذاییتان را در خود جای دهد و خیال شما را از بابت نگهداری آن راحت کند. یخچال ساید J287 دارای 2 درب است که درب سمت راست آن به یخچال و درب سمت چپ به فریزر اختصاص داده شده است. تقریبا تمامی قیمت یخچال ال جی یخچال های ساید بای ساید ال جی دارای یخ ریز و آبریز روی درب فریزر هستند.به کمک کلیدهای لمسی که در بالای آب ریز و یخ روی صحفه نمایش لمسی فریزر قرار گرفته شده است می‌توانید تغییرات دمای یخچال و فریزر را تنظیم کنید. به علاوه به منظور تنظیم محتوای خارج شده از آبریز هم می‌توانید این دکمه‌ها را مورد استفاده قرار دهید. عملکرد این دکمه این است که با فعال شدن آن امکان تغییر در سایر گزینه ها وجود ندارد.وبرای تغییرات در دما و فیلترها باید این گزینه خاموش باشد. در مدل هایی با بازه ی دمایی 0تا 7 ،دمای 0 یا 1 بیشترین سرما ودمای 6 یا 7 درجه کمترین سرما را تولید می کنند.در این حالت نیز دمای نرمال 3 یا 4 درجه ی سانتی گراد توصیه میشود. چنانچه هنگام دریافت به از یخ‌ساز، یخ در قسمت خروجی گیرکرده است، یخ به نقل از را به‌صورت آرام با کمک دستان خود خارج نمایید. بررسی کنید که زمان یخ‌سازی کافی باشد، در شرایط عادی تقریباً یک روز زمان لازم است تا محفظه یخ ساید شما پر شود. برای برداشتن مخزن یخ قسمت پایین را بلند کنید و دستگیره جلویی را بگیرید و مخزن را به‌آرامی بیرون بیاورید. • اگر قبلاً در فروشگاه ثبت نام کرده اید ایمیل و کلمه عبور را وارد کنید در غیر این صورت بر روی دکمه ثبت نام کلیک کنید.
آخرین مطالب