معرفی سبک دکوراسیون مدرن

انتخاب بهترین رنگ برای دکوراسیون خانه؛ ایدههای الهام بخش برای منزل در این چیدمان استیل، شیشه، آینه و کروم ب

توسط BASHARIATEMROOZ در 17 بهمن 1401

انتخاب بهترین رنگ برای دکوراسیون خانه؛ ایدههای الهام بخش برای منزل

kitchen decorationاین رنگ نارنجی، تند و تیز است، بنابراین احساس گرمی را در فضا به طراحی ورودی راهرو اتاق خواب وجود میآورد. نارنجی برای اتاق نشیمن، سالن غذاخوری، دفتر کار شخصی در منزل ایده هیجان انگیزی میباشد. اگر رنگ نارنجی را برای دکوراسیون انتخاب کردید، سعی کنید برای پوششدهی تمام قسمتها از رنگ نارنجی یکدست استفاده نکنید. در این حالت، بهتر است یک قسمت از دیوار را نارنجی پررنگ و در قسمت های دیگر از کاغذ دیواریهای مکمل استفاده کنید. اگرچه با انواع مهمترین و بهترین رنگ برای دکوراسیون خانه در قسمت فوق آشنا شدیم، اما لازم است به یک نکته مهم اشاره کنیم. هرچند هر یک از رنگهای فوق به تنهایی برای دکوراسیون داخلی زیبا و جذاب هستند، اما ترکیب رنگ مکمل نیز میتواند محیطی متفاوت ایجاد کند. رنگهای مکمل به رنگهایی گفته میشود که اثر القا کننده در جهت مثبت را به نمایش میگذارند. ترکیبی از رنگهای تیره و روشن، نمونهای از این طراحی است. ترکیب رنگهای آبی تیره و نقرهای، ترکیب رنگهای زرد و سفید، صورتی و سفید، سبز و نقرهای، نمونهای از این انتخاب هستند. برای اینکه بتوانید بهترین نما را در دکوراسیون داخلی ایجاد کنید، نیاز دارید تمام مصالح را به درستی انتخاب کنید. مقاله "انواع کفپوش برای طراحی دکوراسیون داخلی" به شما کمک میکند تا انواع متریال کفپوش را بشناسید و مناسبترین را انتخاب کنید. رنگ کفپوش را میتوانید با رنگ سایر وسایل، هماهنگ کنید. انتخاب بهترین رنگ برای دکوراسیون خانه کاملاً با سلیقه افراد سازگار است. برای آن دسته از خانوادههایی که تجربهای در طراحی دکوراسیون داخلی ندارند، لازم است از کارشناسان این حوزه کمک بگیرند. بهترین دکوراسیون داخلی منزل میتواند شرایط زندگی را بهتر کرده و حس آرامش و امنیت را در تمام اعضای خانواده به وجود آورد.

 

طراحی قرنیزهای سنگی با استفاده از دستگاههای برش و پردازش سنگ طبیعی صورت می گیرد. از آنجایی که پردازش و برش قرنیزهای سنگی زحمت زیادی دارد، قیمت قرنیز سنگی به ازای هر متر، گرانتر از قرنیزهای چوبی یا قرنیز ام دی اف میباشد. یکی از مدل های قرنیز سنگی که به صورت لاکچری طراحی می شوند، به صورت حکاکی یا کندهکاریهایی روی آن یافت می شوند تا سبک های متفاوتی در طراحی داخلی را نمایش دهند. بعد از قرنیزهای چوبی بیشترین استقبال مربوط به قرنیزهای ام دی اف می باشد. این نوع قرنیز در کنار جنس pvc که نوعی پلاستیک پلیمری است پرفروش و پرکاربرد می باشد. امتیاز دیگری که سبب استقبال مردم از قرنیز های ام دی اف و پی وی سی در کنار همدیگر شده است؛ قیمت مناسب نسبت به انواع دیگر قرنیزهای چوبی و سنگی می باشد. در فرآیند ساختن ساختمان های بزرگ یا به طورکلی پروژه های انبوه سازی که محاسبه و مدیریت مالی مصالح داخلی اهمیت بسیاری زیادی دارد، توصیه می شود از قرنیزهای ام دی اف یا پی وی سی استفاده شود.

جسورترین رنگ در سال های اخیر رنگ ویوا مگنتو است.

رنگ دکوراسیون 2023 یکی از مهمترین موضوع برای علاقمندان به مد است. استفاده از مبل های تک نفره با رنگ قرمز آتشین در کنار رنگ های مکمل و متضاد می تواند گزینه ی مناسبی باشد. رنگ آمیزی یکی از دیوارهای خانه به رنگ قرمز یا تنها کادر کوچکی از دیوار می تواند روش خوبی برای داشتن رنگ سال باشد. جسورترین رنگ در سال های اخیر رنگ ویوا مگنتو است. برای اطلاعات بیشتر و نحوه به کار بردن این رنگ با سیب چوب همراه باشید. آشنا بودن با رنگ ترند امسال می تواند شما را بسیار جذاب تر کند. رنگ ها در سراسر زندگی ما جایگاه ویژه ای دارند. رنگ ها در ظاهر ما و در محیط زندگی ما بسیار تاثیر گذار هستند. رنگ پر تحرک viva magento می تواند سال جدید را برای افراد رقم بزند و هیجان را به زندگی یکنواخت افراد بکشاند. رنگ دکوراسیون 2023 مانند سال های دیگر از طرف شرکت پنتون اعلام شد. این رنگ با نام Viva magenta شناخته می شود.

در این چیدمان استیل، شیشه، آینه و کروم بهچشم میخورد.

دکوراسیون سنتی ایرانی شباهت زیادی به سبک سنتی اروپایی دارد. پارچههای مخمل و ساتن، اشیای عتیقه، فرش ایرانی و تعداد زیادی لوازم دکوری در این سبک هم دیده میشود. تفاوت این استایل با سبک سنتی جهانی رنگوبوی ایرانی آن است. بین وسایل عتیقه، هنرهای ایرانی پیدا میکنید، مثل میناکاری، معرق، قلمزنی، تابلو فرش و هنرهای دیگر. در خانه سنتی میتوانید از فرش، گلیم، جاجیم و گبه بدون محدودیت استفاده کنید. سماور، اتو، گوشی تلفن، هر چیزی که از قدیم در انباری خانه مانده، حالا میتواند بهعنوان وسیله تزیینی استفاده شود. هنر فرانسوی در دهه ۱۹۲۰ الهامبخش سبکی در چیدمان داخلی بود که به آرت دکو معروف شد. در این چیدمان استیل، شیشه، آینه و کروم بهچشم میخورد. شک نکنید که طراحی بهسبک آرت دکو اثر زیادی از انقلاب صنعتی گرفته بود. به همین دلیل هم هست که اشیای فلزی در این دوران راهشان را به چیدمان خانه باز کردند. زاویههای نوکتیز و طرحهای لایهلایه از نشانههای سبک آرت دکو هستند.

امروزه افراد زیادی به طراحان داخلی میگویند دیزاین منزل من باید شیک باشد اما بهتر است نوع طراحی که در نظر دارند با طراح مطرح کنند تا آن ها بتوانند راحتتر با ذهنیت شما از کلمه شیک آشنا شوند. دیوارکوب منزل چیست و چه نقشی در دکوراسیون داخلی خانه ایفا میکند؟ معماری مدرن ویژگیهای مشخصی دارد. بیشتر جوامع از این نوع معماری و طراحی داخلی بهره بردهاند. بافت، به فضا عمق میدهد و همچنین باعث لذت بصری است. ایجاد بافت، فقط به رنگ کردن دیوار نیست، بلکه شما میتوانید با به کار بردن لوازم تزئینی، به فضا بافت دهید. دیوارها جزء جدانشدنی از طراحی مدرن و خانهها هستند که اتفاقاً در حق آنها بسیار کوتاهی میشود. روشهای متفاوتی برای طراحی یک پوشش دیوار مناسب وجود دارد. کف مانند دیوار یکی از اجزای جدانشدنی از فضاست. جنس وسایل و مبلمان میتواند انواع متفاوتی را در بربگیرد. چرم، پلاستیک، بامبو، پوست، ابریشم، کتان، ساتن و … فقط برخی از دهها جنسی است که شما میتوانید در دکوراسیون داخلی مدرن استفاده کنید.

kitchen decorationهمان طور که از نام این سبک پیدا است، این طراحی از طراحیهای خانههای دهههای 1950- 1960 میلادی الهام گرفته شده است. این سبک طراحی داخلی دکوراسیون مخصوص افرادی است که ظاهری یکدست و یکپارچه را دوست دارند. شما میتوانید در طراحی این سبک دکوراسیون از خطوط مینیمالیستی و منحنیهای عجیب و غریب استفاده کنید. در این سبک از مواد اولیه مختلفی استفاده میشود. در نتیجه شما میتوانید از چوب، در کنار آلومینیوم و حتی پلاستیک استفاده کنید. در این سبک نیز از طیفهای مختلف رنگهای سفید و قهوهای استفاده میشود. این طراحی، احساسی نوستالژیک به شما میدهد و اصولاً در خانههای کوچک استفاده میشود. هر چند اگر مایل باشید میتوانید از این طراحی در خانه بزرگ هم استفاده کنید. سبک طراحی داخلی مینیمال یکی از پرطرفدارترین سبکهای دکوراسیون است. این سبک در واقع ساده شده سبک مدرن است. در این سبک از مبلمان بسیار ساده استفاده میشود. از رنگها به صورت گذرا استفاده میشود.

کدام سبک دکوراسیون داخلی منزل؟

kitchen decorationسبک دکوراسیون مدرن معمولا مینیمال است به این معنا که بسیار سادهانگارانه طراحی شده و از کمترین وسایل تزئینی برای دکوراسیون آن استفاده میشود. معمولا مبلمان سبک ال یا مبل راحتی برای این سبک از دکوراسیون بسیار مناسب هستند. کدام سبک دکوراسیون داخلی منزل؟ برای انتخاب سبک دکوراسیون داخلی خانه ­تان بهتر است به علاقه خودتان نگاه کنید. چون قرار است خودتان در آن خانه زندگی کنید و مهمترین اصل لذت بردن خودتان است. در بالا انواع سبک های طراحی را نام بردیم بر اساس نظر خودتان باید یکی از سبک های طراحی را انتخاب کنید. امروزه توجه اصولی به سبکهای مختلف دکوراسیون داخلی سبب شده است که توجه به رشته طراحی و دکوراسیون داخلی و همچنین استفاده از مهارت شغلی در این زمینه نیز مورد اهمیت واقع شود. برای داشتن طراحی دکوراسیون داخلی خوب، بهتر است که از یک کارشناس با تجربه کمک بگیرید تا شما را در این زمینه راهنمایی کند.

kitchen decorationباید بگوییم عقل و تخیل در ایجاد یک فضای مناسب کم اهمیت نیستند. به کمک عقل در مورد چیدمان منزل خود تصمیم می گیرید، وسایل خود را مرتب می کنید و حس راحتی را به زندگی روزمره خود می افزایید. تخیل عنصری است که شما را خلاق، والهام بخش می کند. و کمک می کند دکوراسیون خلاق و تازه ای برای منزل خود رقم بزنید. در یک خانه، فاکتور رنگ یک عامل بسیار مهم و تاثیر گذار بر روی احساسات انسان است. و در سطح عمیقی کار می کند که حتی ممکن است قدرت آن را متوجه نشوید. شرکت لوتوس در تمامی محصولات خود به فاکتور رنگ توجه ویژه ای کرده است. لوتوس در طراحی ساعت های چوبی از ایده ی جدیدی استفاده کرده است. شرکت لوتوس ساعت های دیواری با ترکیب چوب و فلز آبکاری به بازار ارائه کرده است. برای مثال در ساعت دیواری مدل هاینزبرگ لوتوس از اعداد فلزی آبکاری طلایی و برای داخل صفحه ساعت از چوب استفاده کرده است.

  • سبک مینیمال
  • در رنگ سفید برای دیوار نور طبیعی را در نظر بگیرید
  • صندلی راک: ۴۲۰ هزار تومان، خرید از رشت
  • از وسایل بزرگ و تجملاتی پرهیز کنید
  • متراژ فضا: ١٠٣ متر مربع
  • وسایل قدیمی: ۳.۳ میلیون تومان خرید از مکانهای مختلف

طراحی دکوراسیون داخلی، هنر چیدمان داخل فضای ساختمان است به منظور ایجاد یک فضا برپایه سلامت روحی و زیبایی شناختی سازه ای است که فرد یا افرادی داخل آن زندگی میکنند و یا فعالیت اجتماعی انجام میدهند. در این مقاله به طور تخصصی به این رشته پرداخته ایم و هر چیزی که برای ورود به این رشته لازم دارید را شرح داده ایم. این سبک نیز همانند سبک مدرن، تکیه بر طراحی کاربردی دارد و از هر گونه شلوغی و در هم ریختگی در محیط خانه دوری می کند. سادگی در شکل و طراحی اثاثیه، پوشش و دکور ساده دیوارها، فضای مرتب و باز و پر نور خانه از ویژگی های این سبک است. این سبک از وسایل و عناصری که در زمان حال وجود دارد، برای دیزاین منازل استفاده می کند و در واقع سبکی معاصر استاین سبک ویژگی خاصی ندارد و همیشه درحال تکامل است. در سبک دکوراسیون داخلی صنعتی تلاش بر این است که اجزا و مصالحی که اغلب افراد می خواهند آن را پوشش دهند، به نمایش گذاشته شود.

kitchen decorationپرده پذیرایی یکی از عناصر کلیدی اتاق پذیرایی است و میتواند تأثیر قابل توجهی در ظاهر این اتاق داشته باشد. با استفاده از پرده میتوانید یک اتاق را بزرگتر و جادارتر یا دنجتر و خودمانیتر نشان دهید. شما میتوانید پرده را با دیگر المانهای موجود در اتاق ترکیب کنید یا آن را به نقطه کانونی تبدیل کرده و تمام توجهها را به سمت آن جلب کنید. هر دکوری را که انتخاب میکنید، انواع مختلف پرده در فروشگاه اینترنتی پرده بازار وجود دارد که میتوانند جلوه بینظیری به اتاق پذیرایی منزل شما بدهند. شما میتوانید از انواع مختلف پرده در اتاق پذیرایی خود استفاده کنید، بنابراین شناخت آنها اهمیت زیادی دارد. پرده شید یک پرده مدرن و شیک است که تطبیقپذیری بالایی دارد. ظاهر پرده شید مانند یک صفحه صاف پارچهای است و به کمک یک زنجیر بالا و پایین برده میشود، البته امکان برقیکردن آن هم وجود دارد. شما میتوانید ارتفاع پرده را مطابق میل و نیاز خود تنظیم کنید و ورود نور به اتاق را کنترل نمایید.

  • هر کاری دلتان می خواهد نکنید
  • دیوارها را با متریال مناسب تغییر دهید
  • صندلی تک زرد رنگ: ۱.۵ میلیون تومان
  • بافت در طراحی دکوراسیون

سبک زندگی ایرانیان با سایر کشور ها متفاوت می باشد. اما امروزه دکوراسیون داخلی منزل ایرانی ها دچار تغییراتی شده است. طراحی دکوراسیون داخلی منزل مسکونی یکسری قوانین و چارجوب هایی را دارد. که با شناخت این قوانین می توانید یک ایده مناسب و عالی را برای چیدمان خانه خود پیدا نمایید. در طراحی داخلی ساختمان های مسکونی باید تمام اجزای داخلی منزل را با هم هماهنگ نمایید. تناسب بین سالن پذیرایی، آشپزخانه و اتاق ها برای ایجاد فضایی آرام و دل گرم مهم است و نباید از آن غافل شوید. برای این که بتوانید صفر تا صد دکوراسیون داخلی منزلتان را به نحوه عالی انجام دهید باید پارامترهایی را رعایت نمایید تا با هزینه ای مناسب در زمان کم بتوانید از تمامی فضاهای منزلتان به بهترین نحوه استفاده نمایید. برای این که بتوانید منزلتان را به بهترین نوع طراحی نمایید و از آرامش و لذت بهره مند شوید می توانید از شرکت دکوراسیون داخلی سفید برای دیزاین منزلتان استفاده نمایید.

دکوراسیون خانه

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد کابینت آشپزخانه کوچک بدون اپن لطفا از سایت ما دیدن کنید.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن