پژو 106 رالی VS پژو 205 GTi Gutmann - ماشین اسپرت

تقویت موتور ماشین های سمند،پرشیـا و پژو405 .اگر هر یک از این 3 ماشین را دارید و احساس مـی کنید موتورشون بهتون حال نمـیده و ضعیفه و کلا بدرد این ماشین نمـی خوره … دوستان به منظور ارتقا قدرت موتور پژو 405 انژکتوری بـه 110 اسب بخار چه مواردی رو پیشنـهاد مـی کنید؟ به منظور برطرف کردن معایب این خودرو در سال 1396 و همچنین تغییراتی در نمای ظاهری خودرو ایران خودرو نسخه دنا پلاس را به بازار عرضه کرد که تفاوت های نه چندان زیادی با نسخه لینک قبلی داشت. دنا پلاس توربو در مقایسه با نسل قبلی یعنی دنا پلاس از نظر ظاهری هیچ تفاوتی نداشته و فقط برخی امکانات و اپشن های بیشتری نسبت به این خودرو و همچین پیشرانه قدرتمند تری دارد. این خودرو نیز همانند نسل قبل با ظاهری اسپرت و تقریبا به روز توانست علاقه مندان زیادی را به سمت خود جلب کند. نام خودرو و لگوی ایران خودرو به همراه یک نوار بر روی درب صندوق عقب به صورت کرومی رنگ طراحی شده اند تا طراحان این خودرو تمام تلاش خود را برای اسپرت نشان دادن خودرو انجام داده باشند. گیربکس اتومات این خودرو مجهز به حالت های اسپرت و برفی است و همچنین قابلیت تعویض دنده به صورت دستی را در اختیار راننده قرار می دهد.

نسخه اتومات دنا پلاس مجهز به یک گیربکس 6 سرعته دو حالته است که بهبود یافته گیربکس دستی 5 سرعته می باشد و برای تبدیل شدن به نسخه اتومات به دستور ایران خودرو در حدود 30 قطعه از این گیربکس دوباره طراحی شده اند و از نسخه جدیدی در این خودرو استفاده نشده است. نمای بیرونی این خودرو امتیاز قابل قبولی را در بین مردم از آن خود کرده و امروز به یکی از خودروهای محبوب بازار تبدیل شده است. پیشرانه TU5 در سال 1383 و با قرار گرفتن بر روی خودروهای پژو 206 تیپ 5 و 6 معرفی شد و تا امروز جزو یکی از اصلی ترین پیشرانه های شرکت ایران خودرو در کنار موتور EF7 به حساب می اید. پیشرانه EF7 دارای آلودگی کم (استاندارد یورو ۴) و دوام بالا و مغز هوشمند پیشرفتهای است که در حالت بنزینی ۱۱۴ و در حالت گاز ۹۸ اسب بخار قدرت دارد و با گاز میتواند حدود ۳۰۰ کیلومتر پیمایش داشته باشد، حالآنکه خودروهای گازسوز فعلی بین ۱۲۰ تا ۲۰۰ کیلومتر پیمایش دارند. این پیشرانه دارای استاندارد الایندگی یورو 3 است که می توان ان را به استاندارد یورو 5 نیز ارتقا داد، بر اساس خبرهای منتشر شده این پیشرانه به زودی به استاندارد یورو 5 ارتقا پیدا می کند و اولین پیشرانه یورو 5 ایران خودرو محسوب می شود.

پروژه دنا که سومین محصول ملی ایران خودرو محسوب می شود در سال 1390 با نام NX7 اغاز شد و طی این پروژه یکی از محصولات خوب ایران خودرو که در زمان عرضه به بازار با مشکلات فراوانی همراه بود و به نوعی این شرکت را به چالش می کشید توانست جایگاه نسبتا خوبی را در بازار کسب کند. در سال های گذشته تعدادی از دوست داران این خودرو با صرف هزینه و سلیقه زیاد، قطعات و آپشن های نمونه RC را از فرانسه وارد کرده و بر روی خودروی خود نصب کرده اند که در ادامه مطلب، یکی از همین 206های RC شده را معرفی میکنیم، خودرویی که همچون یک فلفل تند و تیز میتواند گردش خونتان را افزایش دهد. 207 صندوق دار که هم خانواده محصولات پژو 206 می باشد از پیشرانه TU5 این کمپانی که بر روی محصولات 405 و پژو پارس قرار گرفته است استفاده می کند. پراید 650 ت پژو 405 700 ت پژو 206 650 ت پژو پارس 700 ت سمند 700ت قیمت…

ابعاد بدنه دنا پلاس توربو با خودروی سمند تقریبا برابر بوده ولی به دلیل طراحی حجیم فضای داخلی بر خلاف سمند که خودروی جاداری است این خودرو با مشکلات کمبود فضا مواجه است که یک ضعف برای این خودرو کلیک کنید بشمار می رود. محصولات جدیدتر این کمپانی با نام های دنا پلاس توربو و پژو 207 صندوق دار نتیجه تلاش همین کمپانی برای تولید محصولات داخلی است که امروزه جزو خودروهای پر فروس بازار بشمار می روند. این پیشرانه اگرچه در مقایسه با پیشرانه های روز دنیا یک پیشرانه به صرفه با مصرف پایین بشمار نمی رود اما نسبت به حجم خود بازده خوبی داشته و قدرت و گشتاور مناسبی با مصرف سوخت پایین در اختیار راننده میگذارد. بخش بررسی پیشرانه های اتومبیل ها معمولا برای هر خواننده ای جزو جذاب ترین قسمت های یک مقاله می باشد و اکنون قصد داریم تا پیشرانه قرار گرفته در زیر کاپوت دنا پلاس توربو که یکی از بهترین خودروهای ایران خودرو بشمارمی رود را بررسی کنیم.

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از کلیک کنید ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.