AT&T, Comcast, Cox, and Verizon have all extended their policies to not charge late fees or cancel service for customers and small businesses affected by the COVID-19 pandemic through June 30th. Virtually every major US broadband and telecom company had committed to waiving late fees and not canceling service for 60 days in mid-March, and now some of those policies are being extended.
If you are unable to pay your bill due to the pandemic, though, you’ll likely have to tell the company that your service is with that you’re experiencing hardships and need more time to pay. Here are links with information on how to do that for AT&T, Comcast, or Verizon.
Verizon said last week that it would continue to offer an additional 15GB of data to wireless customers through May 31st.
Update April 27th, 6:48PM ET: AT&T, Comcast, and Cox have all extended their policies to June 30th.
tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
مقالات مشابه
- جدید پروتئین هدف می تواند منجر به دستیابی به موفقیت در کلیه پیشگیری از آسیب
- شرکت صادرات و واردات کالاهای مختلف از جمله کاشی و سرامیک و ارائه دهنده خدمات ترانزیت و بارگیری دریایی و ریلی و ترخیص کالا برای کشورهای مختلف از جمله روسیه و کشورهای حوزه cis و سایر نقاط جهان - بازرگانی علی قانعی
- Apple will reportedly launch ARM-based Mac in 2021 based on A14 SoC
- دریافتشده در ۶ مه ۲۰۱۱
- تأثیر تمرین با مربی خصوصی تناسب اندام در روحیه و انگیزه
- Huawei reportedly has only 8.8 million Kirin 9000 chipsets for the Mate 40 smartphones
- اولین Samsung Galaxy Tab S7 رندر به نظر می رسد آنلاین
- شماره مجازی: راه حل مناسبی برای افرادی که از مسائل حریم خصوصی رنج می برند
- شرکت صادرات و واردات کالاهای مختلف از جمله کاشی و سرامیک و ارائه دهنده خدمات ترانزیت و بارگیری دریایی و ریلی و ترخیص کالا برای کشورهای مختلف از جمله روسیه و کشورهای حوزه cis و سایر نقاط جهان - بازرگانی علی قانعی
- علوم و تجهیزات آزمایشگاهی - ناظر آزمایشگاه