Spotify در راه اندازی سرپرستی پادکست لیست پخش در یک پیشنهاد برای ایجاد پلت فرم یک پادکست tastemaker

Spotify را رسما به تلاش برای حل این پادکست کشف مشکل در حالی که همچنین تلاش برای کمک به podcasters رسیدن به مخاطبان جدید. این شرکت امروز اعلام کرد که آن را نورد از سه انسان-سرپرستی پادکست لیست پخش در شش کشور: آمریکا, آلمان و سوئد و انگلستان و مکزیک و برزیل. سه هفتگی لیست پخش به نام بهترین پادکست این هفته مغز تنقلات و صحنه جرم. آنها هر محلی باشد برای این کشورها خواهد شد و جمعیت داران در هر محل. Spotify استخدام پادکست داران در سراسر جهان به طور خاص برای این ویژگی.

لیست پخش به معنای به افرادی که در حال حاضر گوش دادن به پادکست به “ساخت یک عادت در اطراف گوش در Spotify می گوید:” کورتنی Holt, VP جهانی سر از استودیو و ویدئو. صوتی پلت فرم برای اولین بار مورد آزمایش قرار پادکست لیست پخش در سال گذشته و صرف زمان پس از مشاهده مردم چگونه از آنها استفاده کنید. هولت می گوید Spotify نیز به دنبال این لیست پخش برای تعامل با افرادی که هرگز گوش دادن به پادکست و برای کمک به مردم جستجو برای چیزی جدید.

البته لیست پخش rollout می آید در پر بار برای جهان است که در آن podcasters در حال مشاهده برای دیدن اگر ناپدید رفت و آمد بار تحت تاثیر قرار چگونه اغلب مردم گوش دادن به آنها را نشان می دهد. هولت می گوید Spotify دیده است تغییر عادات مانند مردم با گوش دادن به نشان می دهد در زمان های مختلف روز, اما او می گوید: این شرکت انتظار دارد رفتار به بازگشت به طور معمول به عنوان همه گیر برطرف کردن.

“من فکر می کنم که بسیاری از مردم در حال تغییر رفتار برای مدت زمان محدود است, اما ما همچنین سیگنال های ما در پلت فرم ما در سطح جهانی است و ما در حال دیدن مجموعه داده های مختلف در بازارهای مختلف است که در مراحل مختلف بیماری همه گیر پاسخ,” او می گوید. لیست پخش و اجرای اتفاق افتاده است با یا بدون بیماری همه گیر او می گوید: بنابراین این شرکت با توجه به آن پادکست برنامه.

Spotify را گزینش تلاش ممکن است برخی در این صنعت گسترده تر عصبی است. اپل اصلی و بزرگترین نام در, پادکست, سیستم عامل, ویژگی های, سرمقاله, لیست نیست لیست پخش است که چرخه را از طریق توصیه می شود هر قسمت. این صنعت تا حد زیادی احترام می گذارد که تیم نظرات عمدتا به دلیل اپل نمی ساخت خود پادکست محتوا. Spotify در است. آن صاحب سوراخ کردن رسانه Parcast لنگر و خود Spotify در استودیو تمام طراحی شده اند که به های مختلف تولید پادکست. مردم در صنعت ممکن است نگران باشید که Spotify را با استفاده از لیست پخش خود را برای تقویت خود صدای. هولت می گوید: مردم نباید نگران باشید.

“این محصول تنها کار می کند اگر این سرمقاله صداقت و سردبیران ما داده شده است بخشنامه به انتخاب آنچه که بهترین مطالب است,” او می گوید. “این واقعا بسیار کمی برای انجام با اینکه آیا یا نه ما از آن ساخته شده ایم … هدف این است که به منعکس کننده آنچه جالب است به یک حوزه گسترده است و اگر ما را نشان می دهد به مناسبت افزایش یابد اما ایده این است که این یک راه برای جشن Spotify در تولید محتوا. این یک راه برای جشن گرفتن این نشان می دهد شما را به شنیدن در هر هفته به خاطر آنها شگفت انگیز است.”

او می گوید داران را با استفاده از “دسته های مختلف مجموعه داده” برای پیدا کردن نشان می دهد با هدف نهایی از ساخت یک ابزار است که اجازه می دهد تا سازندگان خود را ارسال قسمت های بیش از حد. همراه با اعلام امروز این شرکت همچنین راه اندازی یک ابزار در آن Spotify برای پادکسترها داشبورد که شما ارسال هشدار از طریق به نمایش سازندگان هر زمان که یکی از قسمت خود شامل یک لیست پخش.

مقدس نیست و فکر می کنم Spotify موقعیت خود را به عنوان یک tastemaker و به عنوان یک محل که در آن هر کس می تواند گوش دادن به نشان می دهد مشکل ساز است برای این صنعت است. اگر هر چیزی, آن بهره مند شوند او می گوید.

“هدف این است که برای برجسته کردن صنعت” هولت می گوید. “بنابراین من فکر می کنم بیشتر ما انجام این کار بهتر از آن است که برای همه است.”

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>