شش چیزهایی که ما می خواهم می دانم که در مورد بیماری های همه گیر اگر ما درس های تاریخ نیست بنابراین با وسواس نازی ها

شیوع و بیماری های همه گیر چیز جدیدی نیست هر چند بریتانیا می داند که هیچ چیزی در مورد آنها به این دلیل که تنها تاریخ آن علاقه مند است کمی با هیتلر. حقایق مفید:

جدید بیماری های کشنده ترین

بشریت ظاهرا شناخته شده برای قرن ها است که شیوع در مخرب ترین زمانی که بر خلاف نازی ها ساخته شده است که به اوج کوشندگی از سال 1939 تا 1945 هر چند که نیست به خصوص دانش مفید در زمان لحظه تاریخی است.

آنها می آیند در فاز

شیوع اعتصاب در امواج به عنوان تدریس در ویروس شناسی (و نه تحت پوشش در درس علوم) و تاریخ (که در آن شما را مطالعه ظهور نازی ها برای GCSE و ظهور و سقوط رایش سوم در یک سطح و هنوز هم می تواند طلسم مماشات.)

اجتماعی فاصله با این نسخهها کار

Quarantining اقدامات برای حفاظت از جمعیت از گسترش بیماری استفاده شده است با اثر بزرگ از کتاب مقدس بار که شما تا به حال هیچ ایده ای در مورد دلیل عدم وجود فیلم در مورد آن با بازی جان میلز نشان داده شده در روز یکشنبه بعد از ظهر.

شکسپیر زندگی می کردند از طریق یکی

شکسپیر یکی از معدود مناطقی از تاریخ آموخته است که نبود ما ضرب و شتم Baddies زندگی می کردند از طریق طاعون. اما او نوشتن یک بازی در مورد آن ؟ هیچ. او نوشتن یک بار از کمدی که در آن زنان با لباس مبدل خود را به عنوان مردان ؟ بله. این بود که مفید است ؟ هیچ.

شما نمی توانید ضرب و شتم آن را با کشتن آن مرد سر

یک ویروس به هیچ پناهگاه مسائل هیچ دستورات و نمی تجمع نیروهای نظامی با سخنرانی تکان دهنده. شما نمی توانید از چتر نجات در یک تیم از نیروهای ویژه به رهبری ریچارد برتون را منجر ویروس و بقیه تسلیم که عادلانه نیست.

که انگلیسی است که بدون استفاده از آنچه

شما می توانید برنده شدن در یک جنگ و یا دو به سادگی بودن بیش از مخالفان خود را که به عنوان ما انگلیسی, ما همیشه…. ظاهرا ویروس ها نمی دانند و یا مراقبت. آنها باید برای انجام تاریخچه GCSE به طوری که آنها می دانند چگونه رفتار کنند. بوریس بر روی آن است.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>