مردم دروغ ممکن است به نظر می رسد صادق

Newswise — واشنگتن – مردم دروغ ممکن است به نظر می رسد صادقانه اگر اتفاقاتی که تبدیل کردن به نفع خود به نظر می رسد بیش از حد خوب درست باشد, با توجه به تحقیقات جدید منتشر شده توسط انجمن روانشناسی آمریکا.

“بسیاری از مردم مراقبت زیادی در مورد شهرت خود را و چگونه آنها در نظر گرفته خواهد شد توسط دیگران و نگرانی در مورد ظاهر صادقانه ممکن است بیشتر تمایل ما به واقع صادق باشد حتی در شرایطی که هزینه آن را به ما پول به دروغ گفت:” رهبری محقق Shoham Choshen-هیلل دکترا مدرس ارشد در دانشکده کسب و کار و مرکز برای مطالعه عقلانیت در دانشگاه عبری اورشلیم. “یافته های ما نشان می دهد که زمانی که مردم برای به دست آوردن بسیار مطلوب و نتایج آنها را پیش بینی دیگر افراد مشکوک واکنش و ترجیح می دهند دروغ و ظاهر صادقانه بیش از گفتن حقیقت و ظاهر شدن به عنوان خودخواه و دروغگو.”

این مطالعه نشان داد یافته های مشابه در مورد دروغ گفتن به نظر می رسد صادقانه در یک سری از آزمایش های انجام شده با وکلا و دانشجویان در اسرائیل و همچنین به عنوان آنلاین شرکت کنندگان در ایالات متحده و بریتانیا. پژوهش منتشر شده در مجله روانشناسی تجربی: به طور کلی.

در یک آزمایش با 115 وکلا در اسرائیل شرکت کنندگان گفته شد تصور کنید یک سناریو که در آن آنها به یک مشتری که یک مورد هزینه ها بین 60 تا 90 ساعت قابل پرداخت. وکیل مشغول به کار بود در یک اتاق که در آن مشتری نمی خواهد می دانم که چگونه بسیاری از ساعت واقعا صرف شده در این مورد. نیمی از شرکت کنندگان گفته شد که آنها تا به حال مشغول به کار 60 ساعت در مورد در حالی که نیم دیگر گفته شد که آنها کار می کرد 90 دقیقه. سپس از آنها خواسته شد که چگونه بسیاری از ساعت آنها را قبض مشتری. در 60 دقیقه گروه وکلای گزارش به طور متوسط 62.5 ساعت 17 درصد از این گروه دروغ به باد ساعت خود را. در 90 دقیقه گروه وکلای گزارش به طور متوسط 88 ساعت با 18 درصد از گروه دروغ گفتن به گزارش ساعت کمتر از آنها در واقع کار می کرد. وقتی پرسیده شد که برای یک توضیح برای این ساعت آنها صورتحساب برخی از وکلا در 90-ساعت گروه گفت: آنها نگران این است که مشتری فکر می کنم او تا به حال شده است فریب خورده چون وکیل بود و دروغ در مورد تعداد ساعت قابل پرداخت.

در یک آزمایش دیگر 149 دانشجویان مقطع کارشناسی در اسرائیل دانشگاه بازی آنلاین تاس نورد و سکه کوه در می رم بازی در خصوصی و سپس گزارش نمرات خود را به یک محقق. شرکت کنندگان در حدود 15 سنت برای هر یک موفق تلنگر سکه یا تاس رول آنها گزارش شده است. برنامه های کامپیوتری دستکاری شد برای نیمی از دانش آموزان به طوری که آنها دریافت نمرات عالی در این بازی در حالی که گروه دیگر تا به حال تصادفی نتایج بر اساس شانس است. در کامل-نمره 24% underreported تعداد آنها از برنده حتی اگر آنها پول هزینه در مقایسه با 4 درصد در تصادفی-نتیجه گروه.

“برخی از شرکت کنندگان در غلبه خود گریزی به سمت دروغ و پولی هزینه های درگیر فقط به ظاهر صادقانه به یک فرد مجرد بود که در انجام این آزمایش” Choshen-هیلل گفت.

در یکی دیگر از بازی آزمایش با 201 بزرگسالان از ایالات متحده, شرکت کنندگان گفته شد تصور کنید یک سناریو که در آن آنها را در بسیاری از کار سفر برای یک شرکت است که تا به حال حداکثر ماهانه پرداخت غرامت از 400 مایل است. به آنها گفته شد که اکثر کارکنان گزارش 280 تا 320 کیلومتر در هر ماه. نیمی از شرکت کنندگان گفته شد که آنها تا به حال رانده 300 مایل در یک ماه در حالی که نیم دیگر گفته شد که آنها سوار 400 مایل است. هنگامی که از شرکت کنندگان خواسته شد که چگونه بسیاری از مایل در آنها گزارش 300 مایل گروه گفت: حقیقت و گزارش به طور متوسط از 301 کیلومتر. برای 400 مایل گروه شرکت کنندگان گزارش به طور متوسط 384 کیلومتر با 12 درصد دروغ و underreporting خود را مسافت پیموده شده. وجود دارد یافته های مشابه در یکی دیگر از بازی آزمایش با 544 شرکت کنندگان در بریتانیا است. Choshen-هیلل گفت که او معتقد است نتايج اعمال را در دنیای واقعی وجود دارد اما می تواند موقعیت های که در آن مقدار پول و یا دیگر مخاطرات بالا منجر خواهد مردم حقیقت را بگویید حتی اگر آنها ممکن است به نظر می رسد نادرست است.

“در حالی که یافته های ما ممکن است به نظر می رسد مضحک و یا متضاد با منطق من فکر می کنم بسیاری از افراد را به رسمیت شناخته و یک بار در زندگی خود را هنگامی که آنها با انگیزه به دروغ به نظر می رسد صادق,” او گفت:.

مقاله: “دروغ گفتن به نظر می رسد صادق” توسط Shoham Choshen-هیلل دکترا دانشگاه عبری اورشلیم; Alex Shaw, دکترا دانشگاه شیکاگو; و Eugene J. Caruso, دکترا دانشگاه کالیفرنیا-لس آنجلس. مجله روانشناسی تجربی: به طور کلی. منتشر شده آنلاین Jan. 30, سال 2020 است.

متن کامل مقاله آنلاین در دسترس است در https://www.apa.org/pubs/journals/releases/xge-xge0000737.pdf

تماس با ما: Shoham Choshen-هیلل دکترا را می توان با تماس با تالی Aronski این دانشگاه عبری اورشلیم بخش بازاریابی و ارتباطات از طریق ایمیل در [email protected] و یا از طریق تلفن در 972-55-666-4371

این انجمن روانشناسی آمریکادر واشنگتن, d. C., بزرگترین های علمی و سازمان های حرفه ای به نمایندگی از روانشناسی در ایالات متحده است. APA عضویت شامل نزدیک به 121,000 محققان و آموزگاران و پزشکان و مشاوران و دانش آموزان است. از طریق بخش های آن در 54 گرايشهاي روانشناسی و وابستگی با 60 دولت و ارضی و کانادا استانی انجمن APA با این نسخهها کار برای پیشبرد ایجاد ارتباط و استفاده از دانش روانی به نفع جامعه و بهبود زندگی مردم است.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>