HMD poaches رئیس سابق بازاریابی برای وان پلاس در اروپا

سابق اروپایی رئیس بازاریابی برای وان پلاس, آدم فرگوسن در حال پریدن از کشتی و را در نقش رئیس بازاریابی محصول برای HMD جهانی این شرکت در پشت رستاخیز گوشی های نوکیا.

فرگوسن دارای تجربه قبلی در این صنعت مشغول به کار در بریتانیا حامل خام و قبل از این که او برگزار شد ارشد بازاریابی موقعیت در Nestle و Unilever.

Adam Ferguson, HMD Global's new Head of Product Marketing

آدام فرگوسن HMD جهانی را از محصول بازاریابی

او خواهد بود وظیفه با خواب فراگیر استراتژی بازاریابی برای کل صف گوشی های نوکیا. فرگوسن گزارش خواهد شد به طور مستقیم به HMD جدید افسر ارشد بازاریابی استفان تیلور که او نیز به تازگی به عضویت این شرکت (این در واقع).

تیلور بوده است CMO برای سامسونگ الکترونیک در اروپا و اخیرا برگزار شد CMO موقعیت در پی پال برای EMEA منطقه است. این استخدام های جدید آمده و درست بعد از HMD پرده برداری از نوکیا 8.3 5G, 5.3 و 1.3 در ماه مارس وجود خواهد داشت تغییر در بازاریابی و استراتژی رفتن به جلو.

در اینجا چیزی است که آدام فرگوسن تا به حال به می گویند در مورد موقعیت جدید خود:

“به عنوان یک علاقه مندان موبایل من خوشحال هستم که برای پیوستن به HMD, جهانی, صفحه اصلی گوشی های نوکیا. وجود ندارد بسیاری از دستگاه های که اسیر مخاطبان و بیرون کشیدن چنین وفاداری به عنوان گوشی های نوکیا انجام دهد. من نگاه به جلو به انجام این میراث عدالت و کمک به طرفداران این برند آنها چه آمده ام تا به انتظار – بهترین کیفیت طراحی و آخرین تکنولوژی در دسترس در نقطه قیمت می باشد.”

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>