بریتانیا در حال حاضر یک ملت از snitches

شما را ساخته اند چنین فقیر زندگی انتخاب است که شما مجبور به استفاده از حمل و نقل عمومی ؟ Junior وزیر و چند میلیونر Denys سهره هاتون برخی از عقل سلیم مشاوره.

سفر در کلاس اول بخش اتوبوس

آن را ممکن است هزینه اضافی کمی اما کلاس اول همیشه که کمی کمتر مشغول کمک به شما در نگه داشتن فاصله خود را از سایر افراد است. و شما را سازنده تر در محل کار پس از افتخاری, قهوه, کروسانت و کپی از روزنامه دیلی تلگراف. بیش از حد گران است ؟ همیشه وجود دارد کسب و کار کلاس.

مودبانه اجتناب مسافر دیگر

‘با تشکر از شما اما نه تشکر باید خود را آماده به کار باید هر کسی که در تلاش برای نشستن در کنار شما و یا صحبت کردن. ممکن است بی ادب, اما نگران نباشید, شما از دست رفته هر گونه فرصت های شبکه از آنجا که مسافران همکار خود در حال tracksuited simians با کابوس دندانپزشکی.

راه رفتن قدم آخر سفر خود را

واقعا وجود دارد هیچ بهانه ای برای انجام این کار است. دستور راننده قطار به رها کردن یک مایل از ایستگاه و سالم ولگرد کردن آهنگ در هوای تازه. اگر شما یک ذره دیر به کار است و اظهار نظر پس از, به سادگی آتش هر کس آن را گفت.

با استفاده از تماس با ما پرداخت

دنبال اعلیحضرت او را مثال و رفتن پول رایگان. اجازه دهید خود را نوکر و یا کارآموز دست به هادی به جای. سازمان دیده بان او را مانند شاهین ، طبقات پایین هستند که از نظر ژنتیکی مستعد ابتلا به سرقت.

خودداری از خوردن غذا در لوله

وسوسه انگیز آن را به عنوان ممکن است به بازدید از ماشین ناهار خوری از یک لوله قطار را افزایش می دهد خطر ابتلا به عفونت. بله همه ما مانند یک نقطه از Orient Express-سبک لوکس اما این ملی اضطراری و خرچنگ ممکن است پخته شده از یخ زده زندگی می کنند.

خرید خود را در اتوبوس

مدرن و اتوبوس لندن را می توان برداشت تا برای عنوان کمی به عنوان £300,000 و از آنجا که شما در حال استفاده از آن برای کار نوشته شده است در برابر مالیات. شما در حال حاضر رایگان به سفر در انزوای کامل و یا چرا دعوت چند chums و هر سفر به وست نشاط Cliff Richard ماجراجویی ؟

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>