سکس با: چگونه کوهی ساخته شده است یک امپراتوری از bro-طعمه

ها هستند. آنها احتمالا هرگز به سمت چپ. در Chive یک وب سایت اختصاص داده شده به "شوخی گرما و بشریت"

توسط BASHARIATEMROOZ در 9 اردیبهشت 1399

ها هستند. آنها احتمالا هرگز به سمت چپ. در Chive یک وب سایت اختصاص داده شده به "شوخی گرما و بشریت" آنها همه جا هستند: تندرست در نمایش اسلاید در شرکت, صفحه اصلی, ریختن از مدل' فشار تا bras. به کوهی می پرسد شما را به تجدید نظر در آنچه شما بدانید در مورد پیشرفت فرهنگی. در اینجا با مزه عکس همیشه توانمند سازی. هرزه نظرات کاملا جوانمرد.

Chivers (مردانی که خواندن کوهی) سریع به تاکید است که این سایت در حدود بیشتر از زنان داغ. این یک جامعه از مردم که در اولویت قرار دوستی و خیریه بالاتر از همه چیز — به جز شاید داشتن یک زمان خوب است. Chivers در حال جانبازان اولین پاسخ دهندگان Midwesterners. آنها ممکن است جمهوری خواهان اما شما نمی توانید با اطمینان می گویند چون کوهی هرگز در مورد سیاست.

این غیر سیاسی و شکنجه محور زیبایی شناسی باعث می شود به دنبال در فروردین احساس می کنید مانند زمان سفر به اوایل 2000s: قبل از انصراف از فرهنگ قبل از#MeToo قبل از رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن. زنان (به نام "Chivettes") ارسال اغوا کننده عکس های خود را در امیدوار بودن برجسته در reoccurring نمایش به صورت اسلاید با عنوان "FLBP" برای "آینده کاهش مشکلات." به کوهی می گوید این است که "یک خروجی برای جذاب بانوان از سراسر جهان به قدم زنی با تبختر مسائل خود را." این یک ماموریت است که برای تلفن های موبایل تقریبا بشردوستانه.

در آن نخست در باره 2015, فروردین بود و رفتن به مقصد کالج سن مردانی که می خواستم به نگاه در چیزی بسیار جذاب بر روی اینترنت. محتوای بیش از حد آلوده با انزال برای مخاطبان جریان اصلی اما نه شخص به اندازه کافی به انجمن. آن نگاه مانند Tucker, Max مغز در استروئید. بلومبرگ آن را به نام "crowdsourced اینترنت نسخه از یک پسر بچه magazine—the Maxim از قرن 21 است." و با توجه به بنیانگذاران آن در حدود 1 میلیون منحصر به فرد صفحه نمایش ها در روز. امروز این شرکت با تمرکز بر حفظ آن مخاطبان اصلی و شرط بندی بر روی کسب و کار جدید سرمایه گذاری مانند یک جریان خدمات تلویزیون برای کافه ها و رستوران ها. ها هستند که مدل کسب و کار آنها در مقیاس.

زمانی که من دیدن این Chive دفتر مرکزی در Austin, تگزاس, این هفته از جنوب و جنوب غربی — و یا از آن می شده اند این هفته از جنوب غربی تا به حال رمان coronavirus نه پاره پاره در سراسر جهان سازندگان: کسب و کار و لغو کنفرانس. در حالی که شرکت های دیگر ممنوع در شخص مصاحبه و گفت: کارکنان به دست انداز آرنج کوهی مدیران دست تکان داد و تشویق مردم به سعی کنید به ماندن مثبت است. "بزرگترین بیماری همیشه در حال گسترش است و ترس" من می شنوم John Resig های کوهی را از بنیانگذاران و رئیس جمهور بگویید کارکنان خود را.

منشی, که کمک می کند تا اجرای این شرکت Infinite حساب جوان است و شامپانی یکی از تعداد کمی از مردم از رنگ در حال حاضر در دفتر. من می دانم که من دیده ام یک عکس از او را در یک لباس شنای زنانه دوتکه. آن نوشته شده بود در یکی از ویراستاران' Instagram حساب. یک نظر به عنوان خوانده شده "جان فرشتگان؟"

جان پیاده روی بیش از جمع آوری من اما با قطع مشتاق Chiver. "شما جان ؟" چاق و چله مرد میانسال می پرسد. او با پوشیدن یک "اصلی مزمن" تی شرت با عکس جورج واشنگتن در جلو. "آره مرد" جان می گوید چسبیده دست خود را خارج. بازدید کننده نیز به نام جان. "من سوار تمام راه را از سن آنتونیو برای دیدار با شما." او به نظر می رسد حتی مبتلا به دوار سر. "شما می توانید یک عکس از ما ؟" او می پرسد منشی.

John Resig است unfazed اما من با داشتن تقریبا همان واکنش را به عنوان جان 2. آن را به ذهنم می رسد که او ممکن است پرداخت بازیگر, اما زمانی که من بپرسید جان 1, او فقط می خندد. این برای اولین بار از بسیاری از بار در طول هفته من زمانی که من می توانم بگویم اگر من پارانوئید یا اگر من دروغ گفته می شود. جان می گوید: خوانندگان نشان می دهد تا به طور منظم. "این اتفاق می افتد تمام وقت," او می افزاید: در حالی که به من یک تور از دفتر. "آن را مانند مکه به آنها."

The Chive ستاد در آستین یک طرح تزئینات جایی بین "Playboy Mansion" و "جنوب frat خانه" — مس نوار bearskin فرش تزئینی AK-47s. نزدیک به 100 کارگر جوان شدت تایپ در رایانه است. به نظر می رسد مانند یک نمونه شرکت های فن آوری صرفه جویی در تصاویر از روغن و نیمه برهنه در مردم صفحه نمایش.

این دفتر است که شناخته شده ترین برای داشتن یک اسلاید های چوبی است که به نظر می رسد مانند آن می تواند یک tailbone شیب دار از طبقه دوم به اول. دوربین قرار گرفته در پایین آماده است برای گرفتن هر گونه عمده wipeouts. (زمانی که من به ذکر است که این به نظر می رسد خطرناک جان با خوشحالی اسلاید پایین.)

من از جان اگر من می تواند در سرمقاله خود نشست. "مطمئن" او می گوید. "ما می توانیم یک در انجام آنچه که ما در حال رفتن به انجام April Fools'." من می گویند که من نمی خواهم آنها را به انجام یک جلسه برای من; من فقط می خواهم برای رفتن به یک اگر آن اتفاق می افتد به برنامه ریزی. او به من اطمینان می دهد که در آن است. یک بار دیگر من احساس نمی کنم که اطمینان.

"هی ویراستاران" جان تماس از زمانی که آن را در زمان. "روز احمق آوریل نشست. باید تنها به 15 یا 20 دقیقه است." سردبیران — 12 نفر و در مجموع سه نفر از آنها را زنان — shuffle به شیشه اتاق کنفرانس.

April Fools' Day است که یک معامله بزرگ برای Chive. سال گذشته آن را وانمود به راه اندازی Fyre متحرک 2. سال قبل از آن را تبدیل به یک کره شمالی ایستگاه خبری. ("مردم عصبانی" جان می گوید.) در این سال آن یا رفتن به تظاهر که آن را خریده شده توسط BuzzFeed می گویند که سرکش هوش مصنوعی گرفته شده بر روی سایت و در تلاش است به لباس مبدل در امدن به عنوان یک انسان و یا رفتن با تم قرون وسطی.

جان پسر عموی باب (که نام مستعار در سایت است "عوضی") فورا وتو این BuzzFeed ایده. "من نمی دانم اگر ما می خواهید را انتخاب کنید و مبارزه با آنها," او می گوید. "منظورم این است که با آنها, اما..."

تیم مورد ستون های مختلف ایده هایی که سرکش هوش مصنوعی ممکن است تولید — خطوط وانت در دودویی یک نمایش اسلاید از سگ با عنوان "ما سزاوار نیست سگ! اما لطفا لذت بردن از این عکس های بیولوژیکی کانین" — اما آنها تصمیم مردم احتمالا نمی خواهد که شوخی است. "Reddit این را دوست دارم اما مخاطبان ما نیست متخصصین و اهل فن جمعیت" جان می گوید.

آنها در سمت چپ با تم قرون وسطی. یک جوان ویرایشگر نشان می دهد آنها یک پست با عنوان "بدن مثبت برنده: قبل از ازدواج به سختی نشان می دهد قهوهای مایل به زرد و تناسب بدن" که می شود سپاسگزار خنده همه در اطراف. تیلور چوب — یک مدیر بازاریابی است که با شرکت شش سال — به یاد آنها که آنها صندلی وسطی jousting از چند سال برگشت و کسی رو "واقعا صدمه دیده است." "ما نیاز به مراقب باشید," او می گوید.

"این ممکن است بیش از حد تیره است اما می تواند ما را کسی نمکی با خارج مانند یک پرنده منقار ماسک مانند طاعون درخواست مردم را به خود مرده است ؟" مرد ویرایشگر نشان می دهد. "و یا فروش زالو برای جلوگیری از coronavirus?" جان سر خود را تکان. "ما در حال طراحی یک خط سخت در 'خود را مرده است.' طاعون بازی منصفانه است اما نه coronavirus."

سردبیران به نظر نمی رسد به گوش دادن. "ما باید پرتاب نمک در تصادفی مست دختران و جیغ طاعون ؟" یکی می پرسد. دیگران بخندی. "خوب," جان می گوید. "همه در حمایت از قرون وسطی از کوهی?" همه دست خود را بالا می برد. "هورا!" او فریاد و سردبیران صدای سنج ایجاد کردن.

The Chive به خود می بالد در ماندن از سیاست است. آن را نمی خواهد دیدگاهها برای مغلوب ساختن پیشی جستن پاسخ به کروناویروس و یا وزن در انتخابات ریاست جمهوری. جان و برادرش لئو حتی سیاسی جمع آوری داده ها بر روی مخاطبان خود و آنها قلم در این پیشنهاد که خوانندگان خود را ممکن است تکیه خواه. "ما هرگز ارسال شده پلوسی طنز یا یک تهمت شوخی... و مخاطبان ما می خواهم برای دیدن و یا" جان می گوید. "اما آنها از ذهن نیست که یادآوری است که آن را خوب به یک آمریکایی. من درک می کنم که می تواند یک بیت از یک tightrope راه رفتن بین بودن نرم افزار-نظامی و غیر سیاسی اما آن را با این نسخهها کار برای ما است."

در سال 2016 زمانی که برگ برنده رو انتخاب پسر عموی باب ارسال یک ایمیل به تحریریه یادآوری آنها برای "حفظ سیاست از محتوا است." جان پاسخ داد: خود محوری گریه. "ما در یک موقعیت عالی صبح امروز چون ما دو برابر پایین در آمریکا به طور متوسط در طول سال گذشته من حتی می گویند میانه امریکا و نظامی ما," او نوشت. "ما برنده نمی شود snarky و یا صحبت کردن را به مخاطبان ما. در حال حاضر از آن زمان به ادعای ما قیمت سال قبل از میلاد می رسد آن را در نهایت ok به طور متوسط آمریکایی دوباره. بنابراین احساس رایگان برای ارسال چیزی است که اگر آن را بی ریا و آمریکایی است. این است که چگونه ما در حال رفتن به مخاطبان ما در ماه های آینده." این صدا مانند آن را پاره پاره شد از مغلوب ساختن پیشی جستن راهکار.

A screenshot of an email exchange saying, “We’re in a great position this morning because we doubled down on the average american over the past years, I could even say middle america, and our military. We won by not being snarky or talking down to our audience. Now it’s time to claim our price bc it turns out it’s finally ok to be an average american again. So feel free to post something if it’s heartfelt and american. This is how we’re going to take our audience back in the coming months.”

قبل از شروع کوهی در سال 2008 Leo and John Resig — برادران از, Fort Wayne, Indiana — مشهور است برای پیشگام اطلاعات غلط. در سال 2007 این جفت ارز منتشر جعل دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن ترک $10,000 نکته برای یک پیشخدمت در بوفالو باشگاه در سانتا مونیکا. آن رفت و ویروسی شدن توسط جریان اصلی مطبوعات است. "چقدر مضحک است که" muses لئو. "ما ایجاد شده خبر جعلی."

جان نبود tech اما او می دانست چه چیزی ساخته شده اینترنتی تیک تیک. پس از اولین قلم مو با ویروسی شهرت او به پرداخت یک مهندس برای مهندسی معکوس الگوریتم Digg wildly محبوب خبرخوان. به جای هدایت ترافیک خود را برای محتوای خود او فرستاده بینندگان به بزرگتر مجلات. "من می خواهم نشان می دهد تا در هالیوود گزارشگر و مانند" من مشخصی از ترافیک خود را که به من بود. من می توانم دوباره آن را انجام دهد.' آن را یک دست دادن معامله و مقدار زیادی از پول نقد در حال bandied در اطراف" او می گوید.

هنگامی که جان و لئو آغاز Chive و هدف خود را برای ایجاد یک سرپرستی وب سایت برای محتوای ویروسی که آنها در نهایت می تواند به فروش پیاز. (آنها تلاش بیش از حد ارائه خود را برای $300,000. پیاز صراحت رد کرد.)

این منبع داستان متفاوت از یکی که در کتاب کارمند و یکی از آنها گفت: بلومبرگ در سال 2013. وجود آنها گفت که کوهی آمد از ترکیب حروف از شهرستان که در آن هر یک از آنها زندگی می کردند: شیکاگو و ساحل ونیز. وقتی که من از آنها بخواهید در مورد این نسخه از داستان آنها را به خنده. "این یک دروغ است" لئو می گوید. "این فقط در مورد گرفتن پیاز توجه شود."

از آغاز برادران درک است که بازمانده در صنعت رسانه به معنای گرفتن مقدار زیادی از ترافیک. بیشتر پست ها به معنای بیشتر چشم; بیشتر چشم به معنای پول بیشتر. آنها رفت و از انتشار 10 نمایش اسلاید یک روز به ارسال بیش از 40 سال با یک چشم ویژه نسبت, خنده دار, صفحه اصلی پورنو حماسه نتواند کلاهبرداری های سرد و البته زنان داغ. "آنچه که بچه ها فکر می کنم سرگرم کننده است که پایین ترین مخرج مشترک" لئو توضیح می دهد. "دختران می خواهم برای به اشتراک گذاشتن شایعات بیشتر ... بچه ها مانند," Dude, گرفتن آبجو خود را. این را بررسی کنید.'" عبارت "خود را با شتاب آبجو و بررسی این" شد اولیه شرکت سرود.

محوری لحظه وارد در سال 2009 زمانی که لئو تصمیم به ریختن تمام پول خود را به ایجاد یک نرم افزار تلفن همراه. جان ایده را دوست ندارد -- او به من گفت نیمه شوخی که او می خواست به صرف پول در یک کامیون — اما لئو اصرار داشت. این امر به نوبه خود به یک لحظه اتفاقی برای این شرکت است.

این بود که قبل از App Store گرفتگی شد با برنامه — عصر طلایی هنگامی که مردم ارسال شده به صورت جدی وضعیت در Facebook و معتقد بودند که توییتر می تواند جرقه یک انقلاب است. زمانی که کوهی را در برنامه راه اندازی آن را بلافاصله تبدیل به یکی از اولین چیزهایی که مردم را دیدم زمانی که آنها رفت و به سرگرمی بخش از فروشگاه App. آن را به 16 میلیون محبوبیت در سال اول.

در سال 2010 جان و لئو متوجه آنها نیاز کوهی به پول بیشتر است. تبلیغ نیست همیشه راحت قرار دادن تبلیغات در کنار risqué محتوا و دانشجویان نمی خواهید به پرداخت هزینه اشتراک. بنابراین برادران آغاز شده و فروش تی شرت.

اوایل طرح های پیراهن سیاه و سفید است که به سادگی گفت: "کوهی" و یک پیراهن سبز که گفت: "حفظ آرامش و کوهی است." جان می گوید که من آنها یکی از اولین شرکت ها را به این شعار به ایالات متحده که به نظر می رسد مشکوک اما من تصمیم به رفتن با آن.

پیراهن استراتژی موفقیت فوری شد. هر یک از طرح جدید به فروش می رسد در عرض چند ساعت و به دلیل فروردین تا به حال گرفته شده در خارج از بودجه جان و لئو قادر به جیب تمام وجوه است. از سال 2008 لئو ادعای آنها ساخته شده ایم بیش از 350 میلیون دلار در فروش تی شرت و سایر کوهی-مارک اشیاء.

وقتی از او پرسیدم چرا Chivers بودند بنابراین آماده برای تزئین خود را در Chive, پوشاک, لئو می گوید به این دلیل که آنها درمان مخاطبان مانند واقعی مردم, پاسخ به نظرات آنها و دعوت از آنان برای آمدن به رویدادهای زندگی می کنند. "ما همیشه اجازه دهید مردم پشت دیوار," او می گوید. "آنها بیشتر در ارتباط با نام تجاری, چرا که آنها تجربه کرده ام آن را با ما." در حالی که بسیاری از Chivers بودند از آمدن به دفتر برای دیدن کوهی HQ که آنها تا به حال به حد دفتر تورهای به جانبازان و اولین پاسخ دهندگان. جان 2 فقط برای دیدن لابی.

عرضه محدود T-پیراهن نیز با داشتن یک نماد وضعیت. "به عنوان یک Chiver اگر شما در خیابان راه می رفت و می دیدم سبز روشن تی شرت شما می خواهم با سرعت بالا و دیدن اگر آن را به حال یک KCCO در آن چون می دانستم که فشار آن زمان که برای دریافت پیراهن می گوید:" جن Holub یک عضو موسس Chive شیکاگو فصل.

به عنوان پیراهن به فروش می رسد Chivers شروع به تشکیل Facebook groups برای دیدار با طرفداران دیگر در منطقه خود است. Holub شد بخشی از گروه تشکیل شده است که در شیکاگو و او کمک کرد تا پرتاب اولین رویداد. "این اولین فرصت برای مردم به گرد هم می آیند با احتمال زیاد چیزی در حد معمول است به جز شما وجود دارد به یک زمان خوب," او می گوید. "این یک اتاق پر از 600 غریبه ای که در سمت چپ دوستان است."

این حرکت ممکن است در نهایت fizzled تا به حال Chive نه راه اندازی یک موسسه خیریه بازو در سال 2012 با تمرکز بر جانبازان اولین پاسخ دهندگان و افراد با شرایط پزشکی نادر. اگر کوهی شنیده در مورد یک خانواده که مورد نیاز است در دسترس نقلیه برای حمل و نقل خود بچه ها با نیازهای ویژه کوهی خیریه fundraised به ماشین. "ما مانند اپرا وینفری از ادا در دسترس وسایل نقلیه می گوید:" جان. (Holub در حال حاضر با این نسخهها کار با کوهی موسسات خیریه.)

بشر دوستی در زمان خاموش در محلی کوهی جوامع به عنوان آن را در اخوت در سراسر ایالات متحده است. آن را به گروه های مشترک و حس هدف و ارائه یک سرپوش و پوششی برای خود کمتر فعالیت نجیب مانند نوشیدن شراب خواری. این meetups هنوز هم عمدتا در محل میله اما در حال حاضر همه از پول را به موسسه خیریه. Chivers این "مهمانی با یک هدف."

Chivers نیز شروع به ترک یادداشت ها و پول در تصادفی اتومبیل اگر آنها متوجه Chive برچسب روی سپر. "دور بعدی را بر من" آنها می گویند در یک bro-y شکل پرداخت آن را به جلو. "شما باید عضو است که کشش و جراحان و همه در بین" توضیح می دهد که Holub. "ما همه اینجا هستیم برای همین هدف: به هم بزرگ است و تاثیر مثبت در جهان است."

اوایل برای Chive, کارکنان, ماموریت نبود همیشه نجیب. بسیاری از آنها فقط از کالج و دوست داشتم که دفتر احساس مانند یک حزب است. اگر آنها نیز اتفاق افتاده است به جمع آوری پول برای موسسه خیریه که خوب بود اما نه دقیقا در این نقطه است.

دو نفر از کارکنان می گویند جان را اغلب در بلندگو در اواخر بعد از ظهر و از آن اعلام شد زمان شروع به نوشیدن. آنها همچنین می گویند او تا به حال یک سیاست است که اگر یک کارمند رو گذاشته با گفتن کسی که آنها مشغول به کار در Chive آنها بدهکار او یک بطری ویسکی. یک جدول در جان را پوشش داده است در بطری ویسکی. (در پاسخ به بلندگو حکایت جان یک اشتباه پاسخ: "بله اما من اضافه خواهد شد که به طور کامل نادرست است. آن زمان برای شروع نوشیدن, اما من هرگز اعلام کرد آن را بدون اعلام کرد که 'آیا احساس هر گونه فشار برای نوشیدن ندارند.'" وقتی پرسیده شد که در مورد ویسکی سیاست او خواستار آن یک "افسانه شهری است.")

بیشتر از زمان ادعایی antics سرگرم کننده بود. اما گاهی اوقات آنها عبور یک خط است. در سال 2015 جان به نام همه دست نشست به اعلام او دوستیابی دستیار او. هنگامی که این جفت ارز را شکست تنش ریخته به محل کار. (لئو را تکذیب کرد که یک جلسه نامیده می شد اما جان به آن اعتراف کرد و گفت: "من به نام همه دست نشست به اعلام من در قدمت من دستیار چرا که چیزی که حق انجام آن پنهان شده یک دفتر ارتباط از کارکنان می شده اند و ضعیف شده است.")

"وجود دارد هیچ مرزی بین کار و زندگی" سابق نر کارکنان توضیح می دهد. "این فقط یک حزب بزرگ در همه زمان ها. برای من شخصا من تک و 25 و من نمی دانید بهتر است. من فکر کردم این یک محل عالی برای کار. من به آرامی متوجه شدم که چگونه سمی در آن بود."

یک بار در یک زنجیره ایمیل درخواست کارکنان برای "تعریف douchebag" (احتمالا برای سرمقاله اهداف) دستیار ارسال پاسخ-همه که خواندن "یک ناسپاس, خودشیفتگی مرد کودک است که اشتیاق و توجه به خواسته های ستایش :)". جان سپس پاسخ خود را تعریف. "یک طوفان یا گرداب شدید کس که مخفیانه و می میرد موهای خود را هر دو هفته (بررسی ریشه ها) و مخفیانه معتاد به مسکن و کریستال مت." در صورت وجود هر گونه شک و تردید در مورد کسی که او صحبت کردن در مورد او اضافه کرد: "aaaand حالا که همه می دانند جسی نبود صحبت کردن در مورد من اما به سادگی پاسخ به یک سوال, شما می توانید به توقف همه غیبت. یکی نیس جسی :)"

A screenshot of an email exchange saying, “an unappreciative, narcissistic man child that craves attention and demands praise :)” “A sill blond who is secretly a brunette and dies her hair every two weeks (check the roots) and is secretly addicted to painkillers and crystal meth. aaaand now that everybody knows Jessie wasn’t talking about me but simply answering a question, you can all stop gossiping. Nice one, Jessie :)”

در سال 2017, در حالی که بسیاری از کشور بود تسویه حساب با #MeToo جنبش کوهی ادامه داد: با کسب و کار به عنوان معمول است. زنان هنوز هم فرستاده شده در عکس و کوهی تشویق مردان به احترام در نظرات.

تیلور چوب یک مدیر بازاریابی می گوید: او متوقف مشکوک از تصاویر زمانی که او یاد گرفته بودند ارسال تصاویر خود را. "من گفتم:" اگر آنها در حال ارائه خود را به عکس های خود و آنها می خواهند در سایت من که هستم که قضاوت؟'"

نشسته در لئو را تحت یک نقاشی سفید برفی, برگزاری, handgun, من از برادران اگر جریان فرهنگی حاضر شده و آنها را به تجدید نظر در رفتار گذشته خود را. کارمندان سابق به من گفته بود شایعات در مورد جان حل و فصل آزار و اذیت جنسی طرح دعوی در دادگاه با یک سابق زنان کارمند که من تا به حال شده است قادر به تأیید و من می خواستم بپرسم که چگونه آنها مربع است که با آنها چگونه صحبت در مورد درمان زنان با احترام.

گفتگو است و خوشگذران تا این مرحله نوبت به طور ناگهانی خصمانه است. "بسیار مراقب باشید با یکی که" لئو می گوید: چهره خود را عبوس. "این یک الگوی" جان اضافه می کند. "ما سعی می کنید برای ایجاد یک واقعا محیط امن در اینجا. من فکر می کنم اکثر مردم با آن موافق است اما هرگز هنگامی که ما انجام داده اند هر چیزی که آزار و اذیت جنسی در این دفتر به هیچ وجه خودم یا برادرم."

مکالمه حرکت می کند و چند دقیقه بعد لئو می شود تا برای استفاده از دستشویی. "من معنی نیست که به شما. و برادر من است نه یک معنی شخص" جان می گوید. "آیا شما را در درک ؟" او به نظر می رسد در من pleadingly و من با سر اشاره کردن. من درک می کنم. من فقط مطمئن شوید که او می کند.

با وجود باقی مانده تا حد زیادی دست نخورده توسط این جنبش جان و لئو مختل شد, چگونه در Facebook و Twitter در مورد برخورد با محتوای اعتدال. "آنها تا به حال این بسیار منحرف ذهنیت... مانند آنها همواره در تلاش برای حفظ برخی از نوع سطح رایگان سخنرانی" جان می گوید. "در حالی که ما مثل" مرد این است که وب سایت ما! ما می دانیم که اگر یک خط عبور بوده است یا نه.'"

در نمونه Chive, مد, وب سایت یک تا حدودی crowdsourced رویکرد به محتوای اعتدال. اگر یک نظر است که پرچم به اندازه کافی بار آن را به طور خودکار به پایین گرفته شده است. Chive سردبیران و همچنین نظارت بر نظرات به مطمئن شوید که هیچ چیز نامناسب ممنوع کردن کاربران است که تا به ستم بیش از حد بسیاری از بار. سردبیر سابق ناشناس به من گفت که زمانی که آنها در تصاویر منتشر شده از زنان از رنگ و نظرات تا به حال به نظارت تقریبا در سراسر ساعت برای جلوگیری از اظهارات نژادپرستانه از ریختن در.

وقتی که من پرسید که چه نوع نظر گرفته شده را در یک پست معمولی جان flips در اطراف صفحه نمایش خود را به من نشان دهد. "با سلام شما باید یک" یکی می خواند. "به سادگی علاقه به عنوان فاک می گوید:" یکی دیگر از. "هی مرد, این نیست, جایی برای شما" جان می گوید صفحه نمایش خود را. "رفتن تجربه 4chan."

چیزی وجود دارد طراوت در مورد جان تندرو رویکرد به نظرات. در راه آن احساس صادقانه تر از Facebook را دست کردن موضع قبل از کروناویروس که به نظر می رسید به نفی مسئولیت. زمانی که من بررسی نظرات اخیر پست با عنوان "دوست داشتنی لاتین-خطوط 'n پورنو داغ منحنی" با این حال بسیاری وجود دارد که به نظر می رسد خود را به شکستن ادعا قاعده است. "Thankyou لاتین. در این pandemonious زمان ما هستند گفت: برای ضربه به آرنج. من منفجر سراسر قفسه سینه من" یکی می خواند. دیگری می گوید: "من هرگز درک آنها چگونه می توانید بگویید اگر آنها لاتین فقط از بدن عکس. من می شاید درک اگر آنها در بزرگنمایی خود تاکو اما........." زمانی که من بررسی هفته بعد این نظرات هنوز هم وجود دارد.

لئو و جان به هیچ وجه قصد فروش Chive. آنها به من بگویید که آنها رد پیشنهاد از Playboy در سال 2015. آنها را به یک عکس در Playboy Mansion آن را اثبات کند. لئو حتی می کشد تا یک PDF از این عمارت طرح طبقه که او ذخیره شده بر روی کامپیوتر خود.

اگر خود را جدید سرمایه گذاری موفق — تلویزیون جریان سرویس به نام جو — آنها را نمی خواهد به فروش برساند. فضای خود بلیط طلایی. آنها در حال شرط بندی بر روی این واقعیت است که اکثر کسب و کار — رستوران ها و دفاتر پزشکان — بازی پر محتوا ترین زمان. چرا get a free Apple TV و سعی کنید از فضای کانال? آن را قرنطینه کند اما تا زمانی که این بیماری همه گیر به پایان می رسد, آن را حس می کند.

جو ویروسی پورنو, گربه فیلم Red Bull, فیلم ها, و هواپیماهای بدون سرنشین ، این طراحی به بازی بدون صدا. و بهترین بخش — حداقل از جان و لئو چشم انداز است که آن را اغلب در مقابل افرادی که در حال خرید الکل که باعث می شود آن را آسان پلت فرم تبلیغاتی برای مشروب شرکت.

این کوهی در حال رشد است. در روز هنگامی که آن را در بر داشت یک عکس آن را دوست داشت و آن را فقط آن را به سرقت برده. در حال حاضر آن را می پردازد برای مجوز و می پرسد اثرگذارندهها اگر آنها می توانید محتوای خود را. بسیاری از آنها می گویند بله. که نمی خواهم تبلیغ رایگان?

"ما هرگز استفاده از مطالب ما خود را ندارد و یا حقوق مربوط به استفاده از, می گوید:" لئو. شاید او فراموش کرده در مورد روز. یا شاید یک بار دیگر او را بازنویسی ناگوار لحظات از گذشته است. چند تکرار از همه که باقی می ماند این است که کوهی را مؤمن تزلزل ناپذیر قدردانی از سینه ها.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب