برابر غیر نوبت کار از طریق اضطراب به حل پازل

می توان آن را دشوار است برای پیدا کردن زمان را به پایان برساند یک بازی ویدئویی به خصوص اگر شما فقط چند ساعت در هفته را به بازی. ما هفته ای دوبار ستون کوتاه بازی ما نشان می دهد بازی های ویدئویی است که می تواند شروع شود و به پایان رسید در آخر هفته.

یک سبک داستان سرایی است که واقعا تنها ممکن است در بازی های ویدئویی است که گیم پلی به عنوان استعاره. آن را شکلی از روایت است که اتفاق می افتد از طریق تعامل و حل مشکل از بازی به جای آن از طریق معمولی راههای سرایی مانند متن یا تصاویر. Brothers: A Tale of Two Sons این کار را با داشتن شما کنترل دو برادر همکاری برای حل پازل با هر یک از نمایندگی های جداگانه طرف از کنترل. هنگامی که یکی از برادران نیست در اطراف شما احساس می کنید که از دست دادن نیست فقط empathically از طریق نوشتن بلکه به عنوان مانعی برای گیم پلی از آنجا که شما به طور موثر از دست رفته استفاده از نیمی کنترل خود را.

در برابر از هم جداپازل و چگونه شما آنها را حل کند به عنوان یک استعاره برای دو شخصیت اصلی کار را از طریق خود را به نگرانی در مورد رابطه خود را. بازی شرح زیر است که ما تماس بگیرید قرمز و آبی, از آنجایی که آنها لازم نیست که نام و جنس انتخاب شده توسط بازیکن. قرمز و آبی یک معمار است. آنها هر دو با هم زندگی می کنند و به وضوح بسیار در عشق است.

آبی ارائه شده است یک کار شگفت انگیز به کمک, طراحی, عمده, آسمان خراش ها, اما این کار برای یک سال و نیم در یک شهرستان دور از قرمز است. آنها تصمیم می گیرید که آنها می تواند به حفظ رابطه خود جدا که برای مدت طولانی و آبی حرکت می کند. در حالی که از هم جدا دو در ارتباط با پیام های متنی هستند که در ناز و عروسک می ماند اما پس از آن یک به ظاهر بی ضرر عبارت در یک متن باعث می شود یکی از آنها را به سقوط به یک بیت از یک اضطراب مارپیچی. این است که واقعی پازل حل می گیرد.

این بازی پازل شما نیاز به حرکت از یکی از شخصیت ها در سراسر سیستم عامل های مختلف به یک نقطه پایانی. اما این کاراکتر تنها می تواند راه رفتن را به پل شکاف, شما نیاز به برابر سطح. بهترین راه برای فکر کردن در مورد این پازل است به عنوان یک قطعه از کاغذ. وجود دارد دو طرف هر یک معمولا با داشتن سیستم عامل بر روی آنها و شما نیاز به کاغذ بریزید به خط تا سیستم عامل به منظور دریافت این شخصیت به پایان است. در ابتدا شما فقط می توانید در برابر کاغذ در جهات اصلی اما به عنوان پیشرفت بازی شما همچنین قطر تاشو و قابلیت چرخش کاغذ.

گذشته از این پازل که به خوبی طراحی شده و آنچه در واقع جالب در مورد آنها این است که چگونه کار می کنند برای کمک به داستان. هر مجموعه ای از پازل ها معمولا حدود پنج یا بیشتر است که شخصیت های کار از طریق اضطراب خود را در مورد یک پیام متفاوت است. پازل در یک مجموعه خواهد شد به تدریج سخت تر بیش از چند عنوان اضطراب خود را رشد می کند قبل از گرفتن آسان تر بیش از گذشته به قرمز و آبی کار را از طریق چیزهایی که با تحقق این پیام به احتمال زیاد نیست در نظر گرفته شده راه آنها آن را بخوانید.

این کمک می کند تا تاشو و دیگر مکانیک نه تنها یک استعاره برای, تلاش برای پل کاراکتر’ جدایی بلکه چگونه یک فرد می تواند پیچ و تاب و پیچیده همه چیز را برای خود زمانی که ارتباطات معافیت های پایین. مسائلی که بوجود می آیند برای قرمز و آبی هر چند آنها بنیادی از خود جدایی بیشتر در مورد عدم ارتباط است. در حالی که آنها توافق کردند که متقابلا تحمل جدایی با ابراز مسائل خود را با هر یک از دیگر قادر به کار را از طریق آنها را با هم. که در واقع فقط باعث بدتر شدن اوضاع شده آن را به عنوان اجازه دهید تصورات خود را و نگرانی اجرا وحشی.

همه از این نیز منتقل واقعی متن نوشته شده از یک برابر از هم جدا. اما این مکانیک بازی و قدم زدن است که برای کمک به تشدید و تقویت آن آشفته لحظات. نوشتن و گیم پلی احساس به عنوان اینکه آنها در حال کار در کنسرت نسبت به یک تجربه خاص. آن است که فقط یک سری از پازل با یک داستان در مورد روابط راه دور اما یک بازی در مورد ارتباطات است.


برابر جدا شد ایجاد شده توسط میله رعد و برق بازی های. شما می توانید آن را برای $19.99 در نینتندو سوئیچ و بخار (ویندوز) و یا در iOS اپل با اپل, گذرگاه طاقدار, اشتراک. آن را نیز به زودی به پلی استیشن 4 و ایکس باکس یکی از. در آن طول می کشد حدود سه تا چهار ساعت به پایان برساند.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>