7 راه شناخت دیسک صفحه والئو سبز اصلی

دیسک و برگه وسیله ای است که به وسیله بده بستان دنده وظیفه انتقال اقتدار از موتور به چرخ ها را بر عهده دارد. اولین قطعه ای که هنگام انتقال نیروی از موتور به چرخ ها سرگرم می شود، دیسک و برگه است، به همین علت بیشترین مقدار فشار بر بر روی همین قطعه می باشد. برخی مواقع دنده ها خوب جا نمی رود و یا این که در ازدحام موقع آزاد نمودن کلاچ ماشین به لرزش می افتد هم علت خرابی دیسک و ورقه است. در رخ ضعیف شدن یا این که کنده شدن فنر ها دنده ها جا نخواهد رفت. ورقه کلاچ پری دامپر: جور های جدیدتر کاغذ کلاچ هستند، فنر های روی آن ها به صورن دوبل یا این که در هم رفته که به آن پری دامپر گفته می شود. خرید کردن این گونه صفحه کلاچ سفارش نمی شود. پس هنگام خرید کردن خودرو چگونه متوجه شویم که به زودی قرار می باشد نشانه ها فساد در آن ظاهر شود؟ دیسک کلاچ: این قطعه مهم کاغذ کلاچ تماس مستقیم دارد، برگه کلاچ همیشه به بر روی همین قطعه در درحال حاضر چرخش است. این دیسک و کاغذ ها قدرت بالایی دارا هستند و عمر طولانی تری دارند. برگه کلاچ: برگه ای که بر روی دیسک کلاچ قرار دارد، روی صفحه کلاچ چند لنت قرار دارااست که در صورت اتمام آن ها خودرو شتاب حتمی را این سایت نخواهد داشت. بر بر روی صفحه کلاچ تعدادی عدد فنر قرار دارد، در برخی نوع ها فنر ها به رخ دو عدد داخل هم قرار دارا هستند که به آن اصطلاحا پری دامپر گفته می شود. اگر سرعت خودرو شما تحت آمده یا این که به اصطلاح گاز می خورد و بدور موتور بالا می رود اما سرعت ماشین ارتقاء پیدا نمی نماید آرم این هست که باید دیسک و صفحه را تعویض کنید. قطعه شما می بایست از نزدیک توسط متخصص باز‌نگری بشه تا در گزینه اصالت آن بتوان نظر داد. یک عدد از بهترین کارهای که در زمینه قطعات یدکی اتومبیل انجام شد تولید شناسه کالا روی قطعات یدکی ماشین می باشد. بهترین نوع فنر پیچ در پیچ پری دامپر می باشد. دیسک و کاغذ دایکن(EXEDy): شرکت ژاپنی که در زمینه ساخت قطعات یدکی اتومبیل عمل می کند. صفحه کلاچ بی آلایش یا تک فنر: ابتدایی ترین گونه صفحه کلاچ می باشد، فنر های پیچ در پیچ بر روی آن تک فنر هستند، و قدمت خیلی کوتاهی دارند.

دیدگاهتان را بنویسید