گفتوگویی با آقای کارشناس و مدرس سئو

در این گروه در مجموعه های اسپیرو و لاوان که زیر مجموعه های فراسو بودند همکاری می کردم و اوج دوران کاری

توسط BASHARIATEMROOZ در 18 بهمن 1400
در این گروه در مجموعه های اسپیرو و لاوان که زیر مجموعه های فراسو بودند همکاری می کردم و اوج دوران کاری من بود. هر بیزینس آنلاینی که در فضای وب فعالیت می کرد یک بار با زومیت تماس گرفته و با این مجموعه همکاری داشته است که این مورد باعث ایجاد کانکشن های با ارزشی برای من شد. این ترفندی است که در دنیای تجربه کاربری، کاربرد زیادی دارد؛ در حقیقت بیشتر سئوکاران می دانند که جذب ترافیک از گوگل، تنهای نیمی از موفقیت است. Senior SEO Expert (دورکاری) در آخر کلماتی باید انتخاب شوند که رقابت بسیار زیادی بین سئوکاران برای آن کلمه یا عبارت وجود ندارد. بعد از آن در گروه صنایع رایانه فراسو به مدت 10 سال عنوان های کارشناس خدمات پس از فروش، مدیر امور مشتریان و در سال های پایانی مدیر مارکتینگ و دیجیتال مارکتینگ را تجربه کردم و واحد فروش آنلاین را در این شرکت راه اندازی کردم.
استخدام کارشناس ارشد سئو (دورکاری)
این بخش شامل آموزش موتور های جستجو است. ماتریس تصمیمگیری که در این بخش ارائه میشود متد و تکنیکی ابداعی وبسیما بوده و مشابه آن را در دورههای داخلی و خارجی پیدا نخواهید کرد. امروزه هر آدمی تمایل دارد یک یا چند بلاگ داشتهباشد ولی متأسفانه، از پس کارهای تکنیکی راهاندازی یک وبلاگ برنمیآید و تمایلی هم به یادگیری آن ندارد. وبلاگ های برتر SEO مانند Search Engine Land ،Search Engine Journal ،Semrush Blog Search Engine Watch و Moz را دنبال کند. همچنین وبلاگ نویسی برای برخی به راهی مستقیم برای کسب درآمد تبدیل شده است. همچنین این ادعا را دارم که می توانم در زمینه های مدیریت خدمات پس از فروش و امور مشتریان و همچنین ادمین سایت و کارشناس حرفه ای سئو فعایت کنم. عملا سئوی خارجی یکی از مهم ترین بخش هایی است که باید در بهینه سازی سایت به آن اهمیت بدهید. من طی سال های 98 و 99 حدود 23 سرتیفیکیت در زمینه های سئو، محصولات گوگل، سوشال مدیا، تولید محتوا و تولز ها و ابزار های مختلف تحت از بزرگترین شرکت ها و معتبرین سایت های جهان کسب کردم، سرتیفیکیت هایی مانند متخصص گوگل آنلایتیکس و گوگل پارتنرز از گوگل به عنوان قوی ترین سرتیفیکت های آنلاین گوگل، مدرک معتبر محصولات مایکروسافت از این شرکت، و در حال حاضر به عنوان مشاور ارشد مارکتینگ و دیجیتال مارکتینگ، فروش و محتوا در شرکت ها و سازمان های بزرگ مشغول به کار هستم به امور مشاوره و راه اندازی پروژه را در این مجموعه ها بر عهده دارم.

کارشناس سئو (بهینه‌سازی سایت)

یک سئو کار حرفه ای باید توانایی تحلیل و بررسی وب سایت رقبا را داشته باشد. اما میتوان از عوامل شناخته شده برای بهینهسازی سایت استفاده کرد و وبسایت خود را در میان سایر رقبا برجستهتر کرد. Index کردن صفحات در گوگل: رباتهای گوگل محتواهای خزش شده را در پایگاه داده جمع آوری و سازماندهی میکنند و پس از index کردن، صفحات سایت توسط کاربران وب به راحتی پیدا میشود. لامینگو یکی از بهترین و جامعترین پلتفرمهای آنلاین ارائه خدمات حقوقی است. ارائه نمونه کار الزامی است. لیست قیمت سئو بسیاری از آژانسهای دیجیتال مارکتینگ کاملا مقرون به صرفه هستند و هزینه پشتیبانی سئو پایینی دریافت میکنند، البته این بدان معنا نیست که کیفیت کار آنها بد باشد! حضور در تیم فروش زومیت برای من آشنایی با تمامی بیزینس های اکوسیستم و افراد فعال در این اکوسیستم را به همراه داشت. زومیت به عنوان معتبرترین و قوی ترین رسانه تخصصی آی تی و تکنولوژی کشور اسکیل تولید محتوای ناب و منحصر به فرد را به من آموخت و من در این مجموعه ابتدا به عنوان نویسنده در زمینه های استارت آپ و بیزینس فعالیت کردم و در ادامه به تیم فروش پیوستم. کارشناس شبکههای اجتماعی: این فرد وظیفه مدیریت شبکههای اجتماعی را برعهده دارد. دریافت گواهینامههای مربوط به دورههای مختلف در موسسات معتبر و همچنین گذراندن دورههای مختلف کارآموزی در شرکتهای مختلف نیز به شما در مسیر کارشناس دیجیتال مارکتینگ شدن، کمک فراوانی میکند. بعد از بیست سال سابقهء کاری مفید در بزرگ ترین شرکت های ایرانی و کسب تجربیات و اسکیل های مختلف و دریافت سرتیفیکیت های معتبر جهانی در سال 1400 به گروه سولیکو (کاله) به عنوان یکی از بزرگ ترین هلدینگ های ایرانی به عنوان مدیر پروژه پیوستم.

مدیر دیجیتال مارکتینگ (سئو)

این فرد در این شغل به ازای میزان کلیک بر روی تبلیغات، پول دریافت میکند. کارشناس کمپین دیجیتال مارکتینگ: این فرد با مدیریت هزینهها و برنامهریزی درست، به دنبال اهداف کمپین است. در مقاله "چگونه یک کارشناس شبکههای اجتماعی شویم" به این مورد به صورت مفصل پرداختهایم. ما در این مقاله، ضمن بررسی سئو و اهمیت آن در کسب و کار، نحوه استخدام مدیر و کارشناس سئو را نیز آموزش دادهایم. در نظر داشته باشید که این شغل، از جمله شغلهایی است که در آن به روز بودن اطلاعات و همگام بودن با موضوعات روز دنیا بسیار حائز اهمیت است، به همین دلیل دائماً به دنبال آپدیت اطلاعات خود باشید و آموزش و یادگیری را متوقف نکنید. کارشناس سئو (SEO-دورکاری)در ابتدای کار شما باید برای راه اندازی این نوع کسب و کار خوب فکر کرده و برنامه ریزی کنید. رتبه خوب از اهمیت بالایی برخوردار نیست چیزی که مهم است این است که شما در چه کلمه کلیدی در نتایج سرچ از جایگاه بهتری برخوردار هستید . سئوکار: این فرد با استفاده از ابزارهای گوگل به سازمان برای قرار گرفتن در رتبه نخست موتورهای جستجو کمک میکند. آموزش بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو موضوع بسیار مفصلی است که ما سعی میکنیم به شما آموزش دهیم تا خودتان کار سئوی سایت را انجام دهید. به صورت کلی SEO مجموعه ای از کارهاست که یک فرد متخصص سئو یا کارشناس SEO آن ها را برای یک سایت انجام می دهند که نتیجه ی آن جذب و افزایش تعداد ورودی های یک سایت بر اساس آن کلیدواژه است!

Senior SEO Expert (دورکاری)

تجربه ایجاد راه کارهای مارکتینگ و بازاریابی و فروش برای مجموعه های بزرگ و سایت های مختلف و نوشتن پروپوزال های تبلیغاتی برای آن ها و همچنین ارتباط تنگاتنگ با رسانه های مختلف و نوع رفتار و مذاکره با رسانه ها و سایت های خبری و اطلاع رسانی از حضور دو سال و نیم من در زومیت حاصل شد. در مرحله اول پس از قرارداد سئو کار سایت شما را بررسی میکند تا نیاز ها ، مشکلات و کاستی های سایت را در نظر داشته باشد. در بیستمین سال کارم به این نتیجه رسیدم که زمان آن رسیده با استفاده از تجربیات ارزشمندم در این سال ها به فکر ارتقاء شغلی به سمت مدیریت ارشد و مدیریت اجرایی و در نهایت مدیر عاملی یک مجموعه فکر کنم . من به عنوان یک مهندس کامپیوتر اسکیل های خدمات پس از فروش و امور مشتریان، انواع فروش اعم از (B2B ,B2C , B2G , B2MegaStore)، مارکتینگ، دیجیتال مارکتینگ، سوشال مدیا و در نهایت تولید حرفه ای محتوا و سئو را دارا می باشم. هر یک از افراد با توجه به نوع مهارتی که به آن تسلط دارند و میزان دانش آنها، امور خاصی را در حوزه دیجیتال مارکتینگ را انجام میدهند، به این ترتیب هر کدام دارای موقعیت شغلی خاص خود هستند. میزان تقاضای استخدام برای این شغل در چند سال اخیر افزایش یافته، در حالی تعداد کارشناسان دارای مهارت در این شغل بسیار کم است. معمولا کارشناس دیجیتال مارکتینگ کسی است که به تمامی مهارتهای این حوزه شامل تبلیغات آنلاین، بازاریابی محتوا، بازاریابی ایمیلی، شبکه های اجتماعی، سئو و استراتژی آشنا باشد و حداقل در یکی از این موارد به طور کامل مسلط باشد.

کارشناس ارشد سئو

علاوه بر همهگیری استفاده از حوزههای دیجیتالی، یکی دیگر از دلایل محبوبیت دیجیتال مارکتینگ، پایین بودن هزینههای مربوط به آن نسبت به سایر روشهای بازاریابی است. علاوه بر این مورد، فرصتهای شغلی مربوط به کارشناس دیجیتال مارکتینگ امروزه بسیار زیاد هستند. تسلط به مهارتهای مربوط به زیر شاخههای حوزه دیجیتال مارکتینگ بسیار به شما در مسیر حرفهای شدن کمک میکند. برای اطلاع از این جایگاه شغلی به مقاله "چگونه یک کپی رایتر حرفهای شویم" مراجعه کنید. با این تعریف حتما متوجه اهمیت شغل کارشناس دیجیتال مارکتینگ در چند سال اخیر با توجه به جایگاه اینترنت در زندگی مردم شدهاید. کارشناس یا متخصص سئو به کسی گفته می شود با بهینه سازی وب سایت کمک می کند تا آنها جایگاه بهتری در نتایج جستجوی گوگل کسب کنند. یک کارشناس دیجیتال مارکتینگ با توجه به میزان مهارت و همچنین جایگاه شغلی، دارای درآمد متفاوتی است. به این ترتبب این فرد باید دارای مهارت بالای رهبری باشد. به نیروی سئو کار متخصص، با دانش و تجربه مناسب در زمینه سئو، با تسلط کامل به وردپرس و ابزار های سئو، دارای مهارت در … با این حال، داشتن مهارت و تجربه میتواند به شما در این مسیر کمک بیشتری نسبت به مدرک دانشگاهی کند. در واقع این فرد با استفاده از ابزارهای دیجیتالی همچون وبسایتها، اپلیکیشنها، ایمیل، شبکههای اجتماعی و رسانههای دیجیتالی به تبلیغ در زمینه محصولات شرکت پرداخته و علاوه بر فروش بیشتر محصول، دسترسی به سایر اهداف شرکت همچون ایجاد برند اختصاصی را با کمترین هزینه امکانپذیر میکند.
آخرین مطالب