چگونه هدرز نصب کنیم؟

همچنین باید گفت که بسیاری از افراد هستند که به دنبال شیوهای برای تولید صدا از اگزوز خودروی خود هستند؛ بهترین ر

توسط BASHARIATEMROOZ در 7 شهریور 1400

همچنین باید گفت که بسیاری از افراد هستند که به دنبال شیوهای برای تولید صدا از اگزوز خودروی خود هستند؛ بهترین راهحل برای این افراد را میتوان استفاده از هدرز در نظر گرفت، البته باید گفت هدرز تمام استیل 206 تیپ 5 نمیتواند صدای چندان بلندی ایجاد کند، اما همان صدای تولیدی و ناچیز را میتوان یکصدای خوشایند در نظر گرفت که نزد رانندگان بهویژه جوانان از اهمیت ویژهای برخوردار است. هر موتور احتراق داخلی، از موتورهای اسکوتر مخصوص بچهها گرفته تا موتور کشتیهای عظیم، برای حرکت به دو چیز احتیاج دارد: اکسیژن و سوخت. در این دامپ مقدار پاشش انژکتورها و آوانس جرقه، اصلاح و بهینه شده و همینطور پارامتر کنترلی سنسور اکسیژن ارتقاء یافته که سبب شده شاهد افزایش قدرت حدود ۱۵% را داشته باشیم. قیمت دریچه گاز با استپر و سنسور اکسیژن روش 40 شد.البته استوک. طراحی و ساخت مانیفولد به صورتی است که سطح آن صیقلی نیست و زبر و ناصاف نیز به نظر میرسد، از همین جهت در هنگام خارج شدن گازها آلاینده، اختلالاتی دیده میشود، اما از آنجاییکه در طراحی و ساخت هدرزپراید یورو 4 از روش خمکاری استفاده شده است، سطح آن صاف و صیقلی دیده میشود و به همین دلیل خروج گازهای آلاینده به بهترین حالت ممکن اتفاق میافتد.

ـ اگر تازگیها یا به طور کلی، از مسیرهای سنگلاخی و ناهموار و پر آب عبور کردهاید، احتمال دارد که اگزوز شما که در زیر اتومبیل طراحی شده، آسیب دیده باشد. در حقیقت ، برخی از هدرهای اگزوز اتومبیل های مسابقه ای قدیمی به همین دلیل “بسته های مار” نامیده می شدند. گزارش: الان ساعت 9:30 صبح روز شنبه 6 خرداد 1385 ، از درب شمالی نمایشگاه وارد شدیم سمت راست اولین چیزی که نظر همه بازدید کنندگان را به خودش جلب می کند اتومبیل فراری قرمز رنگ آقای مسعود نژاد بخش ، در سمت چپ اتومبیلهای RACE وکنار اتومبیلهای RACE 2 اتومبیل استثنایی کشورمانCIVIC آبی رنگ با کیت بدنه تمام فایبر آقای حسین انصاری و پژو 405 آقای مهدی زهرایی با کیت بدنه زیر بندی و موتور 2900 سی سی از موسسه ناس تیونینگ شاپ به چشم می خورد . جایی که در قسمت صندوق و یا چراغهای عقب تغییری ایجاد نشده که به اندازه کافی اسپرت بودند اما سپر عقب به صورت کامل تغییر کرده و در قسمت پایین آن از طراحی سپر عقب خودروی مرسدسبنز CLA45 کیت AMG استفاده شده که با وجود سادگی چهرهای اسپرت و البته متناسب با دنا را دارد.

کـه گران شدن بنزین های سهمـیهای هم قطعی شده و بنزین آزاد هم با افزایش قیمت مواجه خواهد شد. اين حالت بيش تر در خودرو های مخصوص مسابقه كاربرد دارد. در مورد کیفیت و یا کاربرد روغن های خارجی بحثی نیست اما بنده معتقدم تکنولوژی استفاده شده و کیفیت این روغنها برای خودروهای روز بهتر است. هدر یا هدرز بهترین انتخاب برای افزایش قدرت و شتاب می باشد. خواستگاه این صنعت را می توان آمریکا دانست! به طور قطع هیوندایی توان رقابت در این زمینهها را با پرچمداران طولانی مدت این بخش را ندارد. پژو پارس TU5 بخریم یا سمند سورن ELX با موتور EF7؟ کورس سمند ای اف با زانتیا که خودم فیلمبردار بودم و نشد … مرکز فروش چادر لیفان X60 با بهترین کیفیت و قیمت فوق العاده مناسب. موتور ملي پروژه اي مشترک بين مرکز تحقيقات موتور ايران خودرو (I.P.C.O) و … نيسان رونيز شاسي بلند محبوب ايرانيان قبل از آزاد سازي واردات خودرو به ايران بود.

بهترین فیلتر هوای بنزو همچنین باعث کاهش جریان هوای داخل کابین خودرو می شود. خیر روی خودرو مشخص نیست زیرا ضخامت کمی دارد. این تشدید کننده شامل حجم هوای مشخص و طول معینی است تا موجی تولید کند تا صدایی با بسامد مشخص را خنثی کند. در ابتدا فایل “expirations” را فعال میکنیم. زمانی که ماشینهای نسکار واقعا تفاوت فنی بزرگی نسبت به نمونههای دست دوم ارزان قیمت موجود در خیابانها نداشتند و این مسابقات بسیار جذابتر از حالا بود. چون پمپ باید با مسیر هیدرولیک و اهرم پدال کاملا در یک راستا قرار میگرفت، مجبور شدیم در فضایی بسیار تنگ و با فاصله میلیمتری بین بوستر، پالانی و لولاهای درب موتوراین قطعه را نصب کنیم که خیلی کار برد. تقویت موتور ماشین های سمند،پرشیـا و پژو405 سلام دوستان.اگر هر یک از این 3 ماشین را دارید و … این افزایش قدرت به لطف نصب سوپرشارژر جدید، فولی های متفاوت، هدرز استیل و اگزوز با جریان خروجی بالا و همچنین کالیبراسیون جدید پیشرانه حاصل شده خرید هدرز پراید است. فیلتر هوای 2F000 جنیون پارت فیلتر فابریک خودروی النترا مدل ساخت 2017 نیو فیس و همچنین النترا منطقه آزاد می باشد. آقا این موتور با گیربکس فابریک 206 همخوانی دارد یا نه؟

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن