چرا جاروبرقی دود میکند؟ تعمیر جاروبرقی در کرج وتهران کرج سرویس

حتی اگر از با کیفیت ترین برند های جاروبرقی مانند ال جی ، سامسونگ یا حتی بوش استفاده کنید احتمال اینکه این مشکل

توسط BASHARIATEMROOZ در 2 مهر 1401
حتی اگر از با کیفیت ترین برند های جاروبرقی مانند ال جی ، سامسونگ یا حتی بوش استفاده کنید احتمال اینکه این مشکل برای شما ایجاد شود ، وجود دارد. پس این مطلب را به هیچ عنوان از دست ندهید تا این مشکل که تعمیر جاروبرقی اصفهان مکش ندارد را بتوانید به آسانی در منزل تعمیر کنید. در هنگام جارو کشیدن توجه داشته باشید نباید هر چیزی را جارو کنید، با اینکه از قوی بودن جاروی خود اطمینان دارید اما دلیلی بر استفاده آن بر روی هر سطح با هر میزان خاک و کثیفی نخواهد بود. این موضوع به غیر از آنکه می تواند علت خاک دادن جاروبرقی شما باشد می تواند حتی باعث سوختن موتور دستگاه شما در انجام متعدد این سهل انگاری باشد. لازم است بدانید، در برخی از جاروبرقی ها، موتور برای رسیدن به مکش مناسب، از یک تیغه فن پلاستیکی در حال چرخش استفاده می کند. تیغه فن مستقیماً به محور موتور وصل شده، خاک و زباله ها از کنار تیغه ها عبور کرده و درون کیسه فرو می روند.
  • برای پیدا کردنعلت کم و زیاد شدن دور موتور جاروبرقیاول نازل، لوله مکش، فیلتر خروجی، لوله تلسکوپی و دسته جاروبرقی را بررسی کنید.
  • نداشتن قدرت کافی برای مکش آشغال ها از دیگر علایم سوختن موتور جاروبرقی است.
  • در این روش میتوانید از نزدیک عملکرد تکنسین را بررسی کرده و از تعمیراتی که بر روی جاروبرقی تان اعمال میشود مطلع شوید.
  • اگر لوله مسدود باشد، آشغال ها در لوله جمع می شوند و گرد و غبار در لوله باقی می ماند.
یکی از برندهای بسیار محبوب جهانی در خرید جاروبرقی، مربوط به جاروبرقی بوش است. جاروبرقی بوش در ایران نیز، بسیار پرطرفدار است و تقریبا کمتر کسی است که قصد خرید جاروبرقی با کیفیت و مدرن را داشته باشد، و سراغ جاروبرقی‌های بوش نرود. در غیر این صورت، مرکز تعمیرات جاروبرقی افرا این پشتیبانی را می پذیرد تا دستگاه های بدون گارانتی شما را با کیفیت مطلوب و هزینه ای مقرون به صرفه و منصفانه تعمیر کند. ضمنا تمامی خدمات تعمیرات و تعویض قطعات در این مجموعه تحت ضمانت رسمی شرکت قرار می گیرد. برترین دلیلی که میتوان برای استفاده از جاروبرقی های فیلیپس نام برد، بهره مندی از مخزن به جای کیسه است. جاروبرقی نام برده شده یک جاروبرقی هوشمند و با کیفیت است که قیمت مناسبی هم دارد می‌تواند تجربه یک زندگی مدرن و هوشمندتر را برایتان به ارمغان آورد. در مرحله بعد ، سوکت دیواری ، پریز برق و کابل جاروبرقی را بررسی کنید. درصورتی که موتور بیش از حد داغ شود کابل جاروبرقی داغ می شود . اگر هرگونه دودی مشاهده می کنید ، محض احتیاط جاروبرقی را از برق بکشید و دستگاه را در فضای باز قرار دهید. در صورت برطرف نشدن عدم مکش جارو برقی آ ا گ باید با نمایندگی آ ا گ تماس بگیرید تا در اسرع وقت مشکل را بر طرف کنند. دقت داشته باشید که در جاروبرقی ها از ترموستات های حرارتی استفاده شده تا در صورت داغ شدن بیش از حد موتور این ترموستاتها عمل کرده و برای آسیب نرسیدن به موتور دستگاه دستگاه را خاموش کرده و پس از خنک شدن مجددا دستگاه روشن گردد.

آموزش های تعمیرات لوازم خانگی

یکی از بزرگترین و بهترین نمایندگی های تعمیر جاروبرقی در شرق تهران دکتر آچار است که سالیان زیادی از فعالیتش در زمینه تعمیرات لوازم خانگی میگذرد و از همان ابتدا از بهترین تکنیسن ها و تعمیرکاران برخوردار بوده است. اگر تا به امرو مشکلی با مکش جارو نداشته اید، احتمالا مشکل به راحتی حل بشود. با روشن کردن موتور دستگاه، مکش شروع شده و آشغال از لوله ها به سمت کیسه جاروبرقی می رود. ؟ با مرکز تعمیرات جاروبرقی تعمیر24 همراه باشید تا تمامی دلایل بروز این اتفاق را مورد بررسی قرار دهیم. برس چرخان، گرد و خاک و آشغال ها را در جریان هوای مکش جاروبرقی، جابجا و جارو کرده که این موضوع برداشتن آن ها را برای دستگاه آسانتر می کند. چنانچه مکش جاروبرقی کم شده است، دقت نمایید تا جا پاکتی را به درستی نصب کرده باشید. اگر دهانه پاکت جاروبرقی به درستی در جای خود قرار نگرفته باشد، آشغال ها وارد مخزن میشود و بعد از عبور از فیلتر وارد موتور میشود که در نهایت امکان خرابی موتور هم وجود دارد. مهمترین ویژگی یک جارو برقی میزان قدرت مکش آن می‌باشد، جاروبرقی که مکش نداشته باشد دیگر یک وسیله مفید نیست. دقت داشته باشید که در این بخش، منظور از سر و صدا، همان صدای عادی مکش نیست. اگر دستگاه شما شروع به تولید صدایی می کند که تا قبل از این چنین سابقه ی تولید چنین صدایی را نداشته است، بنابراین احتمال این که نشانه ی سوختگی موتور این دستگاه باشد زیاد است. در آینده میتوانید به صورت آنلاین vacuum cleaner repair فیلتر های فابریک داخلی و خارجی جاروبرقی خود را از فروشگاه ما سفارش دهید. فیلتر هوا و کیسه رو تمیز کردم و بعد از نیم ساعت موتور روشن شد . برای اینکه دیگر این مشکل برایتان رخ ندهد یک بار به آرامی سیم برق را تقریبا تا جایی که حس کردید بعد از کشیدن به انتهای سیم میرسید بکشید.

پاسخ به سوالات تعمیرات جارو برقی پاناسونیک

این اتفاق هنگامی که کیسه جاروبرقی یکبار مصرف باشد رایج تر است، زیرا کیسه های یکبار مصرف معمولا نازک و ضعیف هستند. خیلی از ما فکر می کنیم آشغال های ریزی که هر بار به داخل کیسه جاروبرقی میریزند، حجم زیادی اشغال نمی کنند و زمان زیادی طول می کشد تا کیسه پر نمایندگی تعمیر جاروبرقی اصفهان شود. ولی بر خلاف این تصور آشغال ها با اینکه به چشم نمی آیند و خیلی زودتر از آنچیزی که فکر می کنید کیسه را پر می کنند. اگر قطعات بکار رفته در جاروبرقی را بشناسید با این موضوع آشنا می شوید که هر مشکلی به یکی از قطعات اصلی و یا فرعی دستگاه برمی گردد.

چرا جاروبرقی مکش ندارد؟

اگر موتور جاروبرقی داغ شد یا بوی سوختی از آن بلند شد به تعمیر جاروبرقی خود بپردازید. حتما از تمیز بودن فیلترها مطمئن شوید و کیسه جاروبرقی را در اولین فرصت خالی کنید. گرفتگی در اتصالات جاروبرقی موجب می شود تا به موتور جاروبرقی فشار وارد شود. سعی کنید نه تنها از جاروبرقی و قطعات آن بلکه از تمامی لوازم خانگی برقی خود مراقبت کنید و در صورت مواجه شدن با مشکلات به تعمیر آن ها بپردازید تا مجبور به تعویض آن قطعه نشوید.

تعمیرات مایکروفر غرب تهران

اما اگر شما از همان ابتدا به این موارد دقت داشته باشید، با تعمیر جاروبرقی توسط تعمیرکار متخصص دیگر نیاز به تعویض و یا تعمیرات هزینه بر بالا نیست. اگر فیلتر ها قابل شستشو است، غبار اطراف آن را پاک کرده و فیلتر را با آب سرد بشویید تا پاک شود. حتی فیلترهایی که تمیز به نظر می رسند مقدار قابل توجهی گرد و غبار دارند، بنابراین اگر این فرآیند طول کشید تعجب نکنید. جاروبرقی ها دارای یک برد اصلی هستند و مدارهایی بر روی آن تعبیه شده است. اگر مدار جاروبرقی شما مشکلی داشته باشد یا اتصالی داشته و اتصال آن ها در محلی خاص قطع گردد، بوی سوختگی ایجاد می شود.

دلایل خاموش شدن ناگهانی جاروبرقی سامسونگ

کلید پاور یا دکمه روشن خاموش جاروبرقی یک مدل کلید تک سویچ میباشد ، هر بار که شما این دکمه را فشار میدهید یکبار مسیر برق را وصل و یکبار مسیر برق را قطع میکند این روال بصورت متوالی در حال انجام میباشد . عواملی که رابطه مستقیم با روشن نشدن جاروبرقی دارند به ترتیب زیر میباشند . در برخی از مدل های جاروبرقی از تبدیل 3 به 2 در سر ورودی پریز استفاده میشود ( همانند شارژ موبایل ) این تبدیل را نیز میتوانید تعویض کنید تا مطمئن شوید مشکل از تبدیل نمیباشد . برس جاروبرقی را از الیاف، نخ، آشغال، مو هایی که به دور جمع آن می شوند را تمیز کنید. به همین دلیل است که توصیه می‌کنیم تا از هرگونه دستکاری جاروبرقی توسط خود خودداری کرده و در اسرع وقت از یک تعمیرکار آشنا به برند شارژ برقی خود کمک بگیرید. البته در جاروبرقی های پیشرفته و جدید این مدت زمان افزایش یافته است. بهتر است پس از چند بار جارو زدن وضعیت پر یا خالی بودن کیسه را بررسی کنید. در بسیاری از موارد همین موضوع ساده منجر به کاهش عملکرد دستگاه شده تا جایی که تصور می کنیم مشکل از بخش های موتوری است. این روزها اکثر جاروبرقی ها کیسه های قابل تعویض دارند و نیازی به خالی کردن کیسه جاروبرقی نیست. به عنوان پیشنهاد بد نیست همیشه چند کیسه جاروب رقی یدکی در خانه داشته باشید. جاروبرقی در بسیاری از موارد باعث شده تا دیگر نگران کثیفی های ناشی از باد، ریختن مواد غذایی و … نباشید. اما در برخی از اوقات به دلیل استفاده زیاد از آن این اتفاق می افتد که موتور آن داغ می کند.

ساعت سرویس

برای اینکه تسمه را بررسی کنید باید ابتدا جارو برقی را از برق بکشید، آن را برگردانید و پوششی که بر روی تسمه روی قسمت جلویی جاروبرقی قرار دارد را بردارید. حال می توانید تسمه را ببینید، اگر تسمه صدمه دیده است و یا کهنه شده باید آن را تعویض نمایید. یکی از مشکلات و خرابی هایی که کاربران به خاطر آن، اقدام به تعمبر جاروبرقی بوش می نمایند. صدای زیاد جاروبرقی بوش خود نیز به دلایل و انواع زیادمی تواند رخ دهد که در ادامه به دلایل صدای زیاد جاروبرقی بوش می پردازیم. پاکت اورجینال جاروبرقی بوش از جنس نانو فیلتر بوده و با استحکام بالا، قابلیت جذب گرد و خاک بسیار بالایی داشته و در عین حال، قابلیت رد کردن هوا را به خوبی از خود داشته تا کمترین فشار به موتور جاروبرقی وارد گردد. این فیلتر از ورود هوای با گرد و خاک به داخل منزل جلوگیری می کند.

از خدمات پشتیبانی کاربران سامسونگ در ایران،…

این عمل باعث می شود هر جسم خارجی که گیر کرده است خارج شود و شاید بتوانید خودتان تعمیر کاهش مکش جاروبرقی را انجام دهید. ” هستند که توسط سنسور های تعبیه شده در آن عمل نظافت را بصورت خودکار انجام میدهند ، اجزای اکثر جاروبرقی ها یکسان است که از مهم ترین آنها میتوان به الکتروموتور ، فیلترجاروبرقی ، کیسه یا پاکت جاروبرقی ، خرطومی و دسته آن اشاره نمود. در این مقاله به سوال «چرا جاروبرقی خاک میده؟» پاسخ دادیم و چندین علت خاک دادن جاروبرقی را بررسی کردیم. امیدواریم حالا که با آن‌ها آشنا شده‌اید،‌ دیگر با مشکل خاک دادن جاروبرقی خود مواجه نشوید. در اغلب موارد ممکن است که آب وارد جاروبرقی شما شده، اما شما متوجه نشده باشید و پس از مدتی با روشن کردن جاروبرقی احساس کنید که بوی نامطبوع و گندیدگی از جاروبرقی شما خارج می شود. بسیاری از افراد در چنین شرایطی جاروبرقی را باز کرده و قطعات داخلی آن را با سشوار خشک می کنند اما در نهایت با روشن کردن جاروبرقی با علائم نیم سوز شدن موتور مواجه می شوند. احتمال داردلوله خرطومی پارگی داشتهو یا از جاییسوراخشده است و در نتیجه نشتی مکش هوا دارد و لذا مکش جاروبرقی بوش کم شده است. اگر لوله خرطومی جاروبرقی به درستی از قسمت کوپل به جاروبرقی متصل نشده است و با به قسمت زانویی درست کوپل نشده باشد نیز میتواند باعثکاهش مکش جاروبرقی بوشگردد. بعضی از جاروبرقی‌ها کلیک روشن و خاموششان به جای خرابی یک مرتبه، به تدریج ضعیف می‌شوند و در مرحله آخر کلا از کار می‌افتند. برای پیشگیری از داغ شدن موتور و قطعات اتصالی داخلی جاروبرقی، حتما مطابق دستورالعمل نوشته شده در دفترچه راهنما دستگاه، کیسه زباله را مرتبا تمیز کنید تا از یکسره شدن جاروبرقی نیز جلوگیری کرده باشید. مستر تعمیرچی با تکیه بر سالها تجربه هرگونه مشکل جارو برقی شما را اعم از روشن نشدن، خاموش نشدن، از کار افتادن سیم جمع کن، از کار افتادن دکمه های جارو، استشمام بوی سوختگی از دستگاه، سر و صدای بلند و ناهنجار و… را برطرف می کند. جاروبرقی متشکل از اجزا و قطعات مختلف است که در این بین مهمترین آن موتور است که با داغ کردن آن که با بوی سوختگی همراه است خاموش می شود که دلایل مختلفی برای این مشکل وجود دارد. فن موتور یکی از این اجزای مهم است که وظیفه آن خنک‌سازی موتور در حین کار می‌باشد. گرمای ایجاد شده توسط موتور با کمک این فن خارج شده و در نهایت می‌توان تا مدت‌ها از جاروبرقی ال جی استفاده نمود. خرابی فن موتور یک امر شایع است که در نتیجه آن بدنه جارو برقی به سرعت داغ می‌کند. در هنگام جارو کشیدن مواظب باشید که اجسام درشت را قبلا برداشته باشید. در صورتی که آشغال اندازه بزرگی داشته باشد ممکن است که در لوله جاروبرقی گیر کند و مانع عبور سایر مواد شود. در چنین حالتی نیز فشار وارده بر موتور زیادی می‌شود که نتیجه آن داغی بدنه جارو برقی خواهد بود. این قطعه خرابی زیادی دارد و حتما باید برای تعویض برد الکترونیکی جارو برقی تست این قطعه را بلد باشید. یکی دیگر از دلایل خرابی ولوم کم وزیاد جاروبرقی، خرابی این قطعه بر اثر گذشت زمان می باشد. این قطعه معمولا از جنس پلاستیک می باشد و بر اثر استهلاک ممکن است که روزی خراب شود و این یک امر کاملا طبیعی می باشد. همچنین در اثر گذشت زمان، معمولا در اثر قطعی سیم این حالت پیش می آید و عموما با لحیم کاری مشکل برطرف می شود. 2 – شکستگی پروانه موتور میتواند دراثر خشک شدن پلاستیک پروانه یا برخورد به بدنه موتور در اثر خرابی بلبرینگ ها بوجود آید و دلیل صدای زیاد جاروبرقی شما باشد . هر یک از این موارد دارای مراحل تعمیر و عیب یابی خاص خود هستند.

پر بودن کیسه جارو؛ رایج‌ترین علت خاک دادن جارو برقی

در واقع این فیوز حرارتی برای کنترل دمای موتور طراحی شده است و هر گاه دمای موتور به میزان مشخص رسید اجازه‌ی روشن ماندن به جاروبرقی را نمی‌دهد و تا زمانی که دمای موتور کاهش نیابد و به دمای نرمال نرسد نمی توان از جاروبرقی استفاده کرد. مجموعه پیشتاز سرویس با بهره گیری از متخصصین مجرب و آموزش دیده در زمینه سرویس، خدمات و تعمیرات لوازم خانگی با بالاترین کیفیت آماده خدمت رسانی در سریع ترین زمان ممکن می باشد. سلام بله برس جاروبرقی پارس خزر هم موجود می باشد برای استعلام قیمت با کارشناسان تماس بگیرید. مهم ترین دلیل داغ شدن بیش از حد دستگاه استفاده نادرست و عدم سرویس به موقع و تعویض فیلترهای ورودی و خروجی موتور می باشد که ممکن است آسیب جدی به موتور وارد کند.
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن