ویژگی برتر ایکس بادی

  ویژگی برتر ایکس بادی ویژگی برتر ایکس بادی بر خلاف مثال های مشابه، تفکیک اجزا در جلیقه های باشگاهی اعم ا

توسط BASHARIATEMROOZ در 8 اردیبهشت 1401

 

ویژگی برتر ایکس بادی

ویژگی برتر ایکس بادی بر خلاف مثال های مشابه، تفکیک اجزا در جلیقه های باشگاهی اعم از : رابط ها، قابل انعطاف افزار، حسگر ها و سایر قسمتهای تشکیل دهنده و هم کدگذاری هر جزء حساس شماره سریالی معین هست که ارائه سرویس ها تعمیر و تعویض را به کاربران مناسب خیس می سازد. از همین رو در باشگاه xbody   بدنسازی بانوان پاسداران به خانم هایی که صرفا هدفشان از انجام تمرینات ورزشی چربی سوزی و لاغری است توصیه می شود بیشتر وقت خویش را به انجام همین تمرینات صرف کنند. همین متد مناسب به جهت کسانی است که وقت به اندازه برای ورزش نمودن ندارند و یا این که میخواهند پرسرعت به نتیجه دلخواه خود برسند. خوشبختانه ما همین نقص‌ را حل کرده ایم (جهت داده ها بیشتر ازدستگاه ems کلیک بفرمایید)و پارکینگ مخصوص باشگاه دارای گنجایش بیش از ۲۰ پارکینگ و پارکبان منحصربه‌فرد جهت صرفه جویی در وقت شما؛ آماده ارايه بهترین سرویس ها به شما می باشیم. باشگاه بدنسازی آرتمیس از جمله بهترین باشگاه های ورزشی در تهراناست. باشگاه «رکورد» در غرب تهران واقع شده که با بهترین سرویس ها ورزشی و کلیدی دستگاه های مدرن بدنسازی، در محیطی بی مثل مهیا میزبانی از عشق مندان این حرفه ورزشیه. ایکس بادی اهمیت غرض اشاعه تمرین در محل، از روش کمپین های تبلیغاتی هدفمند بازار کلان ای از مشتریان را ایجاد و ساز و به ارائه دهندگان رسمی خویش متصل می کند.

 

همگردی به شما همین قابلیت را می دهد تا تایم ها فراغت خود را برای یک برنامه گردشگری درون شهری یا برون شهری به مهربانی برنامه ریزی کنید، برای مهاجرت خود بلیط هواپیما، قطار یا این که اتوبوس تهیه کنید، هتل رزرو کنید و یک راهنمای مهاجرت کاربردی داشته باشید. از برخی بنهای تخفیف تا سی روز آن‌گاه از تنظیم می توان استفاده کرد و بعضی موعد نزدیکتری دارا هستند و مربوط به دوره آموزشی میباشند که به زودی آغاز خواهد شد. اهمیت به کار گیری از فرکانسها و زمانهای تحریک مختلف، بیش از ۹۰ درصد ماهیچههایتان فعال میشوند. همین باشگاه دارای جدیدترین دستگاه های روز بدنسازی، فراهم میزبانی از آقایونیه که به اندام خودشون دارای میدن. از این رو انجام تمرینات دارای وزنه در باشگاه بدنسازی بانوان به اینصورت نخواهد بود که آنگاه از مدت کوتاهی منجر حجیم شدن و مردانه شدن فرم بدن خانم شود بلکه همین حرکات به مرور باعث خوش فرم خیس شدن، از دست دادن چربی های اضافی و رسیدن به اندامی آیتم پسند خانم ها خواهد شد. در همین حوزه ایکس بادی اهمیت معرفی محصول تازه خود به اسم xbody go قابلیت و قابلیت تمرین درهرمکان را از مدام آسان خیس کرده است.

علاوه بر همین مربی فردی به صحیح انجام شدن تمرینات دقت کرده و در صورتی که تمرینی به صحت تمام انجام نشود، به فرد یادآوری داده و نحوه درست را به او تدریس می دهد. مانند: رویش اندام، آمادگی جسمانی، یوگا، ایروبیک، زومبا، پیلاتس، فیتنس، TRX و دیگر ورزش های هوازی قرار داده شده است. همین باشگاه ویژه خانوم هاست و از صبح تا 10 شب می تونین از امکانات این مجموعه در فن های بدنسازی، پیلاتس، یوگا و ایروبیک استفاده کنین. EMS یا تحریک الکتریکی عضلانی از قرن ها قبل به انواع متعدد مورد به کارگیری قرار می گرفته است. همین طرز مهم فرستادن پالس های الکتریکی مستقیم به ماهیچه ها سرعت عضله سازی تا 5 برابر و شتاب چربی سوزی تا 3 برابر ارتقا پیدا میکند. در تمرین سنتی ماهیچه ها امر ها را در رخ پالس های الکتریکی فرستاده شده از مغز اخذ می کنند البته در طریق ای ام اس این پالس های الکتریکی از طریق الکترودها فرستاده می شوند و در نهایت عضله‌ها دچار تنش می شوند، در واقع عضلات نمی توانند منشاء این پالس را تشخیص دهند و در هر صورت واکنش خویش را به رخ انقباض نشان می دهند.

دستگاه EMS Training که ایجاد کننده پالس های الکتریکی می باشد به وسیله الکترود به ماهیچه ها مد لحاظ متصل می شود و تعداد و شدت انقباض در ثانیه ارتقا می یابد. اشخاصی که مبتلا به بیماری های قلب و گردش خون، سرطان و صرع میباشند و یا این که مهم دستگاه تنظیم کننده ضربان قلب می باشند، نمی توانند در تمرینات (ای ام اس) کمپانی کنند. حیاتی همین تمامی حساس رعایت نکته ها بهداشتی مثل رعایت فاصلهگذاری اجتماعی، به کار گیری از ماسک و ضدعفونی کردن مداوم دستها میتوانید از ابتلا به هرگونه بیماری پیشگیری کنید. اکثری از بیماری ها نظیر کلسترول؛ کبد چرب؛ بیماری های قلبی عروقی؛ فشار خون؛ پوکی استخوان و دیابت بدلیل تعذیه نامناسب و بعضی ناچیز تحرکی بوجود می آید. از آنجا که حین همین تمرینات عضلات بخش اعظمی بایستی به طور هم‌زمان دارای یکدیگر عمل کنند، متابولیسم تن به شدت برانگیخته شده و این پروسه باعث از در میان رفتن سلولیت ها و بافتهای مشابه آن می شود. به جهت اطلاع از همین مسئله اصلی باشگاه ورزشی آیتم لحاظ تماس بگیرید. کلاس ها در این باشگاه به شکل نیمه خصوصی، خصوصی و عمومی برگزار می شود.

 

آخرین مطالب