مقاله سایت پرشین خودرو در مورد اجاره ماشین در جزیره کیش

هنگام مسافرت به کیش ، کرایه اتومبیل یک انتخاب عالی برای تفریح و راحتی استجزیره زیبای کیش یکی از مقصد های برتر

توسط BASHARIATEMROOZ در 10 آبان 1399

هنگام مسافرت به کیش ، کرایه اتومبیل یک انتخاب عالی برای تفریح و راحتی است

جزیره زیبای کیش یکی از مقصد های برتر گردشگران ایرانی و خارجی برای تعطیلات گرم و آرام است. یکی از داغ ترین گفتگوها اجاره ماشین در کیش یا اجاره ماشین در این جزیره زیبا است.

به گزارش پرشین هودرو ، زیبایی جزیره کیش جدا از جاذبه های مختلف گردشگری این جزیره کوچک ، امکانات مدرن و معاصر از جمله اجاره ماشین در کیش از ویژگی های خاص این جزیره است. مراکز خرید مختلف ، رویدادهای جالب فرهنگی و هنری ، سواحل زیبا و آرام در خلیج فارس ، تعطیلات هیجان انگیز دریا و طبیعت گردی کیش وجود دارد که تصمیم می گیرد در اولین تعطیلات خود به این جزیره زیبا سفر کنید. برنامه ریزی!


همانطور که قبلاً گفته شد ، یکی از امکانات ویژه کیش که علاوه بر راحتی بیشتر گردشگران در طول سفر ، سرگرمی جالبی است. او اتومبیلی را در کیش اجاره کرد یا اتومبیلی را در این جزیره زیبا. در نگاه اول ممکن است تفاوت زیادی بین اجاره ماشین در کیش و گرفتن تاکسی نباشد. اما اگر از تجربیات کسانی که هنگام سفر به جزیره اتومبیل کرایه کرده اند ، س askال کنید ، به این نتیجه می رسید که داشتن ماشین در کیش ایده جالبی برای چند روز است. این جزیره زیبا خواهد شد.




مزایای اجاره خودرو در کیش چیست؟

اجاره ماشین در کیش دو مزیت اصلی دارد. اولین مزیت این کار راحتی شما در این سفر است. این احساس به خصوص توسط کسانی احساس می شود که علاقه زیادی به خرید و خرید در بازار دارند. این افراد پس از ورود به راهروهای مختلف کیش ، با بسیاری از کیسه های خرید آنجا را ترک کردند! هنگام استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی به عنوان تاکسی ، آنها مجبورند کیف را به سختی به عقب و جلو ببرند یا هر وقت بخواهند برای پیاده شدن به محل زندگی خود برگردند. از طرف دیگر ، اگر تا به حال از یک شرکت اجاره اتومبیل در کیش اتومبیل اجاره کرده اید ، می توانید کیف های خرید خود را در ماشین بگذارید و با خیال راحت به مراکز خرید دیگر بروید و در وقت صرفه جویی کنید!

بنابراین اگر علاقه زیادی به پیاده روی و خرید دارید ، در کیش اتومبیل اجاره کنید و نه تنها احساس راحتی کنید ، می توانید از زمان محدود خود در طول اقامت در این جزیره زیبا بهره مند شوید.

دومین مزیت اجاره خودرو در کیش جنبه سرگرمی است. از آنجا که کیش یک منطقه آزاد است ، واردات اتومبیل های لوکس و اتومبیل های خارجی در این جزیره برخی مسائل گمرکی را ایجاد نمی کند. اجاره این مدل خودرو هم برای علاقه مندان به ماشین و هم برای موتور سیکلت می تواند بسیار سرگرم کننده باشد. البته واردات اتومبیل های آمریکایی به کیش از سال 2016 طبق قانون ممنوع است و از سال 2018 هر خودروی خارجی در کیش ممنوع است اما هنوز هم خودروهای لوکس و پیشرفته کل کیش را پر کرده اند. گردش دیگر در جزیره از دیگر تفریحات خوب کیش است. پس از استخدام اتومبیل ، می توانید به دلخواه خود رانندگی کرده و از دریاهای خلیج فارس بدون محدودیت در جاده ساحلی و هنگام رانندگی لذت ببرید. یکی دیگر از مزایای اجاره ماشین در کیش ، رانندگی بدون ترافیک و نگرانی است. به دلیل پایبندی مناسب به قوانین راهنمایی و رانندگی و حریم خصوصی جزایر ، می توانید حرکات بی دغدغه و بی حرکتی را با اعصاب راحت تجربه کنید که شاید در شهری که در آن زندگی می کنید یک رویا باشد!

نحوه اجاره ماشین در کیش

اولین قدم یافتن یک شرکت سازمان منطقه آزاد کیش معتبر و دارای مجوز است. به راحتی می توانید این شرکت ها را در فضای مجازی پیدا کنید. مرحله بعدی بررسی خدمات ارائه شده توسط موجر در کیش است. به عنوان مثال می توانید در فرودگاه کیش یا هر جای دیگر کیش اتومبیل اجاره کنید. ماشین های مختلفی در این جزیره اجاره می شوند. بنابراین اگر بودجه خوبی دارید پس نگران نباشید زیرا می توانید به دنبال اجاره ماشین ارزان در کیش باشید.

شما می توانید از بین انواع مختلف اتومبیل های سطح بالا و مورد علاقه خود در خارج از کشور ، از شاسی گرفته تا اتومبیل های لوکس گرفته تا اتومبیل های اسپرت ، انتخاب کنید. اگر به صورت گروهی به کیش سفر می کنید ، می توانید مینی بوس (با راننده یا بدون راننده) اجاره کنید. ممکن است تبلیغات کرایه اتومبیل ایرانی در کیش پیدا کنید. در واقع نه و تاکنون هیچ شرکتی خودروهای ایرانی را در کیش اجاره نکرده است. در آخر ، به یاد داشته باشید که قوانین جاده در کیش به خوبی اعمال می شود. به عنوان مثال ، شما نمی توانید بیش از پنجاه مایل در ساعت سفر کنید. این می تواند بر نوع وسیله نقلیه شما تأثیر بگذارد.

هنگامی که شرکت و اتومبیل مناسب را انتخاب کردید ، زمان سفارش آن فرا می رسد. رزرو کرایه اتومبیل در کیش با توجه به زمان سفر شما و معمولاً بصورت آنلاین ، از طریق تلفن یا شبکه های اجتماعی انجام می شود. پس از بازدید از کیش و قبل از دریافت ماشین مورد نظر خود ، قراردادی بین شما و شرکت مورد نظر منعقد می شود. و سپس ماشین در اختیار شماست. شرکت های مختلف قرارداد متفاوتی با شما دارند ، اما همه موارد زیر معمول به نظر می رسد:


• برای اجاره اتومبیل در کیش ، به مدارک زیر نیاز دارید: اصل مدرک ، اصل KTP یا KTP ، گذرنامه اصلی برای گردشگران خارجی.

• برای تضمین خودرو ، باید به شرکت اجاره اتومبیل کیش وام دهید که پس از برگشت خودرو این مبلغ را پس می دهد. مقدار آن با توجه به نوع وسیله نقلیه تعیین می شود.

• مبلغی به عنوان خلافی احتمالی ماشین پیش شرکت به ودیعه می‌گذارید که پس از تحویل دادن ماشین و درصورتی که استعلام خلاقی ماشین صفر اعلام شود، کل آن مبلغ به شما بازگردانده خواهد شد.

پینشهاد می‌کنیم برای اینکه با مشکل خاصی مواجه نشوید، پیش از عقد قرارداد از تمامی هزینه‌های مربوط به اجاره ماشین در کیش آگاهی کسب کنید. همان‌طور که گفته شد با توجه به تنوع ماشین‌های موجود، اجاره ماشین ارزان در کیش کار سخت و پیچیده‌ای نیست. در این مطلب کوتاه تلاش ما بر این بود که پس از بر شمردن مزایای اجاره ماشین در کیش ، پاسخ مناسبی به سوال چگونه در کیش ماشین کرایه کنیم، ارائه کنیم. در نهایت امیدواریم با اجاره خودرو در کیش سفر راحت و لذت‌بخشی را در این جزیره زیبا تجربه کنید.


آخرین مطالب