لینک سازی PBN چیست + آموزش ساخت بک لینک PBN

ایده PBN از اینجا آغاز شد که وبمسترها به دنبال راه اندازی مزرعههای شخصی لینک افتادند زیرا پیدا کردن یک مزرعه خ

توسط BASHARIATEMROOZ در 22 بهمن 1399

ایده PBN از اینجا آغاز شد که وبمسترها به دنبال راه اندازی مزرعههای شخصی لینک افتادند زیرا پیدا کردن یک مزرعه خالی و مرتبط کار دشواری شده بود. حتما در انجام فرآیند سئو سایت خود به اصطلاح خرید بکلینک برخورد کرده اید، از آنجایی که تمام افراد و شرکت ها برای بالا بردن جایگاه سایت خود و افزایش بازدید کننده در رقابت هستند سئو و خرید بک لینک به یکی از دغدغه های روزانه آن ها تبدیل شده است. شبکه وبلاگ خصوصی (PBN) ، شبکه ای از وب سایت های معتبر است که برای ایجاد لینک به وب سایت (های) اصلی (سایتی که از طریق آن کسب درآمد می کنید) به منظور کسب رتبه بالاتر در موتور جستجوی گوگل استفاده می شود. نباید تعداد لینکهای خروجی آن سایت بسیار زیاد باشد ٬این بک لینک ها نباید از سایتهای اسپم بیایند٬ نباید از سایتی با اعتبار بسیار پایین که شبیه اسپم است بیاید٬ نباید سایت لینک دهنده با سایت شما از نظر ارتباط موضوعی خیلی غریبه باشد و فاکتورهای دیگری که مهمترین آنها موارد ذکر شده بود. اگر سئوی داخلی و سئوی خارجی را با هم مقایسه کنیم، در برخی از موارد تاثیر سئوی خارجی بسیار بیشتر از سئوی داخلی است.

امروزه بسیاری از وب سایت ها هستند که با هزینه های بسیار بالا برای وب سایت شما بک لینک می زنند. بک لینک به خصوص برای SEO بسیار ارزشمند است. شما میتوانید در این وب سایت خبری آمریکایی ، ساخت لینک رایگان خود را انجام دهید . چگونه می توان محتوای رایگان به دست آورد! همواره شما برای ساخت محتوای ارزشمند و سئو شده نیاز دارید یک کلیدواژه مرکزی داشته باشید تا محتوایتان را حول آن بسازید. معمولا حداقل به برخی مهارتهای مربوط به طراحات یا توسعه دهندگان وب احتیاج دارید. معمولا شما زمانیکه به دنبال نکته یا موضوع خاصی هستید با یک مقاله آموزشی در حوزه سئو مواجه میشوید که اطلاعات دقیق ولی محدودی را در همان زمینه به شما عرضه میکند. معروفیت این افراد تنها در شبکه های اجتماعی است، و معمولا دارای طرفداران بسیاری هستند. شما می توانید بخشی از محتوای وب سایت خود را در شبکه های اجتماعی منتشر کنید، و پس از آن لینک محتوا را که در وب سایت شما قرار دارد را در اختیار مخاطبان قرار دهید. بنابراین شما باید لینکها را گاهی اوقات مخلوط کنید ، حتی از انواع دیگر لینکها یا PBN ها برای اشاره لینک به صفحات دیگر سایت اصلی خود استفاده کنید .

فاکتورهای زیادی در سئو سایت شما تاثیرگذارند، از کلمات بکار رفته در متن و محتوا تا لینکهای ورودی به سایت شما از سایتهای دیگر، گاهی اوقات حصول اطمینان از ساختار مناسب سایت شما برای موتورهای جستجو را سئو مینامیم. هرچه لینکهای با کیفیت و نظراتی مثبت بیشتری در سایت شما ثبت شود احتمال اینکه گوگل سایت شما را در رتبهبندی بالاتری در نتایج جستجو قرار دهد بیشتر است. بطوریکه در چند سال اخیر سیاستهای گوگل با انتظارات بازدیدکنندگان از سایتها همسو شده است. ممکن است در یک حوزه بتوان در 3 ماه موفقیت های مهمی کسب کرد ولی در حوزه دیگری بیش از یک سال زمان لازم باشد. موتور های جستجو که مهم ترین آنها گوگل می باشد، بک لینک ها را به عنوان مهر تاییدی از جانب سایت های دیگر برای اعتبار سایت شما می شناسند و وجود این بک لینک ها می تواند به معنی یک رای مثبت برای بالاتر رفتن رتبه ی شما باشد. با این وجود ، دانستن میانگین لینک دهی دامنه های root به شما امکان را می دهد که ROI مورد هدف یک کلمه کلیدی را پیش بینی کنید. برای جلوگیری از این اتفاق پیشنهاد میکنیم پس از آنکه آشنایی اولیه با مفاهیم سئو کسب کردید به سراغ منابع جامع یا کتاب های آموزش سئو باشید.

اگر دوست دارید بدانید تاثیر رفتار کاربران بر سئو چیست پیشنهاد میکنیم مقاله RankBrain چیست را مطالعه کنید. برای اطلاعات بیشتر پیشنهاد میکنیم به بخش آموزش سئو در سایت مراجعه نمایید. یکی از بخش های دیگر در استراتژی های سئوی خارجی، گرفتن بک لینک های قوی است. بخش تحقیق کلمات کلیدی مناسب مهم ترین قسمت این ساخت محتوا برای وب است. اینفلوئنسرها کسانی هستند که با تولید محتوا در شبکه های اجتماعی تبدیل به یک سلبریتی شده اند. همانطور که می دانید ویدئو مارکتینگ یکی از موثر ترین روش های جذب مخاطب است. تکنیک ها و روش های زیادی برای کسب جایگاه بهتر در نتایج گوگل وجود دارد که هر کدام میتوانند تاثیر مثبتی در این فرآیند داشته باشند. کتاب های اینترنتی بسیاری هستند که مفاهیم اولیه و عمومی سئو را به شما آموزش میدهند. را میتوان بخشی از فرآیند بازاریابی محتوا دانست. البته میتوان خدمات سئو را در دسته بندی های مختلفی شامل بهینه سازی سایت، بازاریابی محتوا، لینک سازی و … قدم اول آنالیز دقیق سایت و تصمیم گیری در مورد خدمات مورد نیاز است که بر همین اساس میتوان تخمین درستی از قیمت ارائه نمود. به عنوان مثال فرض کنید افراد زیادی با لینک خارجی وارد وب سایت شما می شوند، برای اینکه بتوانید مدت زمان حضور آن ها را در وب سایت افزایش دهید نیاز است تا لینک های داخلی را کاملا بهینه کنید.

اگر این کار را نکنید ، نوشتن توصیف برای وب سایت های دیگر ممکن است یک رویکرد جذاب تر باشد. این کتاب ها به شما کمک میکنند که خیلی سریع با اصطلاحات رایج این حوزه آشنا شوید و مسیر صحیح برای شروع سئو را بیاموزید. الگوریتم های جدید گوگل به ویژه الگوریتم RankBrain تلاش میکنند تا رفتار کاربران هنگام جستجو را آنالیز کرده و متناسب با همان رتبه بندی نتایج را بهینه کنند. اکثر کاربران اینترنتی صفحات مورد نظر خود را از موتورهای جستجوی اصلی مانند گوگل، بینگ و یاهو پیدا میکنند. آکادمی وبسیما با طراحی دوره جامع سئو این فرصت را برای شما عزیزان فراهم کرده است که فرآیند یادگیری را در کمترین زمان ممکن و به صورت کاملا حرفه ای به پایان برسانید. آکادمی وبسیما با برگزار دوره های حضوری در زمینه دوره آموزش سئو، آموزش گوگل وبسمتر و آموزش سئو کلاه خاکستری به شما کمک میکند که مجموعه ای ارزشمند از دانش و تجربه را در زمانی کوتاه کسب کرده و جایگاه خود را در نتایج جستجو بهبود دهید.

روش های کلاه سیاه تلاش می کنند سیاست های گوگل را نادیده بگیرند اما در روش های کلاه سفید بدون زیر پا گذاشتن این قوانین می توان به موفقیت دست پیدا کرد. اما لازم می دانیم توضیحات بیشتری در این خصوص ارائه دهیم تا بیشتر با این متد آشنا شوید. پس از مطالعه کتاب شما آشنایی اولیه با مفاهیم را کسب میکنید ولی برای استفاده از آنها بهتر است که برای هرکدام وقت بیشتری گذاشته و مقالات تخصصی یا ویدئوهای آموزشی مرتبط با آن موضوع را بررسی کنید. سئو یک محصول نیست بلکه مجموعه ای از خدمات تخصصی است در نتیجه نمیتوان قیمت مشخصی برای همه سایت ها در نظر گرفت. شما میتوانید با شرکت در دوره های تخصصی آموزش سئو در زمانی کوتاه دانش خود را تکمیل کرده و تکنیک های کاربردی زیادی را بیاموزید. هیچ تضمینی برای تعیین دقیق رتبه شما در بازه زمانی مشخص وجود ندارد چرا که اطلاعاتی از آپدیت های بعدی گوگل و میزان فعالیت رقبا در دست نیست. با وجود اینکه الگوریتم های گوگل همیشه در حال تغییر هستند، جامعه سئو در مجموع اتفاق نظر دارند که رپورتاژ آگهی با ایجاد سه لینک به سایت شما اعتبار دامنه را افزایش می دهد و به این ترتیب به بهبود نتایج جستجو کمک می کند و با داشتن محتوایی مناسب، اعتماد مخاطبان به شما را بیشتر می کند.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن