قانون جذب امیر شریفی را بشناسید!

تلاش جهت کسب خواسته ها و دستیابی به آنها قطعا یکی از ضروری ترین مسائل زندگی است که افراد باید در طول روز این ک

توسط BASHARIATEMROOZ در 16 بهمن 1399

تلاش جهت کسب خواسته ها و دستیابی به آنها قطعا یکی از ضروری ترین مسائل زندگی است که افراد باید در طول روز این کار مهم را انجام دهند. بدون شک عدم تلاش و انفعال موفقیتی را نصیب کسی نخواهد کرد، اما در راستای این تلاش و تکاپو راه حل های متفاوت بسیاری وجود دارد که به افراد کمک می کند تا سریع تر به خواسته ها و آرزوهای خود دست پیدا کنند.


یکی از بهترین و در عین حال واقعی ترین راهکارهای موثر در این زمینه استفاده از قانون جذب امیر شریفی است. این قانون به ما می آموزد چگونه با جذب اتفاقات خوب در زندگی به پیشرفت و موفقیت دست پیدا کنیم.


در این مقاله می خواهیم شما را با قانون جذب امیر شریفی یکی از بهترین و موفق ترین کارآفرینان فضای مجازی و مربی آموزش قانون جذب آشنا کنیم و در مورد نحوه استفاده از آن اطلاعات مفیدی را در اختیار شما قرار دهیم. بنابراین جهت دریافت پاسخ سوالات خود با ما همراه باشید.


قانون جذب امیر شریفی چیست؟


امیر شریفی یکی از افرادی است که با استفاده از قانون جذب به موفقیت های بسیاری دست پیدا کرده است و امروزه مدیر سایت های بسیاری در این زمینه است و آموزش های تخصصی و حرفه ای را در مورد این قانون و نحوه استفاده از آن منتشر می کند.


 اگر شما این فرد را از نزدیک یا در ویدیوهایی که منتشر می کند، دیده باشید، به قدرت قانون جذب امیر شریفی پی می برید. این فرد بسیار پرانرژی امروزه به عنوان یکی از اساتید این قانون سعی در ترویج آن دارد. امیر شریفی با وجود زندگی سخت و طاقت فرسایی که داشته است، از طریق قانون جذب عشق و ثروت به تمامی مشکلات خود پایان داده و اکنون به عنوان یکی از موفق ترین و جوان ترین کارآفرینان ایران به فعالیت مشغول است.


قانون جذب امیر شریفی چه قوانینی دارد؟


قانون جذب دارای یک سری قوانین ساده و در عین حال کاربردی است که با اندکی تمرین و ممارست هر فردی را به خواسته ها و آرزوهایش می رساند. در زیر قوانین مهم و کاربردی قانون جذب امیر شریفی را مورد بررسی قرار می دهیم.


هدف را مشخص کنید و با عشق بخواهید.


قانون جذب قانون خواستن ها است. به گفته امیر شریفی وقتی چیزی را می خواهید بدون تفکر در رابطه با اینکه آیا امکان انجام آن را دارید یا خیر دست به کار شوید. هرگز در مورد کاری که به یادگیری یا انجام آن علاقه دارید فکر نکنید بلکه دست به اقدام بزنید.


این همان تلاشی است که هر فردی باید در زندگی خود جهت دستیابی به آرزوها و خواسته هایش انجام دهد. تفکر در مورد اینکه امکان انجام کاری را دارید یا خیر ممکن است شما را از انجام آن پشیمان کند. بنابراین اولین قانون جذب امیر شریفی خواستن با میل و اشتیاق است.


پاکسازی ذهن از افکار منفی


قانون جذب با تفکر ذهنی هر فردی در ارتباط است. در واقع این قدرت ذهن است که سبب می شود اتفاقات خوب یا بد رقم بخورد. زمانی که چیزی را می خواهید، روح شما با روح جهان ادغام می شود و شما را در راستای دستیابی به آن هدف پیش می برد.


بنابراین اولین تمرینی که باید جهت پرورش ذهن خود انجام دهید، پالایش و پاکسازی آن از افکار منفی و مضر است. هر چقدر افکار مثبت را در ذهن خود بگنجانید، این ارتعاش به سمت کائنات فرستاده می شود و این امر شما را در مدت زمان بسیار کمی به خواسته ها و اهداف خود می رساند. این اصل قانون جذب کائنات است.


تقویت ایمان به پروردگار


امیر شریفی در قانون جذب خود معتقد است که هیچ برگی به اذن پروردگار نمی افتد و همه چیز این جهان هستی بر پایه نظم و قدرت لایزال الهی استوار است. بنابراین این اصل یکی از مهمترین قوانینی است که افراد باید در زمان استفاده از این قانون مد نظر داشته باشند.



خداوند مهربان این جهان را با نظم آفریده است و هر درخواست و خواسته ای باید بر اساس این نظم پیش رود. قانون جذب امیر شریفی به شما می آموزد چگونه نظم جهان را بدانید و در راستای آن حرکت کنید تا به خواسته های خود برسید.


به عبارتی دیگر اگر به خدا و نظم این جهان هستی که آفریده خداوند است، ایمان داشته باشید و همسو با آن پیش بروید، دیگر هیچ مانعی در سر راه شما به وجود نمی آید و به طور معجزه آسایی تمامی موانع از بین می روند تا شما را به خواسته و هدف شما برسانند. در واقع بهترین منبع جهت یادگیری این قانون کتاب قرآن و بهره گیری از سخنان ائمه اطهار است.


افزایش اعتماد به نفس و باورها


باور به هر چیزی سبب جذب آن می شود. اگر شما باور داشته باشید که فردی بدشانس هستید، مطمئن باشید که در زندگی خود بارها با این مشکل مواجه خواهید شد. روش های جذب به چیزی همان افکاری است که در مورد آن در ذهن خود داریم. این باورها هستند که مسیر زندگی را مشخص می کنند.


 جهت جذب افکار مثبت تنها کافی است که باورهای مهم و مفید را در خود پرورش دهیم و همواره با تمرین آنها را به عنوان ملکه ذهن خود جایگزین افکار منفی و ناکارآمد کنیم. همچنین باور به خود و استعداد هایتان سبب افزایش اعتماد به نفس شما می شود.


آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن