عملکرد پیستون خودرو

پیستون خیر تنها در معرض نیروهای عمودی در هنگام احتراق قرار می گیرد ، بلکه نیروهای جانبی ناشی از تغییر‌و تحول م

توسط BASHARIATEMROOZ در 8 بهمن 1400
پیستون خیر تنها در معرض نیروهای عمودی در هنگام احتراق قرار می گیرد ، بلکه نیروهای جانبی ناشی از تغییر‌و تحول مداوم زاویه میله اتصال هم در آن اثرگذار است. آلیاژهای آلومینیم-منیزیم-سیلیسم مجموعه ۶۰۰۰ بیشترین سهم اکستروژن در بازار را دارند؛ و در بخش اعظم کشورها به جهت تولید استعمال میشوند. به جهت افزایش قدرت و کشش، از تعدادی سیلندر و پیستون در ماشین استفاده می شود. موتور پیستون شعاعی هیدرولیکی از زیر شاخه های هیدروموتور ها و موتور های هیدرولیکی می باشند.این جور موتور های هیدرولیکی می توانند اقتدار بالایی را در سیستم هیدرولیکی ساخت کنند.و شامل برند رکسروت می باشند که به وسیله کمپانی رکسان پارسیان قابل تامین است. علاوه بر این ، اکثری از موتورها پیستون را اساسی استفاده از روغن اسپری شده در نصیب زیر خنک می کنند. میزان های متفاوت یک پیستون مثال وار در رخ تحت داده شده است. این کاربر استوانهای صورت که قسمت بالایی آن به جهت موتورهای گوناگون می تواند تخت، محدب یا این که مقعر باشد، به وسیله رینگ پیستون در محوطه داخلی سیلندر آب بندی میشوند. خرابی رینگ : فرسایش مهره رینگ، سرریز شدن سوخت، صاف شدن حلقه و مشکلات موجود در مونتاژ نخستین مواردی هستند که باعث آسیب دیدن رینگ میشود. به ادله این نیروهای جانبی ، پیستون نیاز به سطح ها صاف داراست تا به دیواره سیلندر رسد و پیستون را عمودی نگه دارد. برای نگهداری همین فاصله ، پیستون باید دقیقاً ماشین کاری شود و آلیاژی که از آن ساخته شده می باشد دقیقاً مشخص می شود تا انبساط حرارتی را در حیث بگیرد. ۲- آن گاه از رسانیدن بیلت به دمای مورد حیث آن را توسط لودر به داخل رام رانده و بیلت را به وسیله دوده یا این که چربی منحصر به فرد چرب می نمایند تا از چسبیدن بیلت به قالب پرهیز شود ونیز نقش روانکننده را ایفا میکند. بسته به مدل آلیاژ و شیوه مورد لحاظ اکستروژن می تواند به شکل سرد و گرم انجام شود. دو گونه دامن وجود دارد. دو حلقه بالایی حلقه های فشاری نامیده می شوند و نقش حساس آن ها پرهیز از نفوذ گازها به فاصله ریز بین پیستون و دیواره سیلندر است. موتورهای تولیدی مدرن اصطکاک دربین پیستون و دیواره سیلندر را دارای استعمال از روکش های پیستون اندک اصطکاک ، بیشتر کمتر می دهند. همین پیستون ها عمدتا در خودروهای سواری و سبک استفاده می گردد . پیستونهای چدنی مقاومت و وزن بالایی دارند، این محصول از پیستون در موتورهای دیزلی استعمال میشود. درصورتیکه شما همین نوشته آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد پیستون تقویتی tu5 لطفا از تارنما ما دیدن کنید.
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن