شرایط نوشتن مقالات علمی isi برای مجلات خارجی

انتشار مقاله isi علاوه بر اینکه یک اقدام علمی و فرهنگی است، به تقویت رزومه حرفه ای و آموزشی افراد نیز کمک بسیا

توسط BASHARIATEMROOZ در 12 دی 1399

انتشار مقاله isi علاوه بر اینکه یک اقدام علمی و فرهنگی است، به تقویت رزومه حرفه ای و آموزشی افراد نیز کمک بسیاری می کند. سفارش نوشتن مقاله isi یک اقدام پژوهشی بسیار مثبت  هم محسوب می شود. در سالهای اخیر ، نوشتن و چاپ مقاله isi محبوبیت زیادی کسب کرده و رقابت برای انتشار مقالات در مجلات تخصصی افزایش یافته است. افراد به دلایل زیادی ممکن است به دلایل منطقی خود تمایل به نوشتن مقاله و نگارش مقاله isi داشته باشند. برخی از افراد به دلیل تمایل به نوشتن و چاپ مقاله ممکن است از امتیازات تحقیقاتی برخوردار باشند ، اما برخی دیگر به دلیل علاقه به تحقیق مقاله می نویسند. با این حال ، آنها دلایل مختلفی برای انجام این کار دارند.


چاپ مقاله isi در ژورنال های خارجی


ارائه تحقیقات در قالب کتاب و متون علمی و تخصصی در گذشته معمول بوده است ، اما امروزه مجلات علمی به عنوان مرجع استنادی رسمی در سراسر جهان شناخته می شوند و بسیار محبوب هستند. مقالات علمی که در حین تحقیق جمع آوری می شوند به عنوان یک سند رسمی و مرجع استنادی در مجلات معتبر ثبت می شوند و در دسترس همه افراد است.


مقاله ISI انواع مختلفی دارند که مشهورترین آنها مقالات علمی پژوهشی است. هزینه نوشتن مقاله ISI تحقیق نسبت به سایر مجلات دشوارتر و بیشتر است. بنابراین از این نوع مقاله در مصاحبه های شغلی برای شروع برنامه دکترا یا دفاع از پایان نامه استفاده می شود. بهترین کار تحقیقاتی تقویت رزومه و چاپ مقاله  ISI است.


نگارش مقاله  ISIبرای مجلات تخصصی و معتبر


شما بسیاری از مجلات را می شناسید که تخصصشان تبلیغ مقالات معتبر است. این ژورنال ها از نظر سطح کیفیت تفاوت های زیادی دارند و شما باید بر اساس سطح کیفی مقاله خود تصمیم بگیرید که می خواهید مقاله شما در کدام ژورنال چاپ و منتشر شود. برخی از ژورنال ها از کیفیت بالایی برخوردار هستند و از ضریب تأثیر برخوردار هستند و برخی از ژورنال ها هیچگونه ضریب تاثیری ندارند و انتشار مقالات در ژورنال هایی با ضریب تأثیر تأثیر بیشتری نسبت به سایر مجلات تخصصی دارد.


شرایط انتشار مقالات در مجلات ISI


نوشتن مقاله isi تضمینی برای مجلات JCR دارای شرایط دشوار و روند داوری طولانی است. بیشتر این مجلات نکات تخصصی و مهمی هستند که باید در ارسال به این مجلات رعایت شوند:




  1. اصول استاندارد برای نوشتن مقالات ISI باید رعایت شود.


 



  1. مناطقی که پذیرفته می شوند در سایت ژورنال معرفی می شوند ، بنابراین انتخاب مجله باید به گونه ای باشد که موضوع مقاله به دامنه مجله مرتبط باشد.

  2. همچنین ، مقالاتی که در گذشته مانند آنها منتشر شده باشد ، قطعاً رد می شوند. بنابراین ، مقاله باید دارای محتوای قوی و به روز باشد.


4- هر ژورنال قالب خاص خود را دارد که برای راهنمایی در سایت ژورنال قرار داده شده است ، تمام نکات مورد نیاز باید قبل از ارسال مقاله انجام شود و سپس اقدام شود.


و ... که قبلاً در مقاله ای به طور کامل درباره نحوه نوشتن مقاله برای مجله ISI توضیح داده شده است.


خدماتی که موسسه پروژه دونی می تواند در این زمینه ارائه دهد ابتدا شما را در زمینه نگارش مقاله ISI راهنمایی می کند تا بتوانید مقاله ای با محتوای قوی و با کیفیت بالا بنویسید. سپس مقاله خود را به صورت تخصصی ترجمه کنید و سپس مجلات مرتبط JCR را معرفی و انتخاب کنید. مقاله isi شما را در قالب مجله قرار داده و در آخر آن را به مجله ارسال می کند.


 


آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن