شارژ مودم ایرانسل | خرید بسته اینترنت ثابت ایرانسل

سلام اقای کارتی یه سوال داشتم خدمتتون امیدوارم جواب بدهیدمن یه سیم کارت ایرانسل استفاده میکنم بعد اگر کسی برا

توسط BASHARIATEMROOZ در 2 بهمن 1399

سلام اقای کارتی یه سوال داشتم خدمتتون امیدوارم جواب بدهیدمن یه سیم کارت ایرانسل استفاده میکنم بعد اگر کسی برام اس ام اس بصورت فارسی بدهد اس ام اس را بصورت؟ در هر دو مودم GP 2101 plus و GP 2101 برای استفاده باید از سیم کارت کمک گرفت و هر دو نیز برای اینترنت TD-LTE عرضه شدند. رضایت کافی داشته اند و این سامانه را به کسانی که به دنبال کد تخفیف خرید سیم کارت ایرانسل هستند توصیه می کنند و آن را به سایر کاربران، پیشنهاد داده اند . از طریق نسخه سامانه مای ایرانسل و اپلیکیشن این سامانه (سامانه ایرانسل من سامانه بسیار جامع و کاملی محسوب میشود و با استفاده از آن میتوانید تمام امور مرتبط با مدیریت سرویسهای خود، اطلاع از شارژ باقیمانده، ارتباط با پشتیبانی و سایر موارد را بهراحتی انجام دهید). برای استفاده از کد رایگان اینترنت ایرانسل مودم و سایر خدمات این مجموعه می توانید از طریق تخفیف هات اقدام نمائید. چطور از کد تخفیف ایرانسل استفاده کنم؟ شبکه اینترنت ایرانسل در آن زمان برای اولین بار در ایران، نسل ۲/۷۵ (EDGE) را با قابلیت استفاده از «اینترنت همراه» در اختیار مشترکان خود قرار دهد.در راستای گسترش سهم بازار و توسعه محصولات و خدمات، اینترنت ایرانسل با دریافت پروانه ارائه سرویس اینترنت رایگان و ثابت (WiMAX) در تاریخ ۱۰ اسفند ۱۳۸۷، سرویس وایمکس را برای اولین بار در ایران ارائه داد.ایرانسل همچنین موفق شد در تاریخ ۴ شهریور ۱۳۹۴، «پروانه سراسری انتقال داده مبتنی بر فناوری بیسیم ثابت بدون محدودیت در فناوری» را نیز برای نخستین بار در ایران کسب کند که در پی آن محدودیت جغرافیایی و تکنولوژیک پروانه وایمکس برطرف شد.

شبکه irancell، در سال 1385 به طور رسمی فعالیت خود را در شهرهایی همچون تهران، مشهد و تبریز آغاز کرد و در کمترین زمان ممکن، با کمک متخصصین مجرب موفق شد خدماتش را با کیفیت مناسب در سراسر کشور در اختیار مشتریان خود قرار دهد. در ضمن این اپلیکیشن ویژگیهایی دیگری همچون مشاهده ریزمصرف مشترک و امکان مشاهده شارژهای رزرو و فعالسازی شارژهای زمان را نیز در اختیار کاربران خود قرار داده است. با استفاده از این اپلیکیشن میتوانید از خدماتی همچون مشاهده مشخصات سرویس، تمدید سرویس یا خرید حجم اضافه بهرهمند شوید. میتوانید کاربران مد نظر خود را به عنوان زیرشاخه به حساب اصلی خود اضافه کنید و از این طریق به آنها امکان استفاده از حساب چندکاربره را بدهید. سامانه مدیریت اینترنت مشتریان شرکت مخابرات ایران، از خدمات این سامانه میتوان به ثبتنام، شارژ سریع، خرید سرویس، تغییر سرویس، خرید ترافیک اضافه و خرید ترافیک مدتدار اشاره کرد. همچنین با عضویت در خبرنامه سایت می توانید به سرعت از کد تخفیف این سامانه مطلع شوید. کاربران می توانند از پیشنهاد های جذاب وشگفت انگیز این اپراتور تلفن همراه که شامل اینترنت همراه، شارژ رایگان و بسته رایگان می شود با وارد کردن کد های ایرانسل در وب سایت تخفیف هات بهره مند بشوند.

بین گزینه های موجود این بهترین انتخاب هست چون ایرانسل تعرفه ها و بسته های اینترنتی خوب و ارزونی رو ارایه میکنه. نیز در تخفیف هات موجود است. برای شارژ سرویس اینترنت TD LTE ارائهشده توسط این شرکتها نیز به روش زیر عمل کنید. لازم به ذکر است با کد رایگان اینترنت ایرانسل، می توانید اینترنت رایگان دریافت کنید. از میان شرکتهای ارائهکننده اینترنت ADSL، شرکت آسیاتک در زمینه TD LTE نیز فعالیت میکند و برای شارژ این سرویس اینترنت نیز باید به همان روشی که قبلاً ذکر کردهایم، عمل کنید. درصورتیکه از اینترنت ADSL شرکت صبانت استفاده میکنید نیازی به واردکردن شناسه نیست. در ضمن میتوانید برای تمدید سرویس فعلی خود نیز از این اپلیکیشن استفاده کنید. اپلیکیشن همراه من یکی دیگر از روش هایی است که شما از طریق آن می توانید میزان شارژ اینترنت باقی مانده خود را مشاهده کنید. شاید شما به تازگی از یکی از اپراتورهای ایرانسل، همراه اول و ایرانسل استفاده می کنید و نحوه استعلام مانده بسته اینترنت را نمی دانید، اگر اینطور است پیشنهاد می کنیم بسته به اپراتور خود از ۱۲ روش استعلام مانده بسته اینترنت همراه اول ، ایرانسل و رایتل که در ادامه توضیح خواهیم داد استفاده کنید، امیدواریم برای شما این مطلب کاربردی باشد.

فروشگاه تکنیک رایانه: برای تمدید اینترنت ADSL صبانت از طریق این فروشگاه پس از مشخص کردن پهنای باند، مدتزمان و حجم سرویس، سرویس موردنظر خود را به سبد خرید اضافه کنید. اپلیکیشن شبدیز ( اپلیکیشن این شرکت از امکان تمدید سرویس، تغییر سرویس، خرید حجم اضافه و ترافیکهای ویژه برخوردار است). در واقع همیشه آنلاین بودن و دسترسی به اینترنت باعث سرعت گرفتن بسیاری از کارهای شده و زمان کمتری اتلاف می شود. این روزها با وجود گوشی های هوشمند انجام بسیاری از کارهای روزمره ما به اینترنت گره خوره است. • ابتدا وارد صفحه کد های ایرانسل در تخفیف هات میشویم و بر روی یکی از آن کدها کلیک میکنیم. به دلیل اینکه اکثر افراد از اینترنت ADSL استفاده میکنند، ابتدا شما را با روشهای مختلف شارژ اینترنت ADSL شرکتهای مختلف آشنا میکنیم. برای شارژ مودم همراه اول به فروشگاه همراه من مراجعه کنید و با انتخاب گزینه خرید بسته، پس از انتخاب بسته مورد نظر را انتخاب و وارد کردن شماره سیمکارت مودم، برای مودم بسته بخرید.

آخرین مطالب