راهنمای خرید مودم - خرید مودم ارزان و باکیفیت - حراجی روز

سرعت TD-LTE بسیار بالاتر از نسلهای قبلی است و برای شرکتها و سازمانها نیز مناسب میباشد. این مناطق به سرعت در حا

توسط BASHARIATEMROOZ در 24 آذر 1399

سرعت TD-LTE بسیار بالاتر از نسلهای قبلی است و برای شرکتها و سازمانها نیز مناسب میباشد. این مناطق به سرعت در حال گسترده شدن هستند و در صورتی که منطقه شما تحت پوشش TD-LTE نباشد شما نمیتوانید از این سرویس استفاده کنید اما میتوانید مودم 4G را خریداری کرده و بعد از اینکه منطقه شما نیز تحت پوشش قرار گرفت، مودم خود را با TD-LTE تعویض کنید. در صورتی که سیم کارت اولی هستید و می خواهید سیم کارت اعتباری ایرانسل خریداری نمایید، می توانید به وسیله سایت تخفیف پلاس با کلیک روی مشاهده تخفیف، کد تخفیف خود را دریافت نمایید و بدون هزینه سیم کارت اعتباری مورد نظر خود را خریداری کنید. مودمهای TD-LTE نسبت به مودمهای 4G ارزانتر هستند ولی بستههای اینترنتی آنها گرانتر از 4G است و اغلب حجم این بستهها زیاد است و امکان خرید حجم کم اینترنت برای شما وجود ندارد، اما در مودمهای 4G میتوانید بستههایی با حجم کم نیز خریداری نمایید. دلیل اصلی افزایش حجم و وزن این مودم به باتری بسار حجیم 5200 میلی آمپر ساعتی دستگاه مرتبط است که در مقایسه با باتری E5336 نزدیک به 3700 میلی آمپر ساعت ظرفیت بیشتری دارد.

ابعاد این مدل 12.8×57.1×93.5 میلیمتر است که در مقایسه با مدل E5336 از عرض و ضخامت کمتر و طول نسبتا بیشتری برخوردار است. اپراتور ایرانسل کمتر از یک ساله که سرویس TD-LTE رو عرضه کرده که برای استفاده از این سرویس باید مودمهای مخصوص TD-LTE داشته باشید. این نسل از اینترنت بر خلاف 4G مجزا از موبایل است و به سیمکارت تلفن همراه نیاز ندارد. مودم سیم کارت خور FDM60 با پشتیبانی از جدیدترین نسل شبکه LTE CAT6 میتواند با سرعت بالایی بالغ بر ۳۰۰Mbps را در اختیار کاربران خود قرار دهد. برای پاسخ به ای سوال بهتر است که شما را را با فناوری TD-LTE و مناطق تحت پوشش td lte ایرانسل آشنا کنیم. علتش میدونید چیه آخه کسی چه میدونه شاید مثلا 6 ماه دیگه تمام تحریم ها رفع شد و ارتباط ایران با سایر کشور های پیشرفته عالی شد و یک دفعه سیل عظیمی از واردات تجهیزات حرفه ای شبکه به ایران آغاز شد حالا به نظرتون کی میاد از این مودم های زپرتی استفاده میکنه که من وقت بزارم در موردش مطلب بنویسم. لازم به ذکر است که خدمات LTE-A، حتی در صورت دور شدن از برجهای مخابراتی نیز ضعیف نخواهند شد.

مودمهای جیبی شارژی ارزان قیمت معمولا دارای باتریهای ضعیف 1000 تا 2000 و در بعضی مواقع تا 3000 میلی آمپر ساعت میباشند. مودمهای جیبی اینترنت همراه را از دکلهای BTS مخابراتی اپراتورهای تلفن همراه دریافت نموده و از طریق وای فای با سایر دستگاهها به اشتراک میگذارند. شرکت ایرانسل این بسته های اینترنت ثابت را برای مشتریان سیم کارت و مودم ثابت TD-LTE ایرانسل تهیه کرده است. این مودم برای اتصال به اینترنت TD-LTE، تنها از سیم کارت مخصوص TD-LTE که به وسیله اپراتور تلفن همراه ایرانسل تهیه و ارائه می شود پشتیبانی و استفاده می کند. از ویژگیهای این مودم صفحه نمایش تمام رنگی ، استفاده از چیپست کوآلکام امریکا در ساختار و طراحی زیبا وسبک آن و استفاده از باطری پرقدرت 2400میلی آمپر میباشد. 6- مودم ایرانسل مدل E5373 را میتوان نسخه تکمیل شده E5336 دانست. این مودم از نوع 3G با پشتیبانی از حداکثر سرعت 43.2Mbps بوده و از لحاظ ساختار و شکل ظاهری به E5336 شباهت دارد. E5730 نهتنها با ابعاد 22.5×66.3×99 میلیمتر بسیار نمونه بزرگتری نسبت به E5336 است بلکه با وزن 170 گرمی در حد یک اسمارتفون سنگین وزن ظاهر میشود.

آخرین مطالب