تراتل TWCS به لطف موقعیت پایینش اقدامات ریز و دقیق زیر دست و نوک انگشتان را میسر می سازد و انجام پذیر می کند. فورد F-150 تیونینگ شده توسط شلبی به سیستم تعلیق به روزرسانی شده با کیت لیفت BDS و ضربه گیرهای Fox 2.5 در جلو و عقب مجهز شده است. به منظور کاهش وزن، کاپوت، بال عقب و اسپویلر این خودرو از جنس فیلر کربن ساخته شده اند. پورشه 911 GT3 دارای رینگ های 20 اینچی در جلو و 21 اینچی در عقب است. به گزارش خودرونویس، قلب تپنده پورشه 911 GT3 جدید یک پیشرانه 4 لیتری شش سیلندر تخت تنفس طبیعی قرار دارد که قادر به تولید 502 اسب بخار قدرت و 469 نیوتن متر گشتاور است. از این رو نام خود را در ابعادی بزرگ در جلوپنجره نصب کرده و کاور جدید برای سپر جلو و کانال هوا روی گلگیرهای این خودرو نصب کرده است. همچنين با استفاده از اين مكانيزم، امكان استفاده از قابليتهاي كنترل و فناوريهاي پيشرفته مديريت موتور و خودرو ممكن ميگردد و در نتيجه راندمان و كارايي موتور بيشتر خواهد بود. موتور هیدروموتور پیستونی عملگرهايي که همواره هیدروموتور پیستونی محوری دوران میکنند هیدروموتور پیستونی میباشد و هنگام دوران بار چرخشی برای ایجاد گشتاور مورد نیاز موتورهای هیدرولیکی یا هیدروموتورها استفاده میشوند.عملگرها به سه نوع عملگر پره ای ، عملگر دنده ای و عملگر پیستونی تقسیم می شوند.

همچنین یک دست تایر مسابقه ای با قابلیت تردد در سطح شهر نیز به صورت آپشنال روی این رینگ ها نصب می شود که 911 GT3 با همین تایرها اقدام به تایم گیری در نوربرگ رینگ کرد. و نیز یک اتفاق دیگر هم افتاد یعنی آب از درز سرسیلندر ریخته بود روی اگزوز (کاتالیزور) و نشان می داد که عیب کم کردن آب از واشر سرسیلندر است. پس خدای ناکرده این مسائل را مد نظر داشته باشید تا اتفاق ناگواری برای شما نیافته. یک کلید انتخاب مد رانندگی در موقعیت ساعت 4 روی غربیلک فرمان نصب شده است. در صورتی که این پیشرانه با گیربکس PDK کوپل شود قادر است طی 3.2 ثانیه از حالت سکون به مرز 96 کیلومتر بر ساعت دست یابد و بیشینه سرعت قابل پیمایش آن نیز در این حالت 317 کیلومتر بر ساعت اعلام شده است. پورشه تصمیم گرفته که از پیستون های متفاوتی برای این خودرو در مقایسه با 911 اسپیدستر 2019 تولید محدود که به همین پیشرانه مجهز بوده، استفاده کند. موتور دم کناری یک موتور 16 گرم GWS است که انرژی بسیار بیشتری را تأمین می کند. در شکل بالا مجراهای A به سمت انژکتور ها سوخت را هدایت می کنند .مجرای B به سمت رگولاتور گرم کننده رفته و مجرای c مقدار سوخت اضافی از رگولاتور گرم کننده را بر می گرداند.

هیدروموتور ها دستگاه دواری می باشند که انرژی هیدروموتور پیستونی اینترموت را به انرژی مکانیکی تبدیل می کنند و در بخش اتوماسیون هیدرولیک صنایع خودرو سازی ، سیمان ، معدن و حفاری ، شیمیایی ،صنعت نظامی ، فولاد و خط های تولید ماشین آلات و دستگاه های هیدرولیک ، در سیستمهای محرک جرثقیلها و وینچ های هیدرولیک و … هیدروموتور پیستونی ، هیدروموتور پیستونی اینترموت ، هیدروموتور پیستونی محوری ، هیدروموتور ، هیدروموتور پیستونی استافا ، هیدروموتور پیستونی زد وای : یکی وسیله ی دوار میباشد که بسیار کاربرد دارد و در بخش اتوماسیون هیدرولیک صنایع خودرو سازی ، صنایع سیمان، صنایع معدن، صنایع شیمیایی، صنایع فولاد و خط های تولید ماشین آلات و دستگاه های هیدرولیک و .. کاربرد دارد. شرکت ماشین سازی مولر ایران به یمن فعالیت تخصصی و نیروهای جوان و کارآمد و حسن سابقه خود ، در طول سالیان … دیگر کاربرد این سیستم ذخیره انرژی و فشار بیش از حد سیال است که اگر این انرژی از آن گرفته نشود، سبب ایجاد صدمه و خسارت به لوله ها و یا سایر دستگاه های موجود در این سیستم می شود.

اگر پدال گاز سفت شود ، شکسته شود ، کابلِ خرابی داشته باشد یا هر اختلال دیگری داشته باشد ، مشخص است که عملکرد کاملی نخواهد داشت و هر چه قدر هم که فشار روی آن وارد شود ، ماشین گاز نمی خورد و شتاب نمی گیرد . زمانی که در حال رفتن به سر کار هستید دکمه S را فشار دهید تا سریع تر حرکت کنید. موقعیت خروجی اندازه گیری شده توسط پتانسیومتر، به طور مداوم با موقعیت خواسته شده (حالا چه توسط رادیو کنترل های آرسی یا چه توسط دستگاه های دیگر) مقایسه می شود. فراموش نکنید ماشین استوک با بهترین بنزین سوپر هم اونقدری ناک داره که ضریب IAM به 0.67 میرسه تا ناک نزنه. اگه میخوایین ماشین آفرودی داشته باشین که گاهی اوقات خواستین یه گازی تو آنرود هم باهاش بدین کلاس تراگی میتونه انتخاب مناسبی برای شما باشه… و اینکه هیتر سر نازل یا جایی نزدیک اون نیست که موقع باز کردن آسیب دیده باشه کانکشن اش؟

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد قیمت تراتل ۴۰۵ لطفا از سایت ما دیدن کنید.