خرید ردیاب خودرو - ردیاب شخص - ردیاب آهنربایی - ایران جی پی اس

سیستم موقعیت یابی جهانی GPS یک سیستم ناوبری رادیویی در سراسر جهان است که از صورت فلکی 24 ماهواره و ایستگاه های

توسط BASHARIATEMROOZ در 18 دی 1399

سیستم موقعیت یابی جهانی GPS یک سیستم ناوبری رادیویی در سراسر جهان است که از صورت فلکی 24 ماهواره و ایستگاه های زمینی آنها تشکیل شده است و در هر لحظه و هر ساعت قادر به نشان داد موقعیت هر وسیله ای است که مجهز به سیستم ردیاب باشد. نصب gps خودرو باعث می شود که ردیابی حتی در مناطق بیرون از محدوده شهری نیز میسر باشد. همچنین هنگامی که افراد مسن خانواده قصد رانندگی و تردد درون شهری و یا مسیرهای طولانی تری را به تنهایی دارند، ردیاب ماشین به شما این امکان را می دهد تا به دور از هرگونه نگرانی، موقعیت خودرو و راننده را نظاره کرده و در صورت بروز هرگونه مشکل مراتب را به نیروهای امدادی با ذکر دقیق موقعیت مکانی گزارش دهید. همچنین ، در بسیاری مواقع مشاهده شده ، که ردیاب خودرو مانند یک کالای عمومی در وب سایت هایی مانند دیجی کالا به فروش می رسد که حتی فروشنده آن شناختی از قابلیت ها و عملکرد دستگاه ندارد. درگاه سیمکارت و قابلیت اتصال به اینترنت ، سنسور شتاب سنج سه محوره و سنسورهای دماسنج و رطوبت سنج بخش دیگری از امکانات این دستگاه هستند و بازه عملکرد دستگاه کریوت بین 0 تا 95 درصد درجه رطوبت و دمای تا 50 درجه سانتیگراد است.

قطعه یا دستگاهی که بر روی خودرو نصب می شود ، بخش سخت افزاری ردیاب است. همراه آنها نقشه نصب نیز وجود دارد. همچنین به دلیل مشخص نبودن شرکت ارائه دهنده ، امکان سوء استفاده از اطلاعات شخصی شما وجود دارد. سخت افزار ردیاب خودرو علاوه بر نشان دادن موقعیت مکانی فرد، اطلاعات دقیقی از زمان و موقعیتی که فرد در آن حضور داشته و همچنین تخطی از سرعت مجاز حین رانندگی به شما ارائه می دهد. همچنین ورودی و خروجی دیجیتال سرعت و کیفیت تبادل اطلاعات را بالا برده است. متاسفانه با توجه به قیمت بالای نمونه های خارجی ، بسیاری از شرکت های داخلی با خرید سخت افزارهای چینی بی کیفیت اقدام به فروش آنها در ایران می کنند که نه تنها کیفیت دستگاه و مشخصات فنی آن بسیار ضعیف است، بلکه از حداقل امکانات و تکنولوژی های ردیابی بهره می برند. در واقع مهمترین نکته در تهیه ردیاب خودرو بعد از کیفیت سخت افزار، کیفیت و پایداری سامانه و اپلیکیشن ردیابی خودرو است.

پس از نصب هر گروه از ردیاب ها در خودروی خود، می توانید با استفاده از اپلیکیشن موبایل یا نرم افزارهای موجود که در نسخه های مختلف ویندوز و ios و android وجود دارد، با تلفن همراه یا رایانه و تبلت خود موقعیت مکانی خودرو را تحت نظر داشته باشید. در شرایطی که وسائل ارتباطی معمول مانند موبایل و تلفن و شبکه اینترنت در دسترس نیستند ، این نرم افزار بهترین وضعیت ردیابی را فراهم می کند. به این صورت که هر خودرو ، سیگنالی را از طریق ماهواره یا اینترنت به تلفن همراه یا کامپیوتر جهت نمایش ارسال می کند. ردیابهای خودرو ابتدا تنها برای خودروهای نظامی مورد استفاده قرار میگرفت. کریوت تلاش کرده بهترین قابلیت های سخت افزاری و نرم افزاری را با دانش متخصصان ایرانی طراحی و راه اندازی نماید که نه تنها با قیمت بسیار کمتری ارائه می شود ، بلکه از لحاظ فنآوری بسیار پیشرفته تر و هم تراز نمونه های تولید شده توسط شرکت های اروپایی و آمریکایی است. به خاطر اندازه ی کوچک جی پی اس خودرو، این وسیله نه تنها برای اتومبیل بلکه برای دوچرخه و یا موتورسیکلت نیز قابل استفاده می باشد.

یکی از ایمن ترین و بهترین نوع ردیاب خودرو، ردیاب هایی هستند که منبع انرژی آنها باتری داخلی می باشد. لوازم امنیتی توی بازار از تنوع بالایی برخوردارن اما این که هرکدوم چقدر کارایی دارن و میتونن به تنهایی امنیت خودروی ما رو تامین کنن مسئله ی حائز اهمیتی هست. از انواع دیگر ردیاب ها می توان به گروهی اشاره کرد که به محل قرارگیری سوکت فندک خودرو نصب می شوند و کار با این گروه نیز بسیار ساده می باشد. از مزیت این گونه ردیاب ها، دریافت انرژی و شارژ مورد نیاز از اتصال به رابط است و نیازی به شارژ دوره ای نمی باشد؛ بنابراین، کار با این گروه ردیاب به سبب نوع منبع تغذیه بسیار ساده است. زیرا ردیاب ماشین با سختافزار خوب نیاز به نگهداری زیاد و تعمیر ندارد و با یک بار نصب بر روی خودرو میتوانید تا مدت های زیاد بدون هیچ قطعی، از آن استفاده کنید.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن