حضور 4+1 فروشگاه خوشنام ، قدرتمند و معروف در فضای آنلاین

فهرست: مولودی مال کالی ناب خانگی لند پیشرو مال آبیدر استوک فروشگاه اسباب و اثاث خانگی با پشتوانه واردات مست

توسط BASHARIATEMROOZ در 22 آبان 1401
معرفی 4+1 <span class=changed>مغازه</span> <span class=changed>جدید</span> <span class=changed>لوازم</span> خانگی

فهرست:

  1. مولودی مال
  2. کالی ناب
  3. خانگی لند
  4. پیشرو مال
  5. آبیدر استوک

فروشگاه اسباب و اثاث خانگی با پشتوانه واردات مستقیم، مولودی فرآورده Moloudimall

فروشگاه اینترنتی اسباب و اثاث خانگی مجموعه مولودی جنس دارای بیش از سه ده سال کار فن ای در زمینه اسباب خانگی، یعنی از سال 1370 سرگرم به عمل و ارائه بهترین محصولات و برندهای بازار هستش، گروه مولودی محصول در زمینه فروش اسباب خانگی اهمیت اعتنا به استانداردها و نیاز مشتریان مهم بالاترین کیفیت و مناسبت ترین قیمت، کار خود را در فضای آنلاین و فروش اینترنتی شروع کرده است.

هم حالا مولودی مال مفتخر میباشد که حیاتی دقت به رضایت مشتریان و همکاران جزوء خوش اسم ترین های بازار اثاثیه خانگی کشور‌ایران باشد. در گفتگویی که اهمیت مادح مولودی مدیر ارشد این گروه داشتیم، پیام زیبای ایشان را به نسبت مشتریان این مجموعه یار آوردیم:

امید هست که مشتریان مستمر و دیرین هم دارای حضور در باشگاه مشتریان وبسایت مولودی مال، ما را مفتخر نمایند و به طور همزمان از هدایا و تخفیفات ویژه سایت اینترنتی اثاثیه خانگی مولودی فرآورده برای مشتریان کهن استعمال نمایند. آرزوی مولودی مال، کمال رضایت خریدار عزیز از خرید خود، می‌باشد.

مادح مولودی (مدیر ارشد مولودی مال)

برای مراجعه به وب سایت مولودی جنس میتوانید از آدرس زیر به کارگیری نمایید:

آدرس وبسایت رسمی مجموعه مولودی مال: https://moloudimall.com/

لوگو مولودی مال
لوگو مولودی مال

فروشگاه اینترنتی کالای ناب خانگی، کالی ناب Kalinab

فروشگاه کالی ناب در سال های گذشته به عنوان یک عدد از تامین کنندگان بازار همواره بر سر زبان‌ها بوده است، این کمپانی عمل خویش در حوزه لوازم خانگی را از سال ۲۰۱۸ اصلی واردات محصولات اساسی میزان مرغوب بودن دیجیتال شروع کرد. محصولاتی عمدتا اصلی برند های اپل، شیائومی، انکرو… سیاست این کمپانی از همان در آغاز بر این اورجینال بوده می باشد که لیاقت خرید کننده کالی ناب خرید کردن یک محصول اهمیت میزان مرغوب بودن و رضایت بخش میباشد و خیر هر کلایی با هر قیمیتی.

اهداف چهارگانه کالی ناب « فروش کالای اورجینال» – «ارسال به موقع کالا» – «برخورداری از بها رقابتی» و «خدمات پس از فروش مناسب» می‌باشد. طبیعی است زمانی که هدف شما نیز ارائه محصولات اصلی کیفیت و نیز قیمت مطلوب و رقابتی می باشد کار بسیار پیچیده و مشکلی را پیش بر روی خود کالی ناب خواهید گذاشت. ولی همین مجموعه امیدوار است که به امداد پروردگار و همت همکاران همچنان که تا به امروز در به وقوع پیوستن این دارای چیره بوده‌اند در آتی نیز جهت جلب رضایت مندی عمده مشتریانشان سعی ببیشتری رخ بدهند.

کالی ناب بی رقیب در ارزش محصولات شیائومی در بازار

در ضمن دکان کالی ناب رو در حوزه محصولات شیائومی اعم از: تلویزیون شیائومی، جاروبرقی رباتی شیائومی، مانیتور های شیائومی، اسکوتر شیائومی، تصفیه هوای شیائومی، بخار پز و محصولات خانگی خاصتا شیائومی کلیدی قیمت رقابتی و مضاعف خوب به نسبت بازار قیمت محصولات شیائومی در لحاظ گرفت.

برای مراجعه به فروشگاه کالی ناب و دیدن قیمتهای محشر محصولات شیائومی می‌توانید بر بر روی لینک و پیوند زیر کلیک نمایید:

آدرس وب تارنما فروشگاه اینترنتی کالی ناب: https://kalinab.com/

لوگو کالی ناب
لوگو مغازه کالی ناب

فروشگاه محصولات منزل و جهیزیه عروس خانگی لند Khanegiland

یک تارنما گزینه پسند برای بانوان و نوعروسان مشکل پسند، مجموعه خانگی لند از سال ۹۶ به عنوان یک بازرگانی مطمئن و به رخ حرفه‌ای در بازار بانه حضور داشته هست و از در آغاز سرمایه خود را بر تهیه و تنظیم محصولات حساس میزان مرغوب بودن بنا گذاشته است.

بهار سال ۱۴۰۰ کرکره دکان اینترنتی خانگی لند را بالا رفت. خانگی لند متولد شد تا کلیدی خدماتی گوناگون و گلچین نمودن از بهترین برندهای بازار به جای همگی چیز فروشی و فروش نامطمئن، اساسی نگاهی اهمیت و هدف رضایت مشتریان خود را از در میان تنوع کالاهای موجود در بازار بهترین ها را به زعم نظرات کارشناسان خویش انتخاب کند؛ مطمئن‌تر، اصلی کیفیت‌تر و اساسی قیمت های منصفانه را به مشتریان جانِ خود ارائه دهد. 

فروشگاه اینترنتی اسباب و اثاث خانگی اورجینال

در ارتباط مهم تارنما خانگی لند حیاتی رئیس فروش با شخصیت این گروه قدرتمند و مهم کیفیت کلام کردیم و از کیفیت محصولات و تنوع زیاد مضاعف این تارنما به نسبت بقیه سایتها فروش اینترنتی محصولات اسباب و اثاث خانگی سوال پرسیدیم، اما جواب آقای هیمن عبداله پوری زیاد جذاب و کافی بود:

در سال چهارم فعالیت خواستیم کاری بزرگ‌تر نماییم و قدمی جدید برداریم. آستین‌ها را بالا زدیم و اساسی مجموعه‌ای از بهترین مرکزها مستقیم صادرات محصولات اثاثیه خانگی و اسباب جانبی بر سر میز گفتمان نشستیم و کلیدی متخصصین همین حوزه در جهت همکاری به جهت پشتیبانی و راهنمایی خرید مشتریان به توافق رسیدیم. و ما تصمیم داریم در ادامه این مسیر، قدم‌های محکم‌تری برداریم.

آقای هیمن عبداله‌پوری مدیریت فروش مجموعه خانگی لند

مشاهده و تحلیل محصولات وب سایت خانگی لند پیشنهاد میشه، مخصوصا برای بانوان و دوستانی که به جهت تنظیم جهیزیه عروس در تکاپو هستند.

خانگی لند لوگو
لوگو فروشگاه اینترنتی خانگی لند

آدرس وب سایت خانگی لند یکی از بهترین مراجع تهیه و تنظیم و خرید کردن جهیزیه عروس از بانه: https://khanegiland.com/

پیشرومال یک وبسایت جامع از اسباب و اثاث خانگی و محصولات تکنولوژی روز عالم pishromall

سایت فروشگاه اینترنتی پیشرو مال ، از پایین مجموعه سایتهایی می باشد که تمرکز دارای آنها بر محصولات خاص و تکنولوژیک است، این فروشگاه در سال 1400 حساس فروش محصولات وب سایت آمازون در کشور‌ایران و مهم قیمت کاهش از این وبسایت بر سر زبانها افتاد.

پیشرومال به شکل جدی، عمل خویش را در راستا محصولات 'خانگی گجت و جانبی حیاتی میزان مرغوب بودن و گارانتی دار در سال 1401 شروع کرد. هدف همین گروه فروش محصولات مهم کیفیت و حساس بها های مطلوب و خدمات متمایز از دیگر وبسایت ها می باشد. گروه پیشرومال تلاش بر ارسال محصولات در سرعت بالا ترین زمانه و بالاترین خدمات را دارد.

مشاوره خرید و پشتیبانی مشتریان در کمترین روزگار ممکن را دارد. ارزش محصولات موجود در پیشرومال عملکرد شده همواره به روز باشد و میتوانید اهمیت خیال راحت تصویب توصیه نمائید.

در واقع موضوع خاصی که پیشرو محصول را در گوشه ای همین نوشته ما گنجانده حضور گسترده محصولات سایت چیره آمازون در محصولات این تارنما اینترنتی می باشد.

حتما سری به این وبسایت بزنید، احتمال دارد شما هم مثل ما محصولاتی رو اونجا پیدا نمایید که در سایر سایتها یا سرچ های اینترنتی ایرانی نتونید ببینید:

سایت پیشرومال: https://pishromall.com/

فروشگاه پیشرومال
لوگو دکان پیشرومال

یک وبسایت بینظیر برای خرید کردن لپ تاپ استوک، برند اسم آشنای آبیدر استوک Abidarstok

اما برسیم به معرفی پنجمین آیتم از لیست معرفی 1+4 مغازه برتر، فروشگاهی غیر اسباب خانگی البته حتمی برای علاقمندان به لپ تاپ و خرید کردن لپ تاپ، فروشگاه اینترنتی آبیدر استوک به تیتر تارنما فروش لپ تاپ استوک از سال ٩٧ مشغول به عمل شده است.

خرید اینترنتی لپ تاپ استوک این قابلیت و امکان را برای مشتریان فراهم می‌آورد که ارزش ها را مقایسه کنند و بتوانند مدل‌های متنوعی را بررسی کنند. نکته جالب در آیتم لپ تاپ استوک قیمت آن است. بودجه آیتم نیاز برای خرید لپ تاپ استوک تقریبا یک سوم میزان دارایی مورد نیاز برای خرید یک لپتاپ نو اهمیت مشخصاتی شبیه است.

اما آنچه فروشگاه لپ تاپ آبیدر استوک را از سایر رقبا متمایز می کند، علاوه بر قیمت منصفانه و رقابتی پشتیبانی و مشاوره عالی قبل از خرید لپ تاپ استوک می باشد. شما میتوانید قبل از خرید کردن هر لپ تاپی حساس این گروه در ارتباط باشید و محصولات این دکان رو یه نگاه بندازید.

آبیدر استوک، پشتیبانی و خرید بدون نگرانی

مسئله کلیدی در خرید کردن لپ تاپ های استوک کیفیت و اطمینان از کارکرد و سلامت بودن دستگاه است، آبیدر استوک در یک ابتکار خوب به جهت راحتی تصور مشتریان، صد رد صد قبل از ارسال لپ تاپ تصاویر و عکسهای تام دستگاه را به جهت مشتریان ارسال میکنند.

همچنین مهلت استعمال مشخصی را برای کاربران در لحاظ گرفته اند که در صورتی که در زمانه به کارگیری مشکلی متوجه دستگاه شد فارغ از هزینه دستگاه را رجوع داده و یا هزینه را به حساب خریدار واریز میکنند و یا دستگاهی سوای اختلال احتمالی برای ایشان ارسال میکنند.

یکی دیگر از خدماتی که بوسیله آبیدر استوک ارائه می‌شود، امکان تحویل حضوری لپ تاپ استوک در شهر تهران می‌باشد. مهم توجه به حجم بالای سفارشات، عملکرد کرده‌ایم تا ارسال دستگاه‌ها در اسرع انجام شود. (معمولا کاهش از ۴ روز کاری)

برای خرید کردن و یا این که تماشا جور های محشر لپ تاپ استوک حتما به آبیدر استوک سر بزنید:

خرید و ارزش لپ تاپ استوک : https://abidarstok.com/

در غایت در یک جدول میتونیم همین چهار فروشگاه رو اهمیت هم مقایسه کنیم:

در جدول پایین همت کردیم بهترین خصوصیت های هر دکان اینترنتی را در یک نگاه به شما عرضه داریم.

نام فروشگاه تنوع محصولات محصولات خاص پشتیبانی واردات مستقیم تحویل در محل پشتیبانی
مولودی مال بالا بله بله بله عالی
کالی ناب بالا بله (شیائومی) بله بله عالی
خانگی لند بالا بله (جهیزیه عروس) خیر بله عالی
پیشرو مال متوسط بله (محصولات آمازون) بله برای تهران خوب
آبیدر استوک بالا بله (مایکروسافت سرفیس) بله برای تهران عالی
جدول مقایسه خدمات 1+4 فروشگاه معرفی شده

در صورتی که شما نیز مغازه لطف میشناسید قطعا معرفی کنید.

نکات کلیدی در خرید اینترنتی

امکان خرید کردن و فروش امن از شیوه اینترنت، عاملی اهمیت برای موفقیت کسب‌وکارهای اینترنتی است. بخش اعظمی از مشتریان نسبت به همین مدل معاملات تردید دارند چون نگران‌اند که دیتاها شخصیشان توسط هکرها یا این که کلاهبرداران اینترنتی به سرقت برود. حیاتی امداد دانش روز و فناوری‌های نوین، انجام معاملات امن امکان‌پذیر می‌شود.

این فناوری‌ها به‌سرعت در حال پیشرفت‌ هستند و هر روز برای امنیت و راحتی بیشتر خرید کردن و فروش اینترنتی یک راهکار نو ابتکار اختراع می‌شود. اصلی وجودِ این، هنوز هم بخش اعظمی از صاحبان کسب‌وکار و مشتریانشان در استفاده از internet شک دارند و نگران مسائل امنیتی هستند.

نکته حیاتی که در خرید کردن اینترنتی بایستی به آن توجه کنید همین هست که خرید خویش را از یک وب سایت معتبر و خوش سوابق انجام دهید. مسلما نظرات کاربران در رابطه با ارآیه جنس و راضی بودن مشتریان را در نظر بگیرید.

به همین نکته دقت کنید که برای پیدا کردن وب سایت های معتبر در نتایج جستجو ممکن میباشد تقلبی صورت دهد تا شما را به بیراهه ببرد، پس سعی کنید سایت هایی که میشناسید را تعیین نمایید خیر لزوما تارنما هایی که در نتیجه ها ابتدایی گوگل بالا آمده اند. در اسم سایت مراقب غلط املایی یا دامنه ی آن (به عنوان مثال .net به جای .com .net) باشید و بدون شک از صدق و صحت نشانی تارنما اطمینان حاصل کنید.

حتما از سایتهای حساس ssl اعتبار خرید کنید

هرگز حیاتی استفاده از کارت اعتباری خویش از سایتی که رمزگذاری SSL (لایه سوکت های امن) را کارگزاری نکرده میباشد ، هیچ خرید آنلاین و یا این که پرداخت بانکی اینترنتی را انجام ندهید. ولی این مورد را چطور متوجه شویم؟ سایتی که اهمیت SSL رمزگذاری شده میباشد نشانی اینترنتی آن اساسی HTTPS آغاز می شود نه فقط با HTTP.

علاوه بر این نمادی از یک قفل کوچک نیز در آدرس توشه آن ظواهر می شود ، که به طور معمول در سمت چپ URL در نوار آدرس یا این که نوار شرایط تحت قرار دارااست که رده قرارگیری آن ، بستگی به جور مرورگر شما دارد. استاندارد HTTPS حالا حتی در سایت هایی که خرید کردن اینترنتی را ارائه نمی دهند هم فعال می باشد ونشانه ای از امن بودن آن تارنما دارد. این استاندارد تا جایی حیاتی می باشد که وب سایت گوگل Chrome هر برگه ی سوای رمزگذاری SSL را به تیتر “ایمن نیست” پرچم گذاری می کند.

اهمیت داشتن درگاه پرداخت

یکی از بهترین کار هایی که در سال های آخر در باطن کشور آغاز شده، تصویب و هدایت مغازه های اینترنتی است. نماد اعتماد الکترونیکی که بوسیله وزارت صنعت، معدن و تجارت کشور ایران به دکان های آنلاین دیتا می شود بهترین شیوه به جهت تشخیص و شناسایی یک وب وبسایت اعتبار از وب وبسایت های نا امن و کلاهبردار است.

تمامی مغازه های آنلاین می توانند حساس ثبت نام اینترنتی در سامانه آرم اعتماد الکترونیکی به نشانی www.enamad.ir التماس تصویب اطلاعات و اختصاص نماد اعتماد را داشته باشند. همچنین همگی فروشگاه های گزینه تایید می بایست نشانه اعتماد الکترونیکی را (که به صورت یک e آبی رنگ به ملازم یک یا این که یک‌سری نقطه طلایی رنگ است) در معرض دید بازدیدکنندگان قرار دهند.

نکته چهارم: به عبارتی طور که می دانید جعل کردن یک آیکون گرافیکی فعالیت چندان سختی نیست. در نتیجه چنانچه میخواهید از امنیت یک وب تارنما کاملا مطمئن گردید کافی هست به برگه کسب و کارهای اساسی نشانه اعتماد الکترونیکی در همین وب وبسایت مراجعه کنید و کلیدی یک جست و جوی ساده، از طبقه بندی شدن سایت مورد نظر اطمینان پیدا کنید.

درگاه بانکی را بررسی کنید

فروشگاه های آنلاین به جهت خرید های الکترونیکی از درگاه های متصل به بانک های طرف قرارداد استعمال می کنند. پس در همین در آغاز بایستی دقت داشته باشید که هرگز به فروشگاهی که به جهت انتقال مبلغ خرید کردن از شماره کارت شخصی استعمال می کند اعتماد نکنید. درگاه های بانکی کلیدی به کار گیری از پروتکل های امن SSL رابطه شما را مهم بانک گزینه لحاظ برقرار می کنند. به همین ترتیب اگر به نوار نشانی وب وبسایت بانکی که از طرز مغازه به آن متصل شده اید توجه کنید، در ابتدای آن می بایست کلمه https را تماشا کنید. در صورتی که صفحه خزانه مورد لحاظ کلیدی عبارت http است هیچ گاه دیتاها حساب بانکی خود را در آن وارد کنید.

نکته سوم: در زمان وارد نمودن داده ها کارتتان در ورقه خزانه گزینه نظر، حتی اگر همگی وضعیت دیگر نیز مثبت بودند تا جای ممکن از صفحه سوییچ های مجازی (Virtual Keyboard) استعمال کنید تا ضریب امنیتی فعالیت شما فراتر باشد. همچنین تا حد قابلیت و امکان از به اندازه نت ها و رایانه های موجود در مرکز ها عمومی نظیر مدارس و دانش کده به جهت انجام خرید کردن اینترنتی به کارگیری نکنید.

از مرورگر به روز استفاده کنید

بسیاری از اشخاص از مرورگرهای دیرین و غیراستاندارد مانند internet اکسپلورر نسخه ۶ یا این که مرورگرهای دیرین دیگر به کارگیری می‌کنند.

توجه فرمایید که درصورتیکه به سالم داده ها خویش مهم می‌دهید و دوست دارید که سایت‌های فروشگاه‌های اینترنتی را به صدق روی مرورگر خود ببینید، از آخری نسخه مرورگر مورد علاقه‌تان استفاده کنید. زیرا در اصل مرورگرها خود کلیدی مشکلات و حفره‌های امنیتی میباشند که مهم کشف آن‌ها نسخه‌ای جدید جهت پوشش همین حفره‌های امنیتی عرضه خواهد شد. پس از پایانی نسخه مرورگرتان به جهت خرید الکترونیکی استعمال کنید.

از رمز دوم پویا به کار گیری کنید

رمز پویا کارت بانکی یک عدد از اصلی‌ترین موردها امنیتی به جهت جلوگیری از کلاه‌برداری‌های اینترنتی و روش‌های متفاوت برداشت غیرمجاز از حساب‌های بانکی محسوب می‌شود. این روز‌ها کلاه‌برداری اینترنتی حساس روش‌های مختلف برداشت غیرمجاز از حساب‌های بانکی در میهن گسترده شده و بخش اعظمی از افرادی که دیتاها مقداری از روش‌های سارقان امروزی دارا هستند در گیر ضرر‌های هنگفتی شده‌اند. پلیس فتا اعلام کرده که در سال ۹۷، ۲۰ تا ۲۵ هزار پرونده برداشت غیرمجاز که بخش مهمی از آن‌ها به خاطر ناآگاهی مردمی بوده تشکیل‌شده است.

در حالت رمز ثابت شما به جهت خرید کردن اینترنتی یا این که انتقال وجه اینترنتی یک رمز دوم همیشگی دارید که آن را در کنار مشخصات دیگری مثل شماره کارت، کد CVV۲ و تاریخ انقضا وارد می‌کنید. در کلاه‌برداری به طریق فیشینگ سارقان به شکلی کاربران را فریب می‌دهند و آن‌ها را به یک برگه جعلی پرداخت می‌کشانند.

مطرح شدن رمز یک‌بار مصرف یا همان رمز پویا راهکاری برای رسیدن به امنیت در سرویس ها اینترنتی است. در در مقابل رمز ثابت، رمز پویا قرار داراست و به معنای واژه رمزی هست که می‌تواند تنها به جهت یک بار در تراکنش مورد استعمال قرار گیرد. بر مبنا آنچه پلیس فتا اعلام کرده فیشینگ دلیل شکل‌گیری یک‌سوم جرائم سایبری در مرز و بوم است. به همین خاطر استعمال از رمز دوم یکبارمصرف به‌جای رمز اثبات در دستور عمل قرارگرفته است؛ به‌طوری‌که پیش‌بینی می‌شود اساسی جایگزین شده رمز یکبارمصرف از سوی کلیه بانک‌ها می‌توان مقدار قربانیان فیشینگ را به‌طورجدی کاهش داد.

با پویاسازی رمز دوم کارت‌های بانکی، احتمال سوء‌استفاده از کارت به شدت کمتر می‌یابد و دارندگان کارت‌های بانکی می‌توانند به جای به کارگیری از یک رمز دوم ایستا (ثابت)، در هر بار خرید اینترنتی یا این که پرداخت‌های تهی دست رمز دوم کارت، از رمز پویا که بانک در اختیارشان قرار می‌دهد، استفاده کنند.

روش فعالسازی رمز پویا به جهت خرید کردن اینترنتی


پویاسازی رمز دوم کارت‌های بانکی فقط و فقط توسط بانک صادرکننده کارت انجام می‌شود و مشتریان هر بانک می‌توانند به جهت اطلاع از روش‌های فعال‌سازی رمز پویای کارت خود به شعب آن بانک مراجعه کنند. همچنین دریافت رمز پویا از روش پیام کوتاه و یا این که راهکار‌های مبتنی بر کد‌های دستوری (USSD) از دیگر روش‌های آماده شده به جهت ارائه آن به مشتریان بوسیله بانک‌ها است. خزانه مرکزی هم اساسی هدف ارزیابی و راهبری همین پیامک‌ها، سامانه هریم (هدایت رمز‌های یکبار مصرف) را از ابتدای دی‌ماه راه‌اندازی خواهد کرد.

در عمده بانک‌ها باجه‌ای به مراد ارائه خدمات الکترونیک در لحاظ گرفته شده و مشتریان هر خزانه برای اخذ راهنمایی و خدمات دارای ربط اساسی رمز پویا می‌توانند به این باجه‌ها مراجعه کرده و سرویس ها دریافت کنند. همینطور در صورت پیدایش مشکل، مشتریان می‌توانند همین حیاتی را از نحوه روابط‌عمومی مدیر شعب هر خزانه پیگیری کنند. یا دارای مرکز پشتیبانی تلفنی خزانه تماس بگیرند.

نکات پایانی

معمولا فروشگاه‌های آنلاین، سرویس ها پرداخت اینترنتی را از شیوه یکی از از بانک‌های مرز و بوم دریافت می‌کنند. در پرداخت‌های آنلاین وقتی می‌خواهید سطح پرداخت وجه را از نحوه کارت انجام دهید وارد درگاه پرداخت خزانه مربوطه خواهید شد.

بسیاری از سارقان اینترنتی اصلی طراحی و تولید درگاه‌هایی شبیه به درگاه‌های اهمیت بانکی و آدرس‌های شبیه آن را در اختیار کاربران قرار داده و به محض وارد نمودن داده ها بانکی، اقدام به سرقت دیتاها حساب‌های بانکی و در نهایت سرقت وجوه از حساب بانکی عضو می‌کنند، لذا بایستی نسبت به فعال نمودن رمز پویا (یکبار مصرف) حساب بانکی خود اقدام کنند.

مجرمان سایبری با ارائه کالاهای ارزان‌تر قیمت‌های استثنایی و اعتقاد و باور نکردنی و طرح‌های وسوسه انگیز اعم از کالا، البسه و کیف و کفش، اسباب خانگی و بسته‌های هدیه مبادرت به کلاهبرداری از شهروندان می‌کنند یا کاربر را وارد کاغذ جعلی و مشابه سازی شده بانک کرده یا این که در برخی از سایت‌های تبلیغاتی وخرید و فروش مثل دیوارو شیپور مبادرت به گرفتن قسمتی از پول محصول به عنوان پیش پرداخت یا به عبارتی بیعانه کرده و آن‌گاه انقطاع ارتباط می‌کنند.

در نقطه نهایی گشوده هم بایستی به این نکته اشاره نماییم که یک مغازه دارای را نمی توان صرفا با دقت به جايگاه آن در وب سایت هایی مثل الکسا یا تعداد دنبال کنندگان و عضوهای آن شناخت و ممکن است یک صفحه فروشگاهی بی آلایش در اینستاگرام، امنیت بیشتری از یک وب سایت مالامال زرق و برق اینترنتی حساس هزاران بازدید کننده و درجه جهانی بالا داشته باشد. اهمیت رعایت همین نکات معمولی می توانید خریدی امن و بی دردسر داشته باشید.

در دهه اخیر، دارای دقت به سرعت بالای خرید، سرعت بالای ارسال، هزینه کمتر و صرفه جویی از اتلاف وقت اشخاص به خرید کردن اینترنتی رغبت بسیار متعددی نشان داده‌اند ولی نکته‌ای که همواره از شروع به دست آوردن و کارهای اینترنتی مطرح بود و اشخاص نسبت به آ ن نگرانی‌هایی داشتند «عدم وجود اعتماد» است.

به یاد داشته باشید که دارای دقت به دغدغه‌های افراد در دنیای کنونی، خرید کردن اینترنتی در هر جایی از عالم گریز ناپذیر است. از این رو ملاحضات و نکته ها بالا از مهمترین مواقعی می باشد که می‌تواند به جهت اعتماد به یک دکان اینترنتی به شما امداد کند و درایت شما را نسبت به خطرات و مشکلات احتمالی آتی بالا پیروزشود تا در غایت خرید کردن اینترنتی بدون دغدغه‌ای را تجربه نمایید.

امیدواریم همین مقاله توانسته باشد برای شما در خرید کردن اینترنتی بهتر کمک کننده و راهنما باشد.

با تشکر

فراوان
آخرین مطالب