تیرآهن لانه زنبوری یا cpe چیست؟ اصفهان آهن

در بازار آزاد ارزش میلگرد نسبتاً ثابت بود و دارای ارزش متوسط 16,200 تومان معامله گردیده است. قیمت تیرآهن هم وض

توسط BASHARIATEMROOZ در 28 آبان 1401
در بازار آزاد ارزش میلگرد نسبتاً ثابت بود و دارای ارزش متوسط 16,200 تومان معامله گردیده است. قیمت تیرآهن هم وضعیت مشابهی اهمیت میلگرد را تجربه کرده و دارای بها 15,700 تومان مورد معامله قرار گرفت. البته ارزش بیلت اهمیت کمتر اندک 400 تومانی به مبلغ 14,400 تومان رسیده است. احتمال دارد می‌دانید که بدنه تیرآهن از دو بخش تشکیل شده میباشد که طبق رخ به این دو بخش اصطلاحا «بال» و «جان» گفته می‌شود.
  • این گونه تیرآهن حساس نشانه اختصاری آی پی ای نشان دیتا می شود و در کشور‌ایران ساخت بالایی دارد.
  • جهت اخذ داده ها اکثر و تکمیلی،می توانید فرم مشاوره ی موجود در وب سایت را تکمیل فرمایید تا اطلاعات مدنظرتان را اخذ کنید.
  • برای بالا بردن میزان مرغوب بودن اتصال بین میلگرد و مش قبل از اجرای نتورک مش آن را از غبار و آلودگی پاک کنید.
تیرآهن‌ها طبق استانداردهای IPE و IPN ساخت می‌شوند درحالی‌که استاندارد ایجاد هاش IPB است. هاش‌ها خویش بر مبنا وزن کلیدی استانداردهای HEA، HEB و HEM هستند. تیرآهن در دو استاندارد IPE و INP ساخت می‌شود، این دو جور از حیث هندسی تفاوت هایی دارند، همین تفاوت ها در شکل تحت دیده می‌شود.

تیرآهن IPB یا هاش

استفاده از مصالح فلزی نظیر تیرآهن و میلگرد در ساختمان سازی دارای متعددی دارد. مقاومت بسیار بالا، سازگاری اساسی ارتفاع زیاد، سهولت کارگزاشتن و اجرا از نکاتی هستند که برای هر پیمانکار زیاد حیاتی و دارای است. نکته اهمیت در تعیین تیرآهن این می باشد که باید برای هر پروژه ساختمانی یک تیراهن مناسب تعیین شود و طرز اجرای آن درست باشد، تا خروجی عمل به بهترین شکل ممکن چشم شود. دسته‌بندی نشده تیرهای وارداتی مرز و بوم ترکیه و کره از لحاظ وزنی تقریبا مشابه تولیدات ذوب آهن اصفهان بوده ولی ارزان تر می باشد.همچنین کالا کارخانجات یزد، فایکو ، ناب و آرین سبک بوده و از بقیه محصولات مناسب تر می باشند. تیرآهن هاش به دلیل گونه هندسه آن ها مقاومت قابل توجهی در برابر نیروهای برشی و خمشی نسبت به تیرآهن ساده دارند. پهنای بال یا به عبارتی عمق فراوان این تیراهن سبب شده استعمال از آن ها استحکام بیشتری به بنا ببخشد و همانطور که پیشتر گفته شد سطح مقطع بخش اعظم تیرآهن IPB در بار ثابت پایین تنش کمتری نسبت به تیرآهن IPE قرار می گیرد.

مزایا و معایب استعمال از تیر آهن های آشیانه زنبوری

نصب ورق های میانی در بین دو قطعه بریده شده در تیرهای لانه زنبوری منجر می شود که ممان اینرسی و مدول بازه ارتقا پیدا کند. این مجتمع فولادی، تیرآهن نیم پهن IPE در سایزهای 80 تا IPE200 تولید می‌گردد و به طور معمول می‌توان از این تیرآهن‌ها برای پروژه‌های ساختمانی، کارگاه‌های آهنگری و... شما می توانید برایخرید آهن آلات به وب سایت آهن ملل مراجعه نماید و قیمت گونه های محصولات فولادی را به صورت روزمره و کاملا دقیق رصد نمایید و از مشاوره بدون پول کارشناسان ما بهره ببرید. خرید کردن تیرآهن از دارای ترین نصیب خرید مصالح به جهت ساخت بنا به شمار می آید. چنانچه مدل و کارکرد بنا به درستی معلوم نگردد، عملا خرید تیرآهن به مشکل می خورد.

معایب تیر آشیانه زنبوری

ساختار تیر حیاتی طولی به نوع ای می باشد که صفحه ها فولادی تحمل کننده را در دو طرف تیرآهن نگه می دارد و صفحات فولادی غیر باربر را در نصیب های بالا و ذیل حذف می کند. همینطور ورق های فولادی دو طرف به طور مستقیم جوش می خورند و در نصیب های زیر فولاد U شکلی قرار می گیرد. تیرآهن 16 تیر لانه زنبوری مزایا و ویژگی های ساختاری و مقاومت تیرچه جعبه ای را مراقبت می نماید و در درمقابل مهم ساختار سبک وزن بر نقص ساختار بسیار سنگین آن غلبه می کند. تیر آشیانه زنبوری ممان خمشی اکثر اهمیت ساختار فشرده همپا دارای وزن کمتر و تغییر‌و تحول صورت کمتری نسبت به تیرهای همگانی دارد.

طبقه بندی گونه های خاک

این نوع تیرآهن اصلی ارتفاع بیشتری نسبت به تیر آهن های IPE و INP می باشد. از حیث طریق ایجاد هر دوی همین تیرها طی فرآیند نورد گرم تولید می گردند با همین تفاوت که تیر هاش اهمیت تجهیزات پیشرفته‌تر و دقیق‌تر ایجاد میگردد و به طور مسلم میزان مرغوب بودن بیشتری خواهد داشت. تیرآهن ۱۶ نیز از مصالح ساختمانی است که همین ایام دچار ارتقا ارزش زیادی شده است.

کدام برهان در رویش نرخ آخر فولاد، نقش حیاتی ایفا نمود؟

برای متصل کردنشان در نیز قفل میشوند تا مقاومت بنا فولادی در برابر فشار افزایش پیدا کند. اسم علمی تیرآهن هاش IPB می باشد و همین فرآورده کلیدی نماد اختصاری HEB و HEA نیز شناخته می شود. هاش HEB سنگین می باشد و همین به این معناست که بال آن پهن و ضخامت آن عمده از نوع HEA است. تیرآهن هاش بر پایه استانداردهای مهندسی های عمران در واقع یک بنا حساس طول دوچندان می باشد که به جهت نگه داری وزن ساختمان ساخته شده است. صورت ظاهری این تیرآهن به نوع ای می باشد که ضخامت همین تیرآهن در کل قسمت های سازه یکسان می باشد و در صورتی که شما از دو سر تیرآهن هاش به آن بنگرید، متوجه خواهید شد که در کل نصیب ها تماما سطح است و ضخامت یکسانی دارد.

تفاوت تیر و تیرچه در چیست؟

تیر آهن‌های IPE وارداتی اکثرا مربوط به کشورهای لهستان، اسپانیا، آلمان و نیز میهن کره می‌باشند . همین تیر آهن ها در جمهوری اسلامی ایران و مملکت های اروپایی ساخت می شود و شکل آن ها I مانند هست همچنین ضخامت بال های آن نیز تغییر پذیر نمی باشد. اگر روی تیرآهن INP16 حک شده بود بدین معناست که فرآورده گزینه نظر تیرآهن معمولی کلیدی ارتفاع 16 سانتی متر یا این که 160 میلی متر است.

ایلنا: سفر گزارشگران صداوسیما به قطر برای گزارش بازی‌های جمهوری اسلامی ایران در جام جهانی منتفی شد / احمدی، یوسفی و خیابانی به دوحه نمی‌روند

در همین پروژه برای رویارویی حساس ضعف در تیر های لانه زنبوری کردار مرکب بتن و فولاد سفارش شده میباشد . برای ایجاد تیرآهن لانه زنبوری از طرز تغییر فیزیکی مواد، سختی تیر ارتقاء پیدا می کند، بدون این‌که تغییری در وزن ماده با تولید شود. اساسی این کار مقاومت به نقل از وب سایت خبری در برابر لرزش در سطح و عمق ارتقاء پیدا می کند، بدین ترتیب تیرآهن لانه زنبوری می تواند در برابر بارهای تیر اهمیت مقاومت كند. به خاطر افزایش مقاومت در برابر کارداران متفاوت و لرزش های متداول، ارتفاع عمر و دوام تیر لانه زنبوری ارتقا پیدا کرده است. به عبارتی طور که می‌دانید به قسمت افقی فوقانی و تحتانی تیرآهن، بال گفته می‌شود و نصیب میانی عمودی متصل به دو بال، جان نامیده می‌شود. همین تیرآهن‌ها، بر اساس طول و عرض بال، به سه تیم نخ نما بال، میانگین بال و پهن بال طبقه بندی می‌شوند. تیرآهن های H تردید که به آنان تیرآهن هاش میگویند، شبیه به تیرآهن‌های I رخ هستند، اما بال‌های پهن‌تری دارا هستند و ارتفاع و ارتفاع بال آن ها حیاتی نیز برابر است. تیرآهن‌های هاش اساسی اعتنا طو بال و وزنشان به دسته‌های متفاوتی تقسیم می شوند که هر مورد ویژگی‌ها و کاربرد منحصربه‌فرد به خود را دارند. به استدلال کارایی بسیار همین تیرآهن‌ها در صنعت ساختمان، شناخت درست خصوصیت این تیرآهن ها برای کل فعالان این حوزه امری اضطراری به شمار می رود. در این مطلب هرآن چه را که درباره تیرآهن های H رخ بایستی بدانید، خواهید خواند. میباشند معمولا مقاومت خوبی در برابر این فشارها دارا‌هستند ولی باز هم باید به فروشنده تیرآهن توجه کرد. IPE اهمیت ضخامت ثابتی میباشند و I رخ هستند در طول هشتاد تا شصت میلی متر در بازار موجود هستند. تا مهم ارائه مطالب کاربردی به شما در فرایند خرید کردن تیرآهن کمک نماید.
آخرین مطالب