تدریس بدون پول SEO

آموزش بهینه سازی سایت ⭐️ تدریس بدون پول SEO ⭐️ آموزش ویدئویی بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجو ⭐️سئو شو ا

توسط BASHARIATEMROOZ در 24 خرداد 1400

آموزش بهینه سازی سایت ⭐️ تدریس بدون پول SEO ⭐️ آموزش ویدئویی بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجو ⭐️سئو شو از نگاه دقیق تر بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجو به بررسی های موتورهای جستجو گفته می شود که میتواند بر پایه منظور عضو بهترین نتیجه را در SERP به آن ها نشان دهد.

به رقبا نگاه کنید، چیزهایی که برای آن ها کاربردی بوده را آنالیز کنید و در نهایت استراتژی خود را طراحی کنید.

“شاعر معاصر” را درگوگل سرچ می نماییم و بعد از آن به زیر ورقه مراجعه می کنیم.

فرض می‌کنیم (به طور خوشبینانه) وبسایت شما در جستجوهای گوگل به طور میانگین در اواخر صفحهی اولیه از نتیجه ها قرار دارد.

اینکه دریابید چه وب سایت های دیگری در حال حاضر هنگام جستجوی عبار گزینه نظر شما در google بالا میباشند دانایی فراوان خوبی از میزان رقابت به شما خواهد داد و اینکه اهمیت توجه به این رقابت کار بهینه سازی سایت شما و رسیدن به صفحه نخستین google تا چه حد اختلال خواهد بود.

آیا در بالا و پایین کاغذ جستجو، وب سایتهای تبلیغات google (Google AdWords) هم وجود دارد؟ کارشناسان بهینه سازی سایت برای گوگل و بلاگرها معتقدند که URL های کوتاه، مرتبه ی بهتری در google به دست آوردن خواهند کرد.

ولی بهترین عمل به جهت ارتقاء جايگاه و بهینه سازی سایت سایت استعمال از یک گونه آدرس دهی میباشد به این معنی که یا این که بایستی حساس www تارنما را اکران دهید و یا فارغ از www زیرا موتورهای کاوش و وب سایت گوگل به جهت ایندکس شدن خوب تر نوشته ها می بایست یک عدد از آنها را گزینش کنند.

چنانچه از این اسکیما به کارگیری کنید ممکن میباشد نظیر تصویر تحت google شما را به اعضا معرفی کند و اصلی بالاتر رفتن کلیک ها، سئوی کلی وب تارنما شما نیز خوبتر خواهد شد.

در صورتی که می خواهید بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجو را یاد بگیرید نباید به قبلی تکیه کنید.

تصاویر را اساسی به کارگیری از اسم های مرتبط مهم فایل، ویژگی های alt تصاویر و سایز فایل، بهینه سازی نمایید مانند (how-to-bake-pizza.jpg).

کلمه اهمیت هدف در تگ عنوان، تگ توضیح، تیترها، حجمی کل لغات مهم و ویژگی های تصاویر محاسبه می کنند.

در ادامه همین نوشته در مورد این که چطور جستجوی کلمه ها اهمیت را انجام دهیم به صورت تمام توضیح می دهیم.

وب سایت گوگل تیتر های بیش از 70 کاراکتر و توضیحات متای بالای 155 کاراکتر را نشان خواهد داد.

البته در اینجا میگوییم که نزدیک به 200 فاکتور گوناگون وجود دارااست که می تواند در Search Engine Optimization وبسایت و گرفتن بهترین سرانجام در google اثر گذاری گذار باشد.

به عنوان مثال تحقیق درباره این‌که چه فاکتورهایی در بهینه سازی سایت برای google یک تارنما مغازه بیشترین اثر را دارااست و یا تحقیق درباره تفاوت اخلاق اعضا در دو تارنما فروشگاهی و یا در صورتی که یادتان باشد در بخش ۲ موتورهای کاوش دادههای آماری و آزمایشی دادیم و گفتیم سهم موتورهای کاوش چه میزان است و یا این که درباره سرانجام آزمایش نرخ کلیک، نموداری دادیم.

تگ عنوان، متا تگ توضیحات و تیترهای پرطرفدار را ساخت کنید چون واژه دارای هدف شما در این بخش ها می گنجد و کاربران تماماً متوجه می شوند که تارنما شما در آیتم چیست.

شما میتوانید برای کسب داده ها بیشتر تدریس جامع بهینه سازی سایت را بگذرانید و به پاسخ کل سوال هایی که داشتید، دست یابید.

به همه لینک هایی که از تارنما خودتان به بقیه صفحه ها دیتا می شوند، لینک داخلی می گویند.

نکته ی مهمی که در رابطه اساسی دانسیته کلید وجود دارااست همین هست که بعضا از افراد و یا افزونه های بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجو که در وردپرس گزینه به کارگیری می گیرند مثل yoast بهینه سازی سایت برای گوگل و rank math می گویند که این دانسیته می بایست دربین 0.5 تا 3 درصد باشد.

به لحاظ بلاگرهایی که می گویند همین تگ ها حیاتی نمیباشند توجه نکنید.

مقام های به دست آمده در نتایج کاوش بصورت طبیعی، که تبلیغاتی و یا مبلغی نیستند.

کاربران و موتورهای جستجو را متقاعد کنید که وب سایت شما همان سایتی میباشد که بایستی کلیک شود. در نهایت، آن ها مردمان را برای اشتراک گذاری و کامنت گذاشتن به جهت محتوای شما ترغیب می کنند.

آیا به جهت تایپ کردن موضوعی که مردم آن را کاوش می کنند، برنامه ریزی کرده اید؟ قبل از این که تالیف را شروع کنید پرسیدن همین سوالات واجب هست و اینکه متن شما وبلاگ هست یا این که یک ورقه فرود به جهت محصولات اهمیتی ندارد.

حتماً از متن استعمال کنید، در این صورت لغات اهمیت اساسی را از دست نخواهید اعطا کرد چون خزنده های موتور جستجو نمی توانند، کلیپ ویدیو را بخوانند.

مجدداً در گزینه تعامل کاربر فکر کنید و در به کارگیری از لغات غیر حساس و فرعی افراط نکنید.

از سوی دیگر شما مسئولیت نگهداری دیتاها کاربرانتان را برعهده دارید و بایستی همیشه امنیت وب سایت را تامین کنید.

همچنین یاد می گیرید که به چه صورت بر اساس الگوریتم رنک برین بهینه سازی سایت وبسایت خویش را بهینه سازی کنید.

مطمئن گردید که از کدهای درست مثل , , برای ساختارها و خوانایی بهتر به کارگیری می کنید.

 

منبع

آخرین مطالب