برای اولین بار ، اسپاتیفای سخت افزار خود را راه اندازی می کند ، یک ابزار اطلاعات سرگرمی که به طور عجیب و خلاصه ای "Car Thing" نامیده می شود.

با استفاده از Car Thing ، اسپاتیفای قصد دارد زندگی (جریان) را برای شما آسان تر و سریعتر انجام دهد ، و دستگاه بخشی از یک برنامه بزرگتر برای ساده تر کردن جریان خود است.

Car Thing برای همه کاربران ، صرف نظر از اینکه با چه خودرویی رانندگی می کنید ، طراحی شده است و به شما کمک می کند تا در جاده سریعتر محتوای صوتی مورد علاقه خود را پیدا کرده ، پخش کرده و از آن لذت ببرید.

اسپاتیفای چیست؟

Car Thing به عنوان یک کنترل از راه دور برای پخش محتوای اسپاتیفای از تلفن هوشمند خود در حالی که در ماشین هستید ، عمل می کند. این دستگاه یک پخش کننده هوشمند برای ماشین شما است که به شما امکان می دهد به موسیقی ، پادکست ها و موارد دیگر گوش دهید. اسپاتیفای از راه اندازی Car Thing  در 13 آوریل 2021 خبر داد.

با مشغله زیاد آمریکایی ها و بنابراین دائماً در حال حرکت ، تقاضای روزافزونی برای راه حل های سریع و مناسب برای نیازهای روزمره - از جمله نیازهای سرگرمی ما - وجود دارد. این توضیح می دهد که چرا بیش از 70 میلیون لیست پخش مرتبط با رانندگی در اسپاتیفای وجود دارد.

مربوط:نحوه دسترسی به ترکیبات اسپاتیفای شخصی شده

با این حال ، حتی با وجود تعداد زیادی از این لیست های پخش ، اسپاتیفای  اظهار داشت که مشتریانش هنوز "تجربه گوش دادن یکپارچه و شخصی را در ماشین از دست داده اند". بنابراین ، این شرکت فرصتی را برای ارائه خدمات Car Thing به مشتریان ، راه حل اسپاتیفای که تجربه گوش دادن جامع تری را برای شما فراهم می کند ، تعیین کرد.

خرید اکانت spotify  از طریق Car Thing قصد دارد با ارائه یک تجربه پخش بدون وقفه از لحظه ورود به اتومبیل ، همراهی کامل برای سفر شما در اختیار شما قرار دهد.

 

آیا اسپاتیفای روی سخت افزار سرمایه گذاری می کند؟

شاید برای شما این سوال پیش آمده باشد که آیا اسپاتیفای از طریق این پیشنهاد جدید به طور رسمی وارد بازار سخت افزار می شود یا رقابت می کند؟ پاسخ منفی است. اسپاتیفای تأکید کرده است که همچنان متعهد به تبدیل شدن به پلتفرم پیشرو صوتی جهان است.

این شرکت اظهار داشت که تمرکز آن بر ایجاد یک دستگاه سخت افزاری نیست ، بلکه بر ایجاد یک راه حل است. یک تجربه گوش دادن یکپارچه در اتومبیل که برای شما مناسب است و انواع مختلفی از محتوای صوتی را در راحتی ماشین شما ارائه می دهد-مهم نیست با چه خودرویی رانندگی می کنید و حتی اگر اتومبیل شما دارای سیستم اطلاعات سرگرمی قوی نباشد.

همانطور که در یک پست برای ثبت نام آمده است :

صرف نظر از سال یا مدل وسیله نقلیه شما ، ما احساس می کنیم همه باید یک تجربه گوش دادن برتر داشته باشند. با Car Thing ، اکنون کل کاتالوگ موسیقی و پادکست خود را به طیف وسیع تری از کاربران در طیف وسیع تری از وسایل نقلیه می رسانیم.

 

رقابت با سیستم های اطلاعات سرگرمی داخل خودرو معنی ندارد

اسپاتیفای اظهار می کند که تلاش نمی کند با سیستم سرگرمی و سرگرمی خودرو شما رقابت کند ، بلکه Car Thing گامی دیگر در استراتژی بزرگتر آن است - ایجاد یک "تجربه صوتی بدون اصطکاک" برای کاربرانش ، در هر کجا که هستند و هرطور که آنها تصمیم می گیرند گوش دهند.

همانطور که استن مارمارک ، معاون محصول اسپاتیفای ، در پستی در For Record اظهار داشت :

این مهم است که هر لحظه را که در آن هستید - اگر رانندگی می کنید ، در خانه خود هستید ، اگر هدفون دارید ، اگر ورزش می کنید - بگذرانید و مطمئن شوید که می توانید به آسانی و به سرعت به تجربه اسپاتیفای خود برسید. حالت نهایی در اینجا این است که اطمینان حاصل شود که Spotify عمیق تر با دستگاه های متعدد در زندگی شما هماهنگ است ، به طوری که شما نیازی به پیدا کردن آهنگ ها یا پادکست ها ندارید - آنها شما را پیدا خواهند کرد.

 

چگونه می توان چیزهای ماشین اسپاتیفای را دریافت کرد

از آنجا که این یک محصول محدود است ، در زمان نگارش Car Thing فقط برای شنوندگان منتخب و واجد شرایط به صورت فقط دعوت پذیر است. این دستگاه در حال حاضر رایگان است و کسانی که قادر به دریافت آن هستند فقط باید هزینه حمل و نقل را بپردازند. اسپاتیفای ادعا می کند که Car Thing با عرضه کامل به قیمت 79.99 دلار به فروش می رسد.

برای واجد شرایط بودن برای Car Thing ، باید در برنامه اشتراک اسپاتیفای Premium باشید. و برای استفاده از این ابزار ، باید یک تلفن هوشمند با اتصال به اینترنت داشته باشید. فقط مشترکین واجد شرایط پرداخت می توانند از دستگاه استفاده کنند و تنها یک ماشین خودرو برای هر مشترک واجد شرایط در دسترس است ، تا زمانی که منابع به پایان برسد.

مربوط: کدام اشتراک اسپاتیفای برای شما مناسب است؟

در اینجا برخی از شرایطی که باید به آنها توجه داشته باشید آمده است:

  • به عنوان یک مشترک واجد شرایط ، فقط می توانید از یک پیشنهاد Car Thing استفاده کنید. کدها شخصی هستند و قابل انتقال نیستند.
  • این پیشنهاد Car Thing محدودیت عرضه دارد و بنابراین اسپاتیفای ممکن است واجد شرایط بودن و/یا مدت زمان را برای جلوگیری از سوء استفاده از پیشنهاد محدود کند.
  • برای اینکه Car Thing کار کند ، که در قیمت Car Thing گنجانده نشده است ، باید یک برنامه اشتراک اسپاتیفای Premium داشته باشید.
  • Car Thing فقط در ایالات متحده قابل حمل است و شما مسئول هرگونه هزینه حمل و نقل قابل حمل هستید.
 

نحوه استفاده از اسپاتیفای 

اگر شما به اندازه کافی خوش شانس هستید که می توانید Car Thing را در دست بگیرید ، در اینجا نحوه استفاده از ضروری ترین ویژگی های دستگاه آورده شده است.

1. به راحتی با استفاده از کنترل های صوتی به کتابخانه خود دسترسی پیدا کنید

بسیار شبیه به دستیارهای صوتی که به آنها عادت کرده اید ، مانند Siri اپل و Alexa آمازون. یا حتی سیستم سرگرمی اتومبیل خود ، جستجوی صوتی اسپاتیفای به شما کمک می کند هر چیزی را که دوست دارید پیدا کرده و پخش کنید. چه آهنگ ، آلبوم ، هنرمند ، لیست پخش ، ایستگاه یا پادکست باشد. به سادگی بگویید ، "Hey اسپاتیفای " ، سپس دقیقاً بگویید که می خواهید چه کاری انجام دهد.

به عنوان مثال ، "Hey اسپاتیفای ، مورد علاقه های من را پخش کن" ، یا "Hey اسپاتیفای ، بهترین بازدیدهای امروز را به هم بزنید." خرید اکانت spotify اطمینان داده است که Car Thing قادر خواهد بود آنچه شما می گویید بشنود ، حتی وقتی صدای شما زیاد است یا پنجره های شما پایین است ، با قرار دادن چهار میکروفون در بالای دستگاه.

2. از شماره گیری برای راهی برای حرکت در آهنگ ها استفاده کنید

اگر کمی قدیمی هستید و ترجیح می دهید نوع صوتی را که می خواهید به صورت دستی به آن گوش دهید انتخاب کنید ، یا اگر می خواهید به سادگی بیشتر کار کنید و خودتان در کتابخانه اسپاتیفای خود حرکت کنید ، به جای کنترل صدا از شماره گیر استفاده کنید.

احتمالاً می دانید موسیقی و پادکست هایی را که می خواهید گوش دهید از کجا پیدا کنید ، بنابراین ، با استفاده از شماره گیری ، می توانید لیست پخش مورد نیاز خود را به سرعت تنظیم کنید تا به هر کجا که می خواهید برسید. از صفحه شماره گیری برای مرور ، انتخاب ، پخش یا مکث استفاده کنید و با سهولت و سرعت صدای مورد نظر خود را کشف کنید.

3. صفحه نمایش لمسی را مشاهده کنید تا ببینید چه چیزی پخش می شود

مانند بسیاری از سیستم های سرگرمی و سرگرمی خودرو ، Car Thing تعاملی است و به شما امکان می دهد کتابخانه اسپاتیفای خود را با استفاده از صفحه لمسی مشاهده کرده و در آن حرکت کنید و نتایج جستجوی صوتی را مشاهده کنید. همچنین می توانید برای مرور بیشتر یا رد شدن ، یا برای پخش ضربه بزنید.

4. چهار دکمه از پیش تعیین شده را انتخاب کنید

از آنجا که در حین حرکت از Car Thing استفاده می کنید ، دستگاه دارای دکمه هایی است که به شما در صرفه جویی در وقت کمک می کند. به سادگی سوار ماشین خود شوید ، یک دکمه را انتخاب کنید و هنگام رانندگی شروع به گوش دادن به مطالب مورد علاقه خود کنید.

 

تجربه گوش دادن در خودرو را افزایش دهید

به نظر می رسد Spotify ایده درستی در زمینه ساده سازی تجربه کلی خود و ارائه یک راه حل مفید برای پخش سریعتر ، راحت تر و کارآمدتر در ماشین شما دارد. در حالی که تلفن شما ممکن است کار خود را به خوبی انجام دهد ، Car Thing می تواند با گوش دادن به محتوای صوتی مورد علاقه خود هنگام رانندگی ، با گوش دادن به محتوای صوتی مورد علاقه خود ، تجربه گوش دادن را افزایش دهد.

اگر علاقه مند به ثبت نام در Car Thing خود هستید ، می توانید به لیست انتظار در carthing.spotify.com بپیوندید . فقط روی قرار دادن من در لیست بالا کلیک کنید  و انگشتان دست خود را روی هم نگه دارید.