آشنایی با هدرز- هایپرکلابز

حساس CFD می اقتدار نرخ انتقال حرارت، نرخ جریان سیال عبورکننده،افت فشار و تحلیل گرمایی به خواسته تعیین توزیع دم

توسط BASHARIATEMROOZ در 22 دی 1400
حساس CFD می اقتدار نرخ انتقال حرارت، نرخ جریان سیال عبورکننده،افت فشار و تحلیل گرمایی به خواسته تعیین توزیع دما و همچنین شار حرارتی موجود را که به مواد استعمال شده در ایجاد هدرز ها بستگی دارد، باز‌نگری نمود. علاوه برقطر ، طول لوله نیز برگشتاور تأثیر گذار خواهد بود در واقع ارتفاع هدرز، منحنی گشتاور را تغییر‌و تحول خواهد اعطا کرد ، بلند بودن هدرز باعث دستیابی به آخرین گشتاور موتور در دور زیر و کوتاه بودن آن سبب ساز دستیابی به گشتاور بخش اعظم در بدور موتور بالاست . بدترین و بی میزان مرغوب بودن ترین ماشین عالم پارس LX موتور TU5 داشپورت نو علاوه بر بی کیفیتی بدنه و باطن کابین گیربکس اون زمان حرکت یه صدای دلخراشی میده (دوستانی که دارا هستند شیشه رو ذیل کنند و به صدایی که از چرخ جلو راننده میاد توجه نمایند ) بنده 4 ماه پیش یه پارس lx اساسی موتور tu5 گرفتم تا حالا 3 توشه گیربکس عوض کردم و دو بار دیسک و برگه اما هنوز همون صدای بد رو موقع حرکت داره مجدد نیز تو نوبت بده بستان گیربکس هستم . شباهت عینی فضای داخلی پارس اهمیت ۴۰۵ می تواند یک امتیاز منفی به جهت همین خودرو باشد به طوریکه داشبورد در باطن کابین نسبتاً همان پژو ۴۰۵ میباشد اما اصلی یه خرده تغییرات(البته در جور های جدید پژو پارس داشبورد تازه و پژو 405 داشبورد جدید) گهگاه اوقات نمی قدرت تفاوت یک‌سری میلیون تومانی همین خودرو را اهمیت پژو ۴۰۵ فهم کرد البته به هرحال راحتی بیشتر صندلی ها، امر پذیری برتر، طراحی مطلوب غربیلک فرمان، عملکرد خوبتر جعبه دنده و کلاچ از جمله چهره ماشین تغییراتی هستند که همین برتری نسبی را به جهت این خودرو مهیا کرده است. بعد از آن از نصب هدرز میتوان ریمپ خودرو را انجام اعطا کرد و از راندمان و تغییرات بهتری بر روی ماشین تیونینگ شده ایجاد کرد. مجموعه اقتصادی: مدیریت اتحادیه فروشندگان و نمایشگاه داران اتومبیل اهمیت اشاره به وضعیت فلی بازار گفت: بازار خودرو، مضاعف آشفته و نابسامان میباشد ضمن اینکه در بازار داخلی، شاهد افزایش قیمتها بوده ایم اما اصلی شیب ملایم.سعید موتمنی حیاتی بیان این که در حالا حاضر شاهد ارتقا قیمتها در بازار اتومبیل هستیم افزود: بازار خودرو، مضاعف پریشان‌حال و نابسامان است ضمن این که در بازار داخلی، شاهد ارتقاء قیمتها بوده ایم ولی دارای شیب ملایم.به عنوان نمونه، امروز پراید ۱۱۱, نود و سه میلیون تومان، پراید ۱۳۱, هشتاد و یک میلیون تومان، پراید ۱۳۲, هشتاد و یک میلیون تومان، تیبا دو, ۱۰۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، تیبا صندوق دار, ۹۶ میلیون تومان، ساینا, ۱۰۸ میلیون تومان و بعضی از محصولات کشور‌ایران ماشین هم مانند، پژوپارس, ۱۷۳ میلیون تومان، پژوپارس تیوفایو, ۲۰۷ میلیون تومان، ۲۰۶ تیپ دو, ۱۶۳ میلیون تومان، ۲۰۶ تیپ پنج, ۱۹۷ میلیون تومان، ۲۰۶ وی هشت, ۱۹۱ میلیون تومان، پژو ۴۰۵, صد و سی و نه میلیون تومان، و سمند ال ایکس, ۱۴۳ میلیون تومان بخشید و ستد شد.رئیس اتحادیه فروشندگان و نمایشگاه داران خودرو، در خصوص ارزش خودروهای خارجی نیز گفت: حدود دو سال هست که ماشین خارجی وارد مرزو بوم نمی‌شود و دارندگان همین خودروها قیمتها را دوچندان بالا اعلام میکنند، برای مثال خودرویی که یک سال پیش ۷۰۰ میلیون تومان بوده، الان یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان قیمت گذاری شده است.خودروی ۲۰۰۸, یک‌سری ماه پیش, ۴۸۰ میلیون تومان بود امروز, ۷۴۰ میلیون تومان، سراتو که ۴۶۰ میلیون تومان بود, ۶۲۵ میلیون تومان، هایما که ۴۰۰ میلیون تومان بود امروز ۵۶۰ میلیون تومان و یا خودروی جک که یک سال پیش حتی در بازار تحت ارزش شرکت، به فروش میرسید، امروز ۵۶۰ میلیون تومان اعطا کرد و ستد میشود. پیشرانه همین خودرو حتی در مقایسه دارای دیگر پیشرانه گروه PSA موجود در کشور، فراتر میباشد که البته حساس سیستم کاری در نظر گرفتهشده و طراحیشده برای آن سازگار است؛ البته همین گرمای بالا منجر می شود تا نسبت به میزان مرغوب بودن روغن مقداری اساسی باشد. اقتدار و گشتاور تولیدی همین موتور طبق گفتههای تیم PSA و ایران اتومبیل به ترتیب برابر اهمیت ۱۰۵ تا ۱۰۸ اسب بخار در بدور پیشرانه ۵۶۰۰ دور در دقیقه و ۱۴۲ نیوتنمتر در به دور ۴۰۰۰ RPM است. پیشرانه TU5 نسبت به دیگر پیشرانههای خانواده PSA گرم کارتر است. ضمن این‌که برخلاف پیشرانه XU7 پژو که بهشدت در حیطه واشر سر سیلندر و سر سیلندر ضعیف است، همین پیشرانه در این دو بخش بهشدت مقاوم است. موتور ای اف سون روی دنا و سورن ۱۱۵ اسب اقتدار داره رو سمند ای اف سون ۱۱۳ تا و بایستی استهلاک هارو درون نوشته بیارید و نکته تیو فایو کلیدی بنزین کشور ایران خیلی با ب ناک شدن می باشد البته اگه بنزین اکتان بالا تو هردو ماشین باشه فراوان قدرمتند هستا ولی ای اف سون توان بیشتری البته تیوفایو هم مصرف کمتری داره ولی تیوفایو اگه تقویت یا این که توربو بشه یا سوپر شارژ شاتون میرو تو فرق سر راننده اما ای اف سون توربو می باشد و توربو دستی کنی شاتون نمیزنه و استهلاک خیلی پایینی داره درحال حاضر خودتون میدونید و… تعمیر نمودن موتور تیو فایو در خودرو 206 پاره ای اساسی دشواری و دردسر می باشد به همین ادله که اساسی حجم ۱.۶ لیتری در کنار فضای محدود باطن محفظه موتور 206 می باشد. ولی حجم ۱.۶ لیتری همین پیشرانه در کنار فضای محدود درون محیط پیشرانه پژو ۲۰۶ سبب شده می باشد تا تعمیرات همین پیشرانه مقداری پردردسر بوده و بهاصطلاح یه خرده بددست باشد. از دید فنی خودروی پارس به عنوان یک برگ چیره برای کارگاه محسوب می شود در حالتی که سازنده می تواند در شرایط یگانه قیمت این فرآورده را قلیل و فراوان کند تا نتایج اقتصادی بهتری را بدست آورد. به این عامل که کاهش تولید کننده ای وجود داراست که از در آغاز در ماشین های ساخته شده این وسیله را نصب نماید. این فشار منفی تا جایی پیش می‌رود که فشار آیتم حیث از فشار جو نیز کمتر می شود و در عاقبت گازها رغبت به خروجشون کمترشده شاهد ارتقاء فشار خروجی هستیم. هدرزها از حیث کالا گونه های متفاوتی داشته که مهمترین آن‌ها از کالا کروم و استیل حساس روکش سرامیکی میباشد. پس از ایجاد همین اتومبیل در طی یک سری سال اولیه حساس اسم پرشیا یا این که پارس گونه جدیدی به نام پارس ELXطراحی و ساخت شد که از نظر ظاهری تغییرات زیادی نکرد و صرفا پاره ای آپشن های خودرو افزوده شد ولی موتوری نو و مالامال قدرتی برروی همین اتومبیل قرار گرفت (خودرو پارس موتور زانتیا) و سواری کلیدی آن را جالب خیس نمود ولی بازهم همین مدل نسبت به امکاناتش قیمت بالاتری بخود گرفت. درصورتیکه شما هر نوع سوالی در رابطه دارای چه جایی و شیوه به کار گیری از فرق تیوفایو کلیدی سال دارید، می توانید حساس ما در کاغذ وب تماس بگیرید.
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن