مرگ، میل سوپاپ و مالیات: نکاتی برای اجتناب از میل سوپاپ

1. ارتفاع استاندارد بادامک های دود و هوا برابر ۳۶٫۱ میلی متر است. سوپاپهای خروجی همان سوپاپهای خروج دود از سیلندر و سوپاپهای محل ورود همان سوپاپهای ورود سوخت و هوا به داخل سیلندر است. در این نوع، میل سوپاپ دارای قطعهای به اسم تایپت تماس دارااست که میل تایپت از درون آن عبور میکند. جهت استعلام ارزش میل سوپاپ موتور ملی و اطلاع از مشخصات آن می توانید مهم رئیس فروش تماس حاصل نمایید. از طریق تماس اساسی واحد فروش و استعلام ارزش ها می توانید بها ها را مهم سایر رقبا مقایسه نمایید. میل سوپاپ حیاتی گزینش دوران گشوده و بسته شدن سوپاپ ها در واقع زمان فرایندهای مکش، تراکم، انفجار و تخلیه در گوشه و کنار سیلندر را گزینش می کند. تایپیتهای هیدرولیک استفاده شده باید قبل از مونتاژ از روغن تخلیه شوند چرا که احتمال این‌که موقع استارت سوپاپ به موقع بسته نشود وجود دارااست و احتمال برخورد سوپاپ به پیستون وجود دارد. همین حرکت باید روان رخ گیرد چرا که در صورت سفت بودن آن سوپاپ گرم شده و داخل آن گیر کرده و باز میماند. این قطعه که در سر سیلندر قرار می‌گیرد حرکت مستقیم رفت و برگشت سوپاپ را تهیه می نماید و مانع از هرگونه انحراف آن میشود. به بیان دقیق تر همین قطعه قارچی شکل وظیفه در دست گرفتن ورود هوا به داخل محفظه احتراق و خروج دود از دریچههای سر سیلندر را بر عهده دارد. در فرزکاری ابزار می چرخد و قطعه فعالیت حرکت می کند. براین اساس سوپاپها اهمیت زمان بندی مطلوب در حرکت و گشوده و بسته کردن به موقع دریچههای بلوک سیلندر یا سرسیلندر هم دود و هوا را به سمتی که باید ساماندهی می کنند و هم محفظه غیرقابل رخنه احتراق را تشکیل میدهند. اصلی دقت به اینکه صورت گرفتن احتراق باطن سیلندرها نیاز به فضای ایزوله و غیر قابل شکافت داراست می بایست گفت وظیفه دیگر سوپاپ خودرو تامین همین فضا به امداد سرسیلندر و واشر سرسیلندر است. پس از گشوده نمودن ظرف نمد میل سوپاپ و بازدید آن، در رخ معیوب بودن بایستی آن را ردوبدل کرد. در موتور ملی EF7 از میل سوپاپ های جداگانه به جهت باز و بسته کردن سوپاپ ها استفاده می شود. این مجموعه به جهت فروش محصولات خویش در شهرهای مختلف کشور و مرکزها استانها نمایندگی می پذیرد. همکاران ما شما را مهم وضعیت دریافت نمایندگی و فروش محصولات آشنا خواهند کرد. ارزش میل سوپاپ پراید انژکتور و زیمنس در خرید از نمایندگی فروش مضاعف به صرفه خواهد بود. ارزش میل بادامک در خرید مستقیم از سوله و به شکل اکثر دوچندان به صرفه خواهد بود. در همین طریق هر دو سوپاپ گاز و دود درسیلندر قرار دارد (مانند مکان نما و تویوتا) و جهت خروج گاز و ورود دود در یک خط مستقیم به شکل (I) می باشد که راندمان جرم موتور ۹۰ درصد میباشد. انگشتی در کلیه موتورها مورد استعمال قرار نمیگیرد و گاهی سوپاپ ماشین مستقیم به میل سوپاپ متصل میشود. محل قرار گیری این سنسور بر روی سیلندر و درمقابل سطح شاخص میل سوپاپ قرار دارد.(این سنسور در خودروی پراید بجای دلکو های جور دیرباز زیر کوئل قرار دارد).محل قرارگیری آن در خودروی زانتیا بر روی سرسیلندر کنار سوکت کوئل است.رنگ سوکت آبی و تعداد مبنا های آن ۳ عدد میباشد. این دسته از سال ۱۳۹۳ شروع به ساخت شدهاست که از سری داشبورد دیرباز یک دوره ساخت شده و بعد قطع ایجاد شد. فنر امداد می نماید تا سوپاپ در دوران دانسیته روی نشیمنگاه محکم بنشیند و از پیدایش هرگونه نشتی در همین زمانها پرهیز کند. در موتورهای دو زمان کل چرخه موتور در دو زمانه صورت میپذیرد: فشردگی و انفجار. گهگاه اوقات بر روی هر سوپاپ دو فنر اصلی جهت عکس سوار میشود. هر یک از قطعات موتور، حساس یگانه خویش را این لینک دارند. در واقع سوپاپ به هر چیزی که ورود و خروج چیزی را کنترل کنند اطلاق میشود. از دیگر وظایفی که سوپاپ خودرو بر عهده دارد تامین کردن یک فضای ایزوله برای شکل گرفتن احتراق سیلندرها می باشد که باعث می شود تا دریچه های بلوک سیلندر یا سر سیلندر بتوانند دود را به درستی بیرون نموده و همچنین یک محفظه احتراق را تولید نمایند که تماما غیر قابل رخنه باشد. در اثر کیپ شدن “سوپاپ” روی “سیت سوپاپ”، گاز حاصل از انفجار نمی تواند از سوپاپ ها سیت سوپاپ فراروگریز کند، و راهی به جز عقب راندن پیستون نخواهد داشت.سیت سوپاپ طوری طراحی و ساخته می شود تا بتواند گشوده و بسته شدن و ضربههای پی در پی سوپاپ را تحمل کند و در گیر خوردگی نشود.

دیدگاهتان را بنویسید