قهوه ی گانودرما موکا/09109483228

قهوه ی گانودرما موکا کافه موکا گانودرما یک تنظیم کننده طبیعی است که دیابت، کلسترول و فشار خون را خیلی سریع تن

توسط BASHARIATEMROOZ در 27 شهریور 1401

قهوه ی گانودرما موکا

کافه موکا گانودرما یک تنظیم کننده طبیعی است که دیابت، کلسترول و فشار خون را خیلی سریع تنظیم می کند زیرا یک کورتیکواستروئید طبیعی است که پوست، مو و اعضای بدن را ترمیم می کند و همچنین عوارض کورتون های قبلی را از بدن دفع می کند. روزهای استفاده مداوم، بدن شروع به بازسازی می کند. همین خاصیت مهم (تنظیم کننده بدن) دلیل محبوبیت بیشتر گانودرما موکا شده است، اما کسانی که می خواهند تاثیر فوق العاده این نوع گانودرما را در بدن خود ببینند باید به زمان و میزان مصرف قهوه موکا توجه کنند. مصرف یک یا دو ساشه در روز بسته به شدت بیماری توصیه می شود.

 

 

همچنین بهترین زمان مصرف قهوه گانودرما موکا یک ساعت بعد از صبحانه است و اگر روزی دو ساشه مصرف می کنید یک ساعت بعد از صبحانه و دو تا سه ساعت بعد از ناهار توصیه می شود. البته مصرف کنندگان عزیز باید بدانید که قبل از خرید موکا باید پس از مشورت با متخصص گانودرما به متخصص این شرکت در تهیه و مصرف موکا مراجعه کنند.

 

ویژگی های کافه موکا گانودرما دکتر بیز در فروشگاه آریوکالا

برخی از مهم ترین خواص قهوه گانودرما موکا علاوه بر فواید قارچ گانودرما شامل مواردی مانند ایجاد احساس آرامش، تسکین سردرد، افزایش هوشیاری ذهنی و تمرکز، کاهش خطر ابتلا به بیماری های قلبی عروقی و رفع ناراحتی ها می باشد. پوست. چالش ها و مسائل.

 

موارد منع مصرف: زنان باردار و شیرده، افرادی که تحت شیمی درمانی قرار می گیرند حداقل تا 6 ماه پس از آخرین شیمی درمانی نباید از آن استفاده کنند و افرادی که تحت عمل پیوند عضو قرار گرفته اند حداقل تا 5 سال پس از پیوند عضو نباید از آن استفاده کنند.

 

دستورالعمل مصرف:

روش نوشیدن قهوه موکا بسیار ساده تر و راحت تر از آن چیزی است که فکر می کنید زیرا محتویات بسته بندی محصول را با مقدار مناسب آب جوش مخلوط کرده و سپس میل کنید.

 

 

 

تهیه این قهوه که حاوی خواص کافه موکا گانودرما است بسیار سریع و آسان است و می توانید این نوشیدنی و کافئین موکا موکا را با پودر گانودرما با دوستان خانواده یا حتی در سفر به لطف تهیه سریع و آسان میل کنید. از خواص کافه موکا گانودرما آن را به شما عزیزان توصیه می کنم.

 

طرز تهیه قهوه موکا فوری:

می توانید این محصول را از وب سایت های معتبر سفارش دهید و یا به صورت حضوری از فروشگاه های معتبر خریداری و مصرف کنید، حتما بسته بندی را در جای خشک و خنک قرار دهید و در صورت احساس سرگیجه، خونریزی بینی و خارش پوست خشک پس از استفاده. اگر متوجه لخته شدن خون در دهان یا مدفوع خود شدید، مصرف آن را متوقف کرده و با پزشک مشورت کنید.

 

https://aryokala.ir/product/moka-ganoderma-coffee-dr-biz/

آخرین مطالب