دوست دارید با بهترین مدل های ردیاب خودرو آشنا شوید؟

به عنوان مثال ، اگر به یک پارک بروید و ماشین خود را گم کنید ، می توانید از ردیاب GPS خود استفاده کنید تا ببینید آیا یدک کش شده است یا خیر. مشخصات فنی دنا پلاس توربو نام خودرو دنا پلاس توربو کشور سازنده ایران سال (طراحی) 1396 مشخصات فنی موتور 4 سیلندر 16 سوپاپه حجم موتور 1650 سی سی تنفس موتور توربوشارژ انتقال نیرو دیفرانسیل جلو حداکثر قدرت 150 اسب بخار در 5500 دور در دقیقه حداکثر گشتاور 215 نیوتن متر در 2200 دور در دقیقه جعبه دنده 5 سرعته دستی شتاب 0 تا 100 10 ثانیه حداکثر سرعت 205 کیلومتر در ساعت وزن 1262 کیلوگرم اندازه (میلیمتر) 4559 طول – 1720 عرض – 1460 ارتفاع فاصله بین دو محور 2671 میلیمتر مصرف سوخت و استانداردها مصرف سوخت داخل شهر – لیتر در هر صد کیلومتر مصرف سوخت خارج از شهر 5.7 لیتر در هر صد کیلومتر مصرف سوخت ترکیبی 7.9 لیتر در هر صد کیلومتر حجم باک 60 لیتر استاندارد آلایندگی یورو 4 میزان تولید CO2 – گرم در هر کیلومتر استاندارد امنیت امکانات و تجهیزات دنا پلاس توربو دنا پلاس توربو با امکانات نسبتاً خوبی به بازار عرضه میشود که از جمله آنها میتوان به مواردی نظیر: ترمزهای چهار چرخ دیسکی مجهز به ABS و EBD، كيسه هواي راننده و سرنشين جلو، فرمان هیدرولیک مجهز به کلیدهای کنترلی، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک بهمراه دریچه جداگانه برای سرنشینان عقب، سیستم مالتیمدیا، دوربین دید عقب، قابليت تنظيم ارتفاع نور چراغ جلو از داخل خودرو، چراغهای روشنایی در روز، چراغ ولکام و چراغ مشایعت، کروز کنترل، آينههاي جانبي برقي تاشونده، سنسورهای پارک عقب و صندلیهای جلو با تنظیمات برقی اشاره نمود.

جای میگیرد. در یک نگاه کلی این خودرو از نظر ظاهری تفاوتهای بسیار کمی با دنا پلاس داشته در نمای جلویی دنا پلاس توربو، شاهد همان طراحی تهاجمی هستیم که پیشتر در دنا پلاس نیز به کار گرفتهشده بود، تنها تفاوتی که در این بخش به چشم میخورد، اضافه شدن یک نوار دی لایت به چراغهای جلویی خودرو و وجود یک نوار پلاستیکی باریک در فضای بین کاپوت و جلوپنجره است که وجود این تغییرات در کنار جلوپنجره بزرگ مشکیرنگ، سپر حجیم و طرح مدرن چراغهای جلو باعث شده این خودرو زیباتر و مجهزتر از قبل به نظر برسد. روندی که در این بین اتفاق می افتد به شرح زیر است.

البته نسخه اتوماتیک که از یک گیربکس 6 سرعته خودکار بهره برده، بدلیل وزن سنگینتر و پرت انرژی بیشتر، حدود یک ثانیه کندتر از مدل 5 سرعته دستی است و بجای 10 ثانیه (شتاب رسمی اعلامی برای مدل دندهای) در 11 ثانیه از سکون به سرعت صد کیلومتر بر ساعت دست میابد. البته این بازطراحی تاثیر مثبتی در بهبود نیم رخ اتومبیل داشته و حالا فرم کلی ماشین به خودروهای جدیدتر نزدیک شده است؛دنا پلاس توربوبخصوص که در مدل توربو رینگها یک سایز بزرگتر و با گلگیرهای بلند اتومبیل، هماهنگتر شدهاند.

معمولاً کمپانیهای خودروسازی بدلیل هزینه بسیار زیاد بازطراحی قسمتهای کناری و همچنین اثرگذاری کمتر این بخش در تغییرچهره نهایی خودرو، از خیر فیسلیفت نیمرخ ماشین میگذرند و تمامی تلاش خود را روی قسمت دماغه و انتهای اتومبیل میگذارند؛ برای همین گلگیر عقب دوو ریسر با دوو سیلو و حتی اپل آسترا در گذر سالها شبیه بهم باقی %link1% مانده است!