جدیدترین‌های «قیمت هایما» خبر فارسی

ایران‌خودرو اولین عرضه اتومبیلهای خود در بورس کالای جمهوری اسلامی ایران را اهمیت محصولات هایما آغاز کرد. تجربه

توسط BASHARIATEMROOZ در 13 آذر 1401
ایران‌خودرو اولین عرضه اتومبیلهای خود در بورس کالای جمهوری اسلامی ایران را اهمیت محصولات هایما آغاز کرد. تجربه قبلی بهمن موتور در فروش ماشینهای دیگنیتی و فیدلیتی در بورس که سبب فروش همین خودروها مهم قیمتی فراتر از قیمت کارخانه شده بود باعث تشویق بقیه شرکت‌ها شده تا به جهت به دور زدن محدودیت‌های دولت در قیمت‌گذاری دستوری از بورس به‌عنوان یک راه و روش فرارو گریز به کارگیری فروش لوازم یدکی هایما کنند. در نوع توربو شارژ هایما S7 مطمئنا موقعیت و پارامترها متفاوت از گونه اساس همین ماشین می باشد و اقتدار وپیشرانه هیجان انگیزتری انتظار خریداران این خودرو را می کشد. موتور به کار گیری شده برای همین تیپ از ماشین هایما S7 دارای ظرفیت 1795 سی سی می باشد که می تواند نهایتا 170 اسب بخار توان ایجاد کرده و به گشتاور 230 نیوتن متر دست پیدا کند. در آخرین طرح فروش نقدی فوری سوای قرعه کشی هایمـا S۷ و S۵ در شهریور ۱۴۰۱ همین دو خودرو به ترتیب حساس قیمت‌های ۸۴۳ و ۷۹۴ میلیون تومان به فروش رسیده است. چندی پیش نیز فروش فارغ از قرعه‌کشی هایما s7 که ۸۴۳ میلیون تومان ارزش داشت، هم لغو شد. به نظر می‌رسد که این کمپانی منتظر ارتقا بها بوده که بعد از این افزایش قیمت، مجددا طرح فروش فارغ از قرعه‌کشی را برگزار کند. هایما مجله حوادث خبری S7 طراحی زیبا و مالامال ابهتی دارد؛ بخصوص در نسخه توربو که در آن برخی قسمت‌ها نظیر جلوپنجره و سپر جلو دست خوش اصلاحات شده‌اند، این جذبه ظاهری ارتقا هم داشته است. خب توده شدن این سه نقص‌ در یک جا فقط و صرفا از کشور ایران خودرو و شرکای چینی اش بر میآید! با اعتنا به وزن ۱۵۵۰ کیلوگرمی این خودرو، به حیث می برسد که موتور در لحاظ گرفته شده برای این فرآورده حقیقتا نامناسب است!
  • قول جایزه ویژه‌ به ملی‌پوشان گروه فوتبال پس از صعود به جام جهانی ۲۰۲۲، اهمیت اخذ حواله واردات ماشین خارجی پیش از دیدار برابر آمریکا، عملی شد.
  • در کنسول مرکزی خودرو، او‌لین چیزی که به دیده می زند بدون شک وتردید برگه اکران لمسی آن میباشد که بوسیله دو روزنه ورودی هوا در کناره‌ها و یک سری سوییچ کنترلی در ذیل تسلط شده است.
  • چراغهای تبارک جلو به سبک محصولات هیوندای و حیاتی سایزهای نسبتا بزرگی طراحی شده اند و هماهنگی لطف مهم دیگر اجزاء این قسمت دارند.
  • البته ناگفته نماند که 4 عدد کیسه هوا، ترمزهای دیسکی مجهز به ABS+EBD+EBA، سیستم در دست گرفتن کشش، سیستم کنترل پایداری و HAC (کنترل ایستایی در سربالایی) از تجهیزات ایمنی هایما S7 توربو به‌شمار می‌آیند، ولی اصلی این هم اکنون نمی‌توان به مقاومت بدنه و ایمنی سرنشینان عقب اطمینان بالایی داشت.
موسسه میراث قدیمی گلونی، مدرسه گلونی و وبسایت گلونی جایی برای فهمیدن است. داده ها فردی شما به جهت پردازش توصیه شما استعمال می‌شود، و پشتیبانی از تجربه شما در همین وبسایت، و به جهت هدف ها دیگری که در سیاست حفظ حریم خصوصی تفسیر داده شده است. اما به هر حالا نویسندگان گوناگون نگاه‌های متفاوتی نسبت به یک آیتم یگانه دارند.

رقبای هایما اس ۵

قیمت بازار اشکال اتومبیل هایما (آبان ۱۴۰۱) مارک مدل(سال ساخت) کارکرد (کیلومتر) قیمت (تومان) S۵ ۶ سرعته اتوماتیک ۱۴۰۰ | کشور‌ایران خودرو صفر ۸۵۰,۰۰۰,۰۰۰ S۵ ۶ سرعته اتوماتیک ۱۴۰۱ | کشور ایران خودرو صفر ۷۹۴,۱۶۷,۰۰۰ S۵ ۶ سرعته اتوماتیک ۱۴۰۱ | ایران ماشین صفر ۸۸۵,۰۰۰,۰۰۰ S۵... قیمت بازار انواع ماشین هایما (آبان ۱۴۰۱) مارک مدل(سال ساخت) کارکرد (کیلومتر) بها (تومان) S۵ ۶ سرعته اتوماتیک ۱۴۰۰ | جمهوری اسلامی ایران اتومبیل صفر ۸۶۰,۰۰۰,۰۰۰ S۵ ۶ سرعته اتوماتیک ۱۴۰۱ | ایران خودرو صفر ۷۹۴,۱۶۷,۰۰۰ S۵ ۶ سرعته اتوماتیک ۱۴۰۱ | کشور‌ایران اتومبیل صفر ۸۹۵,۰۰۰,۰۰۰ S۵... ارزش بازار اشکال ماشین هایما (آبان ۱۴۰۱) مارک مدل(سال ساخت) کارکرد (کیلومتر) ارزش (تومان) S۵ ۶ سرعته اتوماتیک ۱۴۰۰ | کشور‌ایران خودرو صفر ۸۷۵,۰۰۰,۰۰۰ S۵ ۶ سرعته اتوماتیک ۱۴۰۱ | ایران ماشین صفر ۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰ S۵ ۶ سرعته اتوماتیک ۱۴۰۱ | کشور‌ایران خودرو صفر ۷۹۴,۱۶۷,۰۰۰ S۵... پیش از همین شرکت ایران اتومبیل طرح فروش نقدی فوری خانواده هایما (بدون قرعه کشی) اهمیت موعد تحویل 30 روزه را اساسی افزایش قیمتی حدود 200 میلیون تومان اعلام کرده بود. که فروش محصولات هایما به برهان مشکلات فنی به روزگار دیگری موکول شد. دسته‌بندی نشده در بخش فنی همین ماشین از یک موتور 1.6 لیتری توربو مجهز به سیستم تزریق مستقیم سوخت به کارگیری شده هست که می تواند 195 اسب بخار توان و 295 نیوتون متر گشتاور ایجاد کند. برای گیربکس هم می توان یک گیربکس 6 دنده دستی و یا این که 7 دنده دوبل کلاچ را سفارش داد. شتاب صفر تا صد کیلومتر این نوع 8 ثانیه اعلام شده می باشد که آن را در زمینه ی بهترین ها در کلاس فروش لوازم یدکی هایما خود قرار می دهد. حدود یک ده سال از معرفی او‌لین نسخه هایما s7 به بازارهای جهانی می‌گذرد. خودرویی که در ابتدا دارای ظاهری نه‌چندان خوشگل راهی بازارهای جهانی شد اما پس از یک سال حیاتی تغییرات پایه در ظاهر این توشه مهم اعتمادبه‌نفس بیشتری در صف رقیبان بلندقد خویش ایستاد. حضور هایما s7 در بازار جمهوری اسلامی ایران از سال 1394 و اهمیت تلاش‌های ایران‌خودرو انجام گرفت.

قیمت‌ نجومی اجاره بها در شمال تهران +جدول

با اعتنا به این ارزش شاید S7 توربو کلیدی گیربکس دستی در نیمه اول سال 96 و اهمیت قیمتی در حدود 87 میلیون تومان وارد بازار می‌شود. طرز درست گرم کردن هایما این است اتومبیل را روشن فرمایید آنگاه از گذشت 3یا4 دقیقه باخودرو حرکت کنیدوبا گاز ارام و تبق گرم شدن موتور شتاب را زیاد کنید. 7- اگر اساسی موتور سرد حرکت کنید به جهت توربو و موتور ضرر دارااست 8- مطلقا از بنزین سوپر استعمال کنید . درصورتیکه شما این نکات را رعایت کنید مطلقا خودرو شما سپس از گذشت چندین سال نیاز به تعمیر نخواهد کرد . در پی تحلیل های بعمل آمده، مشخص شد بعضی از دستگاه های تحویل شده، حیاتی مشکلاتی زیرا قفل نمودن ناگهانی چرخ عقب، وجود صدای نامشخص از قسمت عقب خودرو، ورود صدای موتور در شتاب بالای ۱۲۰ کیلومتر به باطن کابین، کارایی نامناسب گیربکس های اتومات، مصرف بالای سوخت و … است.

صبا باتری

کما این که این خودرو نظیر بسیاری دیگر هم‌وطنانش مهم جاذبه نامناسب اتومبیل و عدم تناسب موتور و بدنه رنج می‌برد. چری تیگو گرچه طراحی جذابی دارد و نقش پرچمدار تولید کننده خود را بازی می‌کند البته کماکان در بخش امکانات رفاهی و تجهیزات ایمنی یک‌سری قدم عقب‌تر از هم‌کلاسان کره‌ای خویش که وابسته به یک نسل قبل آن هم میباشند قرار می‌گیرد. موتور توربوشارژ ۱.۵ لیتری ۴ سیلندر این ماشین توانا به تولید ۱۴۷ اسب بخار قدرت و ۲۱۰ نیوتن متر گشتاور است. عجله صفر تا صد این ماشین ۱۰.۵ ثانیه تصویب شده است که به گفته اعضا قابل دسترسی نیست. سقف سرعت آن ۱۹۰ کیلومتر بر ساعت و مصرف سوخت آن در سیکل ترکیبی هم ۶.۷ لیتر در هر صد کیلومتر است.

قیمت و زمان عرضه

جالب میباشد بدانید هنوز نیز که تقریباً ۱۱ سال از روزگار خریداری شرکت هایما به وسیله تیم فاو می‌گذرد، در بسیاری از ماشینهای هایما از تکنولوژی‌های اتومبیلهای مزدا به کارگیری می‌شود. اما در عمل، حضور همه جانبه رقبای پرطرفداری همچون جک S5 و تیگو 5 در کنار معایب هایما s7 توربو و همینطور عرضه محدودتر همین اتومبیل در مقایسه دارای بقیه ماشین های همرده سبب شد تا S7 توربو نتواند آن طور که می بایست در بازار سرزمین غالب فعالیت نماید و به فروش چشمگیری دست یابد. احتمالا برایتان جذاب باشد که بدانید اساسی توجه به گستردگی نمایندگی‌های کشور ایران خودرو، مشکل خدمات پس از فروش برای هایما s7 توربو وجود دارد و به دارندگان همین خودرو سرویس ها مناسبی ارائه نمی‌شود. بخش اعظم نمایندگی‌ها بضاعت و توان تعمیر هایما S7 توربو را نداشته یا این که اهمیت نبود قطعات یدکی مواجه هستند. متاسفانه هایما S7 توربو به وسیله موسسه ایمنی C-NCAP مورد بررسی قرار نگرفته هست و نمی‌توان به این شاسی‌بلند چینی امتیازی در بخش ایمنی داد. ولی ناگفته نماند که 4 عدد کیسه هوا، ترمزهای دیسکی مجهز به ABS+EBD+EBA، سیستم در اختیار گرفتن کشش، سیستم در اختیار گرفتن پایداری و HAC (کنترل ایستایی در سربالایی) از تجهیزات ایمنی هایما S7 توربو به‌شمار می‌آیند، اما اصلی این درحال حاضر نمی‌توان به مقاومت بدنه و ایمنی سرنشینان عقب اطمینان بالایی داشت. با اعتنا به بعد ها و اندازه هایما اس7 می بایست گفت که این اتومبیل بر بر روی پلتفرم مزدا تریبیوت رخ گرفته که نسبت به اغلب کراس‌ اوور های چینی موجود در بازار مرز و بوم از کابین جادار تری برخوردار هست . طی سال‌ های گذشته علاقه‌ مندی خریداران اهل ایران به خودروهای شاسی ‌بلند ، موجب شده میباشد تا شرکت ‌های داخلی بتوانند با مونتاژ و عرضه چنین خودروهایی در بازار کشور، سهم بیشتری را در همین بازار مالامال درخواست‌کردن از آن خویش کنند . به‌همین دلیل شرکت کشور‌ایران ‌خودرو در سال 1394 ، هایما S7 را مهمان جاده‌ های کشورمان کرد . بعد از آن از گذشت یک سال هایما S7 توربو اصلی پیشرانه ای توانا خیس ، طراحی به ‌روز تر و زیبا خیس به بازار کشورمان عرضه شد که در کنار مزایا ، از معایبی نیز برخوردار است. همینطور فضای داخلی خودرو در جلو حتی برای افراد بلندقامت تماما راضی‌کننده است و مشکلی برای قرارگیری در پشت دستور نخواهید داشت، اما موضوعی که ممکن می باشد اندکی آزاردهنده باشد، طریق جانمایی ادوات در باطن کابین همین اتومبیل است که اندکی به بدور از اصول رخ گرفته. برای مثال سوییچ استارت ذیل کنسول میانی و پشت دسته دنده جا خوش کرده که برای لمس‌کردن آن بایستی به جلو متمایل شوید و به غیر از این، در دسترس سرنشین کناری قرار دارد!

قیمت محصولات جمهوری اسلامی ایران اتومبیل و سایپا امروز 30 فروردین 1401/ دناپلاس مناسب شد

راه حل همین نقص‌ که اتفاقا به جهت موتور زیاد مضر می باشد، به کارگیری از بنزین سوپر و باکیفیت است. یک سری سالی میباشد که متریال کابین تمامی خودرو های داخلی و مونتاژی از کیفیت پایینی برخوردار هستند که هایما از این قاعده مستثنی نمیباشد و نباید انظار متعددی از همین ماشین داشت ، البته تا حدودی این ایراد در نسخه پلاس برطرف شده است . هایما S7 پلاس در ورژن بی آلایش از امکانات و آپشن های لطف برخوردار بود که در نسخه پلاس هم به عبارتی اپشن ها به یار یک‌سری آپشن جدیدتر بیشتر شده می باشد و عمده همین تغییرات به جهت پیدایش شدن کابین و تجهیزات هایما نسبت به خودرو های جدید روز دنیا میباشد.

معرفی اتومبیل چینی هایما S7

جرم زدایی تمام سطح های متفاوت اتومبیل از گزاره صندلی ها و سایر قسمت های جلوی اتومبیل که مضاعف در تماس اساسی سرنشین هستند. در واقع در شکل عدم دارا بودن تجهیزات منحصر به فرد و باکیفیت به جهت دیتیلینگ خودروی هایما، تفاوتی در میان فرد حساس تجربه و قلیل تجربه وجود نخواهد داشت، چرا که ابزار سوای کیفیت و استانداردهای لازم، زخم ها را بیشتر می نمایند. هایما 6P هیبریدی در حوزه طراحی تفاوت چندانی حساس برادر خود یعنی هایما S۵ ندارد. در نمای جلو فرم چراغ‌ها به شکل دو تکه‌ای تغییر تحول یافته و جلو پنجره نیز بزرگ‌تر شده و از گرافیک نقطه‌های ماتریسی به کارگیری شده است. در عصر ی تعریف و تمجید ریموت و سوئیچ اتومبیلهای داخلی و خارجی، شیوه تمجید ریموت دستی تمام اتومبیل های که در کشور‌ایران هستند و نیاز به دستگاه ندارند به شما آموزش دیتا می شود. شما می توانید کلیدی تصور ریلکس از خدمات کارشناسی هایما و ماشین های دیگر به کار گیری فرمائید و حساس تصور سهل وآسان خودرو مورد حیث خویش را به فروش برسانید . در دعوا ایمنی، امکانات و برخی فناوری ها، هایما S5 تا حدی پیشرفته تر از برخی محصولات دیگر جمهوری اسلامی ایران خودرو است و حتی می تواند گاهی از نگاه مشتریان بالاتر از هایما S7 توربو قرار بگیرد. البته با حضور همین خودرو در نمایشگاه های خودروی مختلف، مشخص و معلوم بود که کیفیت S5 تا حدی کاهش از هایما S7 توربو هست و هنگامی خودرویی چون هاوال H2 به تراز ی ایجاد رسید، مشخص و معلوم گردید که هایما S5 توربو، به جهت رقابت در مشاجره کیفی مشکلات نه چندان یه خرده را اساسی حریف چینی اش دارد. این کراس اوور خوش نقش و خال اهمیت موتوری قدرتمند و ایمنی نسبتاً بالا و امکانات خوب بها خرید بالایی دارد. ولی در مقایسه حیاتی حریف هایش نظیر هایما S7 کارکرده، جک S3 صفر کیلومتر و جک S5 کارکرده، می توان گفت حق تقدم خرید کردن اهمیت اتومبیل جک S3 و S5 است.

صفر تا صد فرایند اخذ کارت سوخت جدید

تولید این ماشین در اواسط سال ۱۳۹۹ به علت کمبود قطعات به خاطر تحریم‌ها متوقف شد.[۵] ولی پس از گذشت حدود دو الی سه ماه دوباره تولید شد و حساس ارتقای تجهیزات اسم آن به هایما اس۷ پلاس تغییر‌و تحول پیدا کرد. همینطور شتاب صفر تا صد هایما S7 در جور شالوده 15.8 و حداکثر سرعتی که این خودرو می تواند به آن برسد 165 km می باشد که همین موارد نیز منجر می شوند تا خریداران میل و رغبت کمتری به خرید این جور داشته و به خرید دسته تربوشارژ تمایل داشته باشند. دو گونه اساس هایما S7 به یک پیشرانه 4 سیلندر از گونه 16 سوپاپ که 2 لیتری بوده و سیستم انژکتوری پاشش تعدادی نقطه ای دارند. این موتور می تواند نهایتا قدرت 148 اسب بخار ایجاد نموده و حداکثر گشتاور 180 نیوتن متر را تولید نماید. کمپانی اتومبیل سازی هایما زیر گروه گروه خودروسازی فاو هست که بزرگترین ساخت کننده اتومبیل در چین محسوب میشود. این خودرو دارای توجه به پلتفرم مزدا CX7 ساخته شده اما بخش هایی از آن توسط شرکت هایما تغییر تحول دیتا شده است. اتومبیل های شرکت هایما نیز از گیربکس اتوماتیک به جهت انتقال اقتدار از موتور به چرخ ها به کار گیری میکند. ضمن این که این ماشین 85 میلیونی اصلی عجله صفر تا صد اعلامی نزدیک به 16 ثانیه که در تهران به نزدیکی های 19 ثانیه رسید، در رقابت اصلی ماشینهای دوچندان ارزان قیمت از قبیل پراید و تیبا نیز شرمسار خواهد شد! اما بعد از آن از به دور گرفتن و رسیدن به شتاب های پاره ای فراتر همین قضیه اندکی بهبود میابد تا مهاجرت رفتن اهمیت همین اتومبیل خیلی نیز وحشتناک نباشد اما در هر رخ انتظارمان از هایما بیش از همین صحبت ها بود. در این تراز از فروش تعداد 400 دستگاه خودرو هایما اس7 سفید شرکت ایران ماشین حیاتی قیمت مبنا 815 میلیون و قیمت تمام شده حدود... در سال‫های آخر همین مارک به وسیله کمپانی ایران اتومبیل وارد بازار کشور‌ایران شد و از اواخر پاییز سال 96 بود که اتومبیل هایما S5 توربو در کشور ایران ماشین خراسان ساخت و مهم استقبال خوبی رو به رو شد. نخستین ماشین هایما وارد شده در ایران، خودروی شاسی بلند هایما S7 بود که در نخست به رخ وارداتی و بعد به شکل مونتاژ به بازار ماشین کشور‌ایران شیوه پیدا کرد و پس از بازار موفق آن، ایران خودرو تصمیم به ساخت اتومبیل هایما S5 توربو گرفت.
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن