بهترین اپلیکیشن های دکوراسیون داخلی خانه و محل کار

بهترین اپلیکیشن های دکوراسیون داخلی خانه و محل کار [تماشا کنید] تنوع طرح و رنگ یک استند سینیدار برای پرنده

توسط BASHARIATEMROOZ در 16 بهمن 1401

بهترین اپلیکیشن های دکوراسیون داخلی خانه و محل کار [تماشا کنید]

  • تنوع طرح و رنگ
  • یک استند سینیدار برای پرندهها در نظر بگیرید
  • حمام و سرویس بهداشتی
  • بافت در طراحی دکوراسیون

kitchen decorationاپلیکیشن برای کار وابسته به اینترنت نیست و اگر در آن حساب کاربری بسازید، میتوانید طرحهایتان را در پلتفرمهای مختلف همگامسازی کنید. عملکرد اپلیکیشن Planner 5D روی موبایل اگرچه بد نیست، اما بهترین نتیجه را زمانی میگیرید که روی یک تبلت صفحه بزرگ از آن استفاده کنید. Planner 5D تا مدتی برای استفاده رایگان است اما از آن به بعد باید برای هر ماه استفاده 3 دلار بپردازید. و بالاخره به اپلیکیشن ایرانی این فهرست میرسیم؛ سه کنج که خود را شبکه اجتماعی طراحی داخلی و دکوراسیون معرفی میکند. این محصول ایرانی که Houzz را الگوی خود قرار داده، به شما اجازه میدهد که از محیط داخلی خود عکس گرفته و آن را با مدلهای سهبعدی از برندهای داخل کشور پر کنید. اما نکته خوب اینجاست که مدلهای سهبعدی سه کنج همگی در ایران قابل دسترسند. به این معنا که میتوانید از طریق تماس تلفنی، آنها را به سه کنج سفارش بدهید که برایتان به درب منزل بفرستند.

 

تا زمانی که قاب آینه خیلی حجیم نباشد، استفاده از آینههای بزرگ باعث میشود اتاق بزرگتر و روشنتر به نظر برسد. اگر فضای کمی روی دیوار برای آویزان کردن آینه وجود دارد، راه حل بهتر این است که آینه را روی زمین قرار دهید. البته اگر هدف شما تاثیرگذاری بیشتر است، میتوانید از یک متخصص برای ایجاد دیوار آینهای کمک بگیرید تا اتاق بزرگتر به نظر برسد. به هر حال از نظر بصری این طراحی هوشمندانه در اطراف آتش قرار میگیرد و نقاشی به گونهای آویزان شده است که گویی یک دیوار معمولی است و نتیجه قابل توجه است. همچنین به تقارن ایجاد شده توسط دو لوستر و مبل توجه کنید، این ساختاری به طرح میبخشد، شما نمی خواهید آن را خیلی شلوغ کنید زیرا در دیوار آینهای منعکس میشود. آینه در دکوراسیون منزل از قدیم و در معماریهای سنتی بسیار پرکاربرد بوده است. در معماری جدید نیز استفاده از آینه همچنان بسیار مورد توجه است. تزئینات با آینه نه تنها برای بازتاب نور عالی است، بلکه میتواند به شما فرصت ایجاد یک طرح تصویری را نیز بدهد، بهویژه زمانی که آینهها را به صورت گالری آویزان میکنید.

دکوراسیون خانه

kitchen decorationبرای آنکه بتوانید بازسازی و تغییر دکوراسیونی کم هزینه داشته باشید بهترین کار این است که تمامی عناصری را که می شود تعمیر کرد تعمیر کرده و تنها رنگ آن ها را عوض کنید . این کار باعث تغییر حس و حال و شکل منزل شما می شود در حالی که هزینه ی زیادی برای آن پرداخت نکرده اید . سبک ایرانی : در سبک طراحی داخلی ایرانی بیشتر فرم های که وجود دارد بیشتر از مبحث تقارن و تعادل و اندازه های دقیق در عین سادگی می باشند و دارای ایوان های مرتفع و ستون های بلند است . تزینات طراحی ایرانی با رنگ های زیاد همراه است که بیشتر در طرح های شیشه ای دیده میشود و فرم ها نیز به شکل سنتی انتخاب میشود . سبک کلاسیک : در طراحی داخلی منزل کلاسیک همه اشیا با تزینات پیچیده دیده میشود و تمام مبلمان به حالت خشک و حکاکی شده و منبت کاری شده با طرح های گلدار و اشکال های افسانه ای هستند.

  • کمک گرفتن از نور
  • از درهای آکاردئونی استفاده کنید
  • مؤسسه طراحی داخلی بریتانیا
  • دکوراسیون داخلی سنتی
  • منحنی ها و اشکال ارگانیک
  • چیدمان اصولی
  • سبک آرت دکو
  • تعداد اتاق خواب: دو خوابه

kitchen decorationسقف کاذب با متریالی از جنس پلکسی گلاس که یک نوع پلاستیک است نمونهای جایگزین برای سقفهای کاذب از جنس شیشه است. پلکسی ظاهری شفاف دارد و از پلاستیک بسیار فشرده شده ساخته شده است؛ بنابراین مقاومت بالایی دارد و برخلاف شیشه به راحتی نمیشکند. سقف کاذب از جنس پلکسی حدود ده درصد کمتر از شیشه اتلاف انرژی و حرارت دارد. ظاهر متفاوت و زیبا، قابلیت تغییر طرح، قیمت اقتصادی و مقرون به صرفه، قابلیت شست و شو و نصب راحت از جمله مزایای پلکسی است. همچنین پلکسی به نسبت شیشه راحتتر برش میخورد در نتیجه روند تولید و نصب آن در زمان کمتری صورت میگیرد. از چوب اغلب به دلیل داشتن نقش و نگارهای طبیعی در طراحی سقف کاذب استفاده میشود. سقف کاذب چوبی، جلوه ای گرم و روستایی به دکوراسیون پذیرایی میبخشد. صفحات یا پنلهای چوبی به صورت بلوکهای تو خالی، تخته و تخته سه لا هستند. درگذشته از سقفهای چوبی بیشتر استفاده میشد ولی امروزه تنها در ساختمانهای مسکونی و طراحی داخلی اجرا میشود.

kitchen decorationهمچنین در دوره های پیشرفته نرم افزار Autodesk 3Ds Max ، نورپردازی ،فتوشاپ و … را آموزش خواهند داد. همچنین برای ورود به این رشته پرطرفدار میتوانید هم از طریق دبیرستان رشته ریاضی فیزیک و هم از طریق رشته هنر وارد دانشگاه شوید. این رشته فقط در دانشگاههای خاصی ارائه می شود و 114 واحد دروس اختصاصی ،21 واحد دروس عمومی و 14 واحد اصلی به همراه پایان نامه را باید بگذرانید تا مدرک آکادمیک این رشته را دریافت کنید. دقت کنید برای راه اندازی دفتر دکوراسیون داخلی شما به مدرک خاصی نیاز ندارید. درآمد بالایی دارد ولی برای ارائه طرح به کارفرما حتما باید نرم افزار بلد باشید. اگر واقعا می خواهید دکوراسیون داخلی را مسلط شوید حتما باید در دوره های حضوری-عملی آموزشگاه ها شرکت کنید یا اینکه نرم افزار تری دی مکس را بلد باشید (لینک دانلود آموزشهای تری دی مکس در بالا قرار داده شده است). در این کلاسها اصول ترسیم، درک فضا، مبانی طراحی و … برای مشاهده بهتر ویدیوها در موبایل، گوشی را افقی نگه دارید. ضمنا لینک دانلود هر ویدیویی روی خود ویدیو قرار دارد. بهتر است وی پی ان روشن نباشد.

مبل شکل ال همیشه نماد مدرنیته بوده و هست.

kitchen decorationپس حتماً توجه ویژهای به این نقطه داشته باشید. در این دکوراسیون، طراحان با آینهکاری و استفاده از پاف و المانهای تزئینی دیگر فضای چشمگیری را طراحی کردهاند. ترکیب رنگ سبز و قهوهای در این خانه بزرگ واقعاً جذاب دیده میشود. این یکی از خانههای مدرن تهران است که بسیار شیک و امروزی طراحی شده است. هرچند طراحی این منزل کمی به طراحیهای غربی نزدیک است؛ با این حال استفاده از فرش، پرده و لوسترهای مدرن همچنان یادآور دکوراسیونهای ایرانی است. در مقابل یکی از دیوارهای پذیرایی، تلویزیون و میز دیواری آن بر روی دیوار نصب شدهاند. این روزها اکثر خانههای مدرن از این تکنیک استفاده میکنند تا علاوهبر ذخیرهسازی فضا جلوه مدرنتری به منزل ببخشند. دیوار پشت تلویزیون هم طراحی جالبی داشته و این فضا را بسیار جذابتر کرده است. از المانهای تزئینی در این خانه هم میتوان به گلدانهای فوقالعاده زیبا و صنایع دستی چوبی اشاره کرد. مبل شکل ال همیشه نماد مدرنیته بوده و هست. در خانههای ایرانی هم به وفور از مبل ال استفاده میشود.

kitchen decorationاشتباهات دکوراسیون و چیدمان منزل نظم و زیبایی منزل را بر هم میزند، در ادامه به برخی از این اشتباهات رایج اشاره شده است که توجه به آن ها ضروری به نظر میرسد. قبل از اینکه بخواهید اتاق نشیمن خود رادوباره چیدمان کنید ، ابتدا مطالب زیر را بخوانیدتا همان اشتباهات قبلی در طراحی را تکرار نکنید. شما یاد می گیرید که نباید ها را به بایدها تبدیل کنید. سرتاسر فضای بین دو دیوار را با قالی نپوشانید. این شبیه پوشیدن جوراب با صندل است که این یک طراحی بسیار بد است. برای پوشاندن کف اتاق نشیمن یا اتاق خواب از کف پوش چوبی استفاده کنید.. فرش باید حداقل به اندازه ۵۰ سانتی متر از اطراف میز عسلی(میز قهوه خوری) بیرون زده باشد. قدرت تأثیر عکسهای شخصی را نادیده نگیرید. یک عکس بزرگ را بردارید و آن را قیچی کنید (اضافاتش را ببرید). سپس عکسهای قاب شده را با حدود ۴ اینچ فاصله از هم در بین و بالای هر قاب آویزان کنید.

kitchen decorationحتی نسبت به منازلی که از وسایل گرمایشی دیگر در چیدمان و سیستم گرمایشی استفاده کردهاند صمیمیت بیشتری و آرامش بیشتری در آنها ورودی آشپزخانه بدون اپن برقرار است. شومینه نقش یک عنصر طبیعی را در خانه ایفا میکند. دیدن شعلههای آتش قلب هر بینندهای را گرم و چشمها را مجذوب میکند. از این عنصر طبیعی بسیار زیبا برای گرمی و صمیمیت بیشتر در منازل بهتر است استفاده کرد. کتابخانه و شلف میتواند مکانی برای به نمایش گذاشت فرهنگ و نگرش فردی باشد. گل و گیاه یک از بهترین عناصر طبیعت محسوب می شوند که می توانید آنها را در خانه به کار ببرید. رنگ سبز گیاهان به طراوت و جریان زندگی در فضا میافزاید و رشد آنان به طور مستقیم در روحیه افراد تاثیرگذار خواهد بود. استفاده از گل و گیاه در سبکهای ساحلی بیشتر به چشم میخورد ولی در دیگر سبک ها نیز میتوان از زیبایی آنها بهرهمند شد. لازم به ذکر است که هر گیاهی برای نوع خاصی از سبک دکوراسیون داخلی مناسب است، پس بهتر میشود اگر در انتخاب آنها دقت لازم را در نظر داشت.

در مبلمان فرانسوی شما اوج ذوق و هنر را مشاهده می کنید.

در مبل کلاسیک فرانسوی، منبت کاری های ظریف و کم عمق به کار رفته است. ویژگی دیگر، استفاده از کوسن است. فرانسوی ها در طراحی دکوراسیون سرآمد هستند و با تلاش فراوان سعی کرده اند تا طرح ها و نقوش بسیار شیک و جذاب را ارائه کنند. در مبلمان فرانسوی شما اوج ذوق و هنر را مشاهده می کنید. • پایه های مبل با انحنای به بیرون می باشد و انتهای برخی از مبل ها به شکل پنجه است(معروف به پنجه شمشیری). • ظرافت به کار رفته در کنده کاری های روی مبل که موجب افزایش حجم و وزن آن می شود. مبل سلطنتی کلاسیک از آن دسته مبل هایی است که در قسمت دسته، پایه و تاج منبت کاری های پر وشلوغ دارد که دکوراسیون منزل شما را با شکوه تر نشان می دهد. این نوع مبل ها معمولا با رنگ های طلایی طراحی می شود به همین دلیل اغلب اوقات مبلمان کلاسیک و سلطنتی اشتباه گرفته می شود.

هوشمند افراد دکوراسیون خانه را انجام دهید :)

kitchen decorationطراحی سقف اتاق خواب، حمام، نشیمن و سایر قسمت های خانه هم به لحاظ ظاهری و هم به لحاظ کاربردی با یکدیگر متفاوت اند. برای مثال، معمولا طرح سقف در یک نشیمن، پذیرایی یا اتاق خواب به لحاظ ظاهری پیچیده تر از نمونه هایی است که در حمام مورد استفاده قرار می گیرد. اما با این وجود، همچنان این طرح به سلیقه شما و حال و هوایی که از فضا انتظار دارید بستگی دارد. علاوه بر کاربری فضا، طرحی که برای سقف انتخاب می کنید باید با سبک طراحی داخلی ای که مد نظر دارید متناسب باشد. برای مثال، در خانه ای با سبک مدرن می توانید از سقف کاذب با چراغ های فرورفته (در مرکز یا دو طرف سقف) استفاده کنید. یکی از نکات بسیار مهم که هنگام طراحی سقف باید درباره آن تصمیم بگیرید، چراغ هایی است که روی سقف نصب می شوند. تعیین محل قرارگیری چراغ ها، می تواند به شما ایده های بسیاری در زمینه ی طراحی سقف بدهد.

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از دکوراسیون آشپزخانه کوچک بدون اپن ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن