بازاریابی چیست؟ این چیست و چگونه کار می کند

بازاریابی فرآیند جذب مشتری یا مشتری بالقوه به محصولات و خدمات شما است. کلمه کلیدی در این تعریف “فرآیند” است؛ بازاریابی شامل تحقیق ، تبلیغ ، فروش و توزیع محصولات یا خدمات شما است.

این رشته به مطالعه رفتارهای بازار و رفتارهای مصرف کنندگان می پردازد و مدیریت تجاری شرکتها را به منظور جلب ، دستیابی و حفظ مشتری (امیدوارم القای وفاداری به برند) با برآوردن خواسته ها و نیازهای خود ، تحلیل می کند

بازاریابی سنتی

4 PS بازاریابی
طبق گفته E. J. McCarthy ، 4 Ps بازاریابی یک فرمول ساده برای شناسایی و کار با عناصر اساسی استراتژی بازاریابی شما است.

تولید – محصول. داشتن یک محصول کلیدی و در نتیجه ریشه همه چیز در بازاریابی است. به این معنا ، یک محصول هر چیزی است که یک شرکت بتواند مصرف کننده هایی را ارائه دهد که ممکن است یک نیاز را برآورده سازند. بهترین کار برای تصمیم گیری در مورد محصول یا خدمات خود ، بر اساس نیازها و انگیزه های مصرف کنندگان و اینکه چگونه محصول برای مصرف کننده سود خواهد برد ، تصمیم می گیرید. نه به خصوصیات فیزیکی یا خصوصیات جسم مورد نظر.
محل. مکان های تجاری استراتژیک می تواند از فروشگاه آنلاین (تجارت الکترونیکی) تا کانال فروشگاه های کالاهای فیزیکی در شهرهای مختلف و کشورها باشد. هدف از استراتژی توزیع ، این امکان است که مشتریان بالقوه بتوانند به راحتی به محصولات / خدمات دسترسی داشته باشند ، و همچنین تجربه خوبی از شرکت را در طی فرایند خرید ارائه دهند.
قیمت نحوه قیمت گذاری محصولات و خدمات ما یک تصمیم بسیار مهم در استراتژی بازاریابی است. این فاکتور بر سایر عوامل مانند:
حاشیه ای که امیدواریم به دست آوریم.
ما در چه بازار هدف می خواهیم خود را معرفی کنیم؟ مصرف کنندگان ما چه قدرت خریدی دارند؟ آیا می خواهیم وارد بازار لوکس شویم یا در بازار انبوه شرط بندی کنیم؟
اهداف مالی یک شرکت
چگونه رقابت محصولات خود را قیمت گذاری می کند و چه جایگزینی های احتمالی محصول وجود دارد؟
روندها و محوها.
افزایش قیمت به منظور درک بهتر از کیفیت.
ترویج. این مربوط به کلیه اقدامات بازاریابی و ارتباطی است که ما به منظور انتشار مزایا و ویژگی های محصول یا خدمات خود در بازار انجام می دهیم. اینگونه است که فروش را افزایش می دهیم.
دیدگاه Cyberclick در مورد بازاریابی
بازاریابی هر استراتژی یا عملی است که می تواند به یک شرکت در دستیابی به اهداف خود کمک کند ، فروش و سود خود را افزایش داده و یا درک درستی از برند داشته باشد.

 

اینجا در سایبرکلیک ، بازاریابی و تبلیغات را زندگی می کنیم و نفس می کشیم. در DNA ماست

علاوه بر این ، ما متخصص در جذب کاربران به وب سایت های مشتریان و یا صفحات فرود از طریق طریق تملک بازاریابی هستیم.

 

سایبر کلک یک آژانس بازاریابی عملکرد است. ما هر پروژه جدیدی را که بدست می آوریم تجزیه و تحلیل می کنیم و اگر آن را عملی بدانیم ، می توانیم مطابق با اهداف مشتری نتایج خاصی را تضمین کنیم. شما ممکن است فکر کنید ، “چه چیزی در مورد بازاریابی عملکرد بسیار ویژه است؟” نکته خاص این است که مشتری فقط هنگام دستیابی به نتیجه می پردازد!

چگونه ما میتوانیم به شما کمک کنیم؟

ما چگونگی بهینه سازی استراتژی بازاریابی دیجیتال شما و نحوه توزیع بهترین بودجه خود را در کلیه کانال ها ارزیابی خواهیم کرد.

ما همه چیز را پیگیری می کنیم و فراتر از انتظارات هستیم.
ما یک دیدگاه تحلیلی داریم و در کمترین زمان واکنش نشان می دهیم.
همیشه آزمایش کنید. ما با مطالعه دقیق هر کمپین و / یا تبلیغ ، انجام چندین آزمایش (به منظور یافتن اینکه کدام عوامل بهتر کار می کنند) و بهینه سازی مداوم برنامه بازاریابی دیجیتال شما ، بهترین تأثیر را تضمین می کنیم.
ما تعداد کاربرانی که از شرکت شما خوشحال هستند و تجربه ای که با شما داشته اند را افزایش می دهیم.
به لطف فناوری و هوش مصنوعی ، ما به طور مداوم نتایج را در زمان واقعی تجزیه و تحلیل می کنیم.
امیدوارم همه این اطلاعات به شما کمک کرده اند تا ایده های خود را سامان دهید ، کمی بهتر بازاریابی را بشناسید و ببینید که چگونه سایبر کلک بازاریابی دیجیتال را مشاهده می کند.

علاوه بر این ، نکات زیر مفاهیم بازاریابی است که باید در خاطر داشته باشید:

برنامه ی بازاریابی. کشف کنید که یک برنامه بازاریابی چیست ، چرا شما نیاز به طراحی یک و کلیدهای ایجاد یک برنامه محکم دارید. بدون برنامه بازاریابی ، یک شرکت یا مارک تجاری نمی تواند به اهداف خود برسد.
بازاریابی دیجیتال: بازاریابی دیجیتالی رشته بازاریابی است که بر توسعه استراتژی صرفاً در محیط دیجیتال متمرکز است.
بازاریابی مستقیم: بازاریابی مستقیم نوعی کمپین مبتنی بر ارتباط مستقیم و دو طرفه است که به دنبال تحریک نتیجه توسط یک مخاطب خاص است.
بازاریابی ایمیل: بازاریابی ایمیل یکی از سودآورترین و موثرترین تکنیک ها از نظر بازده است. به طور طبیعی ، این شامل ارسال ایمیل به مخاطبان شما است ، بنابراین ، اطمینان حاصل کنید که بخش های خود را نیز به خوبی تعریف کنید.
بازاریابی موبایل: بازاریابی موبایل مفهومی گسترده است که کلیه فعالیتها و اقدامات بازاریابی را که صرفاً روی سیستم عاملهای تلفن همراه (به عنوان مثال تلفنهای هوشمند و تبلتها) متمرکز شده است ، جمع می کند.
بازاریابی ویروسی: رویای هر شرکت رویای ویروسی دارد. بازاریابی ویروسی مانند ویروس است. این وحشیانه از یک شخص به فرد دیگر سرایت می کند و قادر به ورود است

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>