درست فرمودی! ولی این که برای استفاده پیست چه قدر کمبر عوض بشه خوبه این چه قدرش برای من مسئله ست! من نمیدونم شما چه قدر رانندگی حرفه ای میکنید چه قدر وحشی توی پیچ می پیچید. بدن شما برای نگهداری، حفظ سلامت و رشد جنین تمام انرژی خود را به کار گرفته؛ بنابراین لازم است خواب با کیفیت و کافی داشتهباشید. این نوشیدنی حاوی مقدار زیادی بتاکاروتن، لیکوپین، لوتئین، ویتامینها، مواد معدنی، آنتیاکسیدانها و فیبر غذایی است و برای سلامتی بدن فواید متعددی دارد. یکی از دوستان گفته بود که استرس برای مقاومت پیچشی اتاق هست! با توجه به جواب هایی که دوستان دادند من پاک زیر سوال رفتم! ظرفیت تکمیل بود و سر یه دور برگردون فرمونو که داشتم راست میکردم وگازو گرفته بودم که شتاب بگیرم و برم که وسطای برگشت فرمون بود که یه تقه ناجور از زیر کاپوت اومد و یه دفعه احساس کردم ماشین شل شد! برای همین میپیچه. من فکر میکردم صلب هست وقتی انداختم دیدم!

استرس بار رانا تو اون مدت خیلی واضح کاهش هندلینگ ماشین رو حس میکردم. حالا نظر خودم اینه که اگه یه مدت بمونه شاید بتونه سر کمک ها رو به حالت اصلی خودشون نزدیک تر کنه و فاصله عادی بینشون رو برگردونه. 1 نوشته شده:چون سایپا لطف کرده ضخامت ورق پروفیل شاسی پراید رو کاهش داده(البته مطمئن نیستم شایدم بخاطر کیفیت پایینترشه از 78 به بعد)سرشاسی استحکام چندانی نداره(البته قبلشم نداشت!)و سر شاسی کم کم دراثر ضربه ها و فشاری که بهش وارد میشه باز میشه و دفورمه میشه کلا.ومدام پلوس رد میکنه و مشکلات دیگر.حالا صنعتگران داخلی اومدن برای حل این مشکل یه چیزی درس کردن که ببندیم سرشاسی که ساپورتش کنه و فاصله تغییر نکنه.اینست تقویت شاسی ینی همون که شما میگی.این یه چیز من درا وردیه واسه پراید نه اینکه مثل استرس بار یه چیز استاندارد و علمی باشه واسه هر ماشینی. استرس بار یا استرات بار با حفظ فاصله بین سر کمک های جلو از بالا منجر به تکمیل شدن مستطیل سیستم تعلیق خودرو خواهد شد و در پیچ ها به حفظ تعادل خودرو کمک خواهد کرد.

استرس بار 206 استرس بار رو که نصب کردم تا حد قابل توجهی از لرزش کم کرد! پیانو، ساز ذهن هست بیشتر، تا سازی که فقط بشه با دست و شرایط فیزیکی اون رو نواخت. و از کجا می شه تهیه کرد ایا قابل ساخت به صورت دست ساز هم هست؟ تغییرات هورمونی نیز میتواند سبب ایحاد استرس در فرد باردار شود که کنترل فشار خون در زن حامله را با مشکل مواجه خواهد کرد. به هر حال میتونه استرس بار داشته باشه ولی خودتون باید بسازید. حالا در این خودروی سدان را باز می کنیم تا ببینیم این خودرویی که در نمای ظاهری کامل بود داخلش هم به مانند ظاهرش است یا خیر، ابتدا پس از باز کردن در خودرو چشممان به رکاب می افتد و نوشته برجسته آلومینیومی AC را می بینیم پس از آن چیزی که بیش از همه چشم نوازی می کند صندلی های فابریک M3 E36 می باشد که 3 خط زیبای ///M را هم بر روی آن می بینیم و این برای ما علاقه مندان به این برند انرژی بخش است، پس از آن کف پاهای این اتومبیل را باید اشاره کردند که آنها هم نوشته M3 را به خوبی به رخ می کشند کیلومتر شمار خودرو هم M3 می باشد، نمایگرهایی که درون خودرو به صورت 3تایی کنار هم قرار دارند فشار بنزین – دمای آب و روغن را نشان می دهند و به مارک Stewart Warner می باشد.

استرس بار زانتیا
یه مدت به خاطر کارایی که داشتم روی موتور انجام میدادم استرس بار رو باز کرده بودم. توی سرویسهای دوره ای جلوی دست و پا رو نمیگیره. بعد از چند وقت بازش کنم دیگه سفت نباشه و هر استرس باری رو راحت بگیره به خودش. یه روزگاری چند نفر توی ایران خودرو بودند که به این ابتکارات دست میزدند! برای این منظور دو سمت برجک را با یک واسطه به هم متصل میکنند، که آن واسطه استراتبار (در ایران به اشتباه استرسبار) نامیده میشود. وقتی دارم لباس میپوشم، علیرغم خستگی زیاد متوجه میشوم که بالاخره بعد از عمل کمرم میتوانم برای اولین بار استرس بار سمند شیراز خم شوم. DareDevil عزیز درست میگه اگر واستون زیاد مهم نیست که دیگه نیاز به استرس بار ندارید! البته یه چیزی هم بگم بد نیست. من تقریبا 5 کیلومتر قبل از اینکه به اون کارگاه برسم برای نصب استرس بار یه مشکلی برای ماشینم پیش اومد. یه رفیق دارم تراشکاره اگه بخوام میتونه برام اصولی کوتاهش کنه و مثلا از یه طرف پیچشو بزنه 3-4 سانت عقب تر که کشش هم داشته باشه. تو اون کارگاه نگاه کردم پلوسا سالم بودن ولی ایراد هر لحظه بد تر میشد.